![]() |
Quote:
Quote:
|
Toch mooi deze reacties, niemand die het echt weet. Want het kan er ook eentje van Speedlover zijn. Als Speedlover een GT4 kan maken, dan moeten die mannen van First dat ook kunnen. Dus misschien toch eigenbouw?
Zie o.a. hier: http://www.depaddock.eu/forum/showpo...7&postcount=19 Heerlijk, die falende communicatie van SRO over haar eigen produkten :) |
Klopt, Van Splunteren heeft de officiële GT4 kit gemaakt en die wagen zal dus de officiële Porsche 997 'GT4' zijn.
Ben benieuwd...als de SRO regels nog steeds hetzelfde zijn zouden deze wagens officieel volgens mij niet mogen deelnemen in de GT4 European Cup. Hoe men met die homologaties in nationale kampioenschappen omgaat weet ik niet. |
Chad Racing met de Ferrari 430 GT3. Slechts voor enkele wedstrijden.
Quote:
|
Quote:
Mvg |
Dat betwijfel ik...
|
Eentje die stopt:
Quote:
Vele bouwprojecten? :eek: |
Das is verrassend nieuws. Eens benieuwd wie de Vipers zal overnemen...
|
Quote:
|
Quote:
|
van A+ is zelfs gewone straat auto gewoon geleasd komen ze gewoon opladen zoals de rest
|
Quote:
Wim Lumbeeck: “A+ Racing houdt het inderdaad voor bekeken, dat nieuws kan ik enkel bevestigen. Er zijn te veel kosten en die dwingen het team, in casu Tom Van de Plas, tot die beslissing. Ik zie het team op korte en middenlange termijn ook niet meer op de circuits verschijnen. Persoonlijk ga ik trachten mijn investering, die ik voor het seizoen 2007 deed, via de verkoop van de racewagens, trucks enz. te recupereren. Het gaat om een behoorlijke investering, maar op termijn moet dat in orde komen.” Twee ver uiteenlopende versies van hetzelfde verhaal;) |
Quote:
Mvg |
We hebben weer een deelnemer:
Quote:
|
Yes, dat is goed nieuws! :gas:
|
Zeer goed nieuws voor de diversiteit in het deelnemersveld.
Dus we mogen momenteel al stellen dat we Porsches, Ferrari's, Vipers, Lamborghini's en Aston Martins aan de start gaan krijgen. Ook de mogelijkheid van de Corvette niet vergeten waar Kumpen-Longin vorig jaar van sprake. Jaja, Aston Martins want Ron Marchall zou eventueel terug komen met het exemplaar dat we in 2007 al aan het werk zagen. Maar als ik me niet vergis was deze wagen toch verkocht en richting Brasilië gegaan. Mvg |
Quote:
|
Quote:
Ik was even JD/KS vergeten. En natuurlijk staat de wagen van Chad ook voor elke BGTC manche te huur. Mvg |
DVB RACING in 2009 actief in het GT4 kampioenschap
Dit las ik op de website van DVB Racing:
"DVB RACING zal tijdens het seizoen 2009 actief zijn in het GT kampioenschap met 1 KTM X-Bow wagen. Er zal zowel in België als in Nederland worden deelgenomen alsook enkele wedstrijden van het europese kampioenschap. Verder neemt DVB RACING tijdens het seizoen 2009 ook terug deel aan het BTCS(belgian touring cars series) kampioenschap en het DSMEC(Dunlop Sport Maxx Endurance Cup) kampioenschap met al zeker 2 nieuwe Renault Clio's. Link: http://www.dvbracing.be/nl/news.php |
Mosler dan toch toegelaten in div1.
|
Bron?
OKe gevonden op www.autosport.be . Wel raar dat iemand zou dreigen met een proces en dan niet komt opdagen. |
Quote:
Er zijn 2 wagens aangekocht, dus mogelijkheid dat die ook ingezet gaat worden, maar is in eerste instantie voor wisselstukken. Wagen zal te zien tijdens de Racingshow in Luik komend weekend |
Nice nice!
|
En ze zijn zelf al gesprekken bezig voor de 24 Uren van Zolder en er zit een heel knappe naam tussen.
Bron: mijn mailbox Mvg.. |
Quote:
|
Als deze bekend gemaakt mocht worden hadden ze het zelf wel gezegd.
Ik kan ook niet meer zeggen dan dat ik weet. Ze hebben het mezelf gezegd zoals ik het hier neer schreef maar het zou de moeite zijn. Mvg |
Quote:
Inzet van de 2de Mustang GT3 is al zeker voor 3 races :) Bron : ikke |
De Mustang is een prachtige wagen, maar wel een risico. In FIA GT3 was deze volgens mij niet echt competatief.
|
De Lambo was dat in de ADAC GT3 wel, maar in de BGTC toch ook niet zo competitief.
|
Quote:
succes van een wagen hangt ook vaak af van de rijders combinatie |
Quote:
|
Moet Andy hier toch gelijk in geven. De rijderscombinatie maakt hier toch het verschil. Denk maar aan Ritskes die tijdens de Midsummer race in 2007 een hele tijd op kop reed met de Reiter Lambo.
|
Quote:
|
Quote:
Maar het potentieel van de wagen werd hier wel duidelijk aangetoond en daar gaat het ook om. |
Quote:
De ADAC GT3 bewees dat ze héél potentiëel waren. Alleen in de BGTC wilt het tot nu toe nog niet lukken. |
Even ter zijde. Is dat geen Cobra fr500 gt3? Of is het een rasechte Ford mustang? Ik geloof de gene die dit jaar de 24 h reed een gewone mustang was. Die heel brede auto die in luik stond leek me eerder een cobra fr500.
|
Quote:
Die van de 24 uur Zolder '08 is een GT4, ex-De Doncker. Zowel 1 van de GT3's als 1 van de GT4's stonden in Luik ! |
Quote:
|
die gt3 was precies zo breed dat je de gt4 ernaast niet opmerkte :p
|
Quote:
Was er de combinatie gemaakt Verbergt - Haane zouden de resultaten zeker beter zijn geweest. Haane heeft tijdens de laatste race nog bewezen, dat de Lambo perfect het tempo van de top 5 kan volgen. Neem Van Hooydonck weg op de Dodge en jullie had ook nooit in de top 5 gestaan op de startgrid... Deze resultaten zijn tot stand gekomen, door goede wagen en super piloot. |
All times are GMT +2. The time now is 17:13. |