![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Ik denk dat ik dit jaar niet veel ga kijken,wat ga er nog te zien zijn?
Ne hoop porsche,dit jaar was ook al erg. Gedaan met de snelle wagens,gedaan met de +700pk, het is te hopen dat het nu competitief wordt. Ik vind deze regels maar niks,maarja ik ben maar ne simpele die graag snelle auto's zag... :Offtopic: Ma da wou ik effe kwijt |
Quote:
2: ², tot nu toe ziet het er allemaal nogal onderbezet uit, het Belcar gebeuren, hoop maar dat ze zo hun ondergang niet tegemoet gaan. :) |
Sorry mijn fout,dacht dat ik op pitstop een gehoord had dat de porsche
bi-turbo van ad-sport een 650 had.Daarmee dacht ik dat een vette meer pk had. |
Er staan ook weer meer Belcar wagens te koop
Mini Cooper http://www.racecarsdirect.com/viewlisting.php?view=5307 Viper Rudolph Racing http://www.racecarsdirect.com/viewlisting.php?view=5320 |
Onze Mini staat/is al van vorig jaar te koop. ;)
|
Quote:
Je krijgt hem zo mee volgens de prijs op de site ;) Mvg... |
Staat toch een fout in die advertentie van de mini? Die van 2002 is toch een andere.
|
Quote:
Die 650 pk van AD kan goed kloppen hoor, maar turbo pk's zijn niet te vergelijken met atmosferische. |
Quote:
|
Quote:
Wat is het verschil tussen turbo PK en atmosferische PK'S ? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
De Mazda zien we waarschijnlijk ook niet meer terug. Dit stukje komt van racingworld.be en gaat voor alle duidelijkheid over de deelnemers voor de BTCS 2007...
Quote:
|
Quote:
|
Als ik even enkele gebruikers kan helpen, dan wel over het volgende. Sorry dat ik geen 'quote' kadertjes gebruik, maar weet toch niet hoe het moet.
De mini van Van de velde is dus de EERST gebouwde en degene die in Britcar rijd is de tweede, gebouwd op aanvraag door Qvick. Bij de Qvick mini is het body work van 2002 naar 2003 veranderd. Om het pk/koppel gesprek even te storen. Pk's zijn pk's dus 600 op een turbo is identiek als 600 op een atm. De pk boost bij turbo's is eerder van vroeger. Die zorgde dan ook voor de sling shot. Het koppel van een atm. is veel geleidelijker en de wagen is hierdoor eigenlijk gemakkelijker te controleren. Ik zou dus eerder stellen dat bij motoren met een gelijk vermogen de turboversie een lager gemiddeld koppel heeft! Thanks for the attention. |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Al vind ik de advertentie wel vaag/raar. In de omschrijving staat dat het een Oreca chassis betreft, echter op de foto staat volgens mij een Mazda uit het GrandAm kampioenschap. |
Quote:
|
Quote:
Mvg, Dries DS |
Quote:
|
Een zeer intresant stukje gevonden op pitstoptv.be
Quote:
|
Quote:
Of volstaat het, zoals Mark zich ook reeds de vraag stelde, om er een stickertje 'GTR' op te kleven om van een Touring Car een GT te maken? |
Nieuwe Nederlandse GT: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14624
|
Had Willie Moore die V8 niet gekocht? :confused:
|
Quote:
Dat brengt me tot een volgende vraag...als ik zeg maar, een internationaal team een Ferrari 430 GT2 inschrijft in de guest-klasse in 3-4 races, is die dan toegelaten? (want die heeft niet deelgenomen vorig seizoen) |
Quote:
|
Kalender
Is er al een definitieve kalender voor de belcar original?Of wachten ze op de vooruitgang van de werken in Francorchamps.
|
Op racingworld.be staan de data van de belcarwedstrijden op CZ vermeld:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
Quote:
de kampioen klasse 1, 2 of 3 ? of de kampioen wat het meeste punten heeft behaald in zijn klasse.. ? |
Zoals normaal veronderstel ik. Diegene die algemeen de meeste punte zal behale.
|
Quote:
PS: er moet trouwens niet veel pk zijn om de toeschouwers een gigantisch spectakel te bezorgen. (zie WTCC) |
In Turbomagazine °153 speculeerde men erop dat Jaguar België misschien een Jaguar XKR GT3 zou gaan inzetten in de belcar. Het is alleszins niet onmogelijk nu de Jaguar Silhouettes te koop staan. Bovendien is Vlaanderen een belangrijkere markt voor Jaguar en kunnen ze de strijd aanbinden met enkele van hun concurrenten.
Laten we hopen... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:46. |