De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   BGTC of FIA GT, keuze en redenen om iets wel of niet te doen? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18375)

Bart.Vandecavey 11-02-2009 13:46

Quote:

Originally Posted by marcel (Post 243797)
pitstop.tv meldt trouwens dat BGTC nergens een deal heeft met vlaamse zenders (EXQI en/of regionale)

DSMEC zou dan weer wel dicht bij een tv-deal staan?

Volgens mij hebben de regionale zenders afspraken met teams uit hun zendgebied en niet met SRO... Maar ze krijgen wel de beelden van SRO.

Jay 11-02-2009 13:52

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 243786)
Dan had ik het tog persoonlijk andersom verwacht, bert fia gt en kumpen beide.
Fia gt en BGTC zijn totaal anders. Hij is gewend om in belgie de beste of tog een van de beste te zijn en de laatste jaren worden ze telkens afgetroefd.
Nu moet je niet denken dat ik kumpen of login niet mag.Maar zijn tog altijd een beetje aroganter geweest in belgie dan in de fia gt.

Ik kon er echt niet meer tegen! Toch schrijft men met ch en niet met een g achteraan!!

:Offtopic:

fenixracing 11-02-2009 14:46

Mijn excuses zal er opletten is macht der gewoontes.
Wel raar dat SRO de zender bijnaam noemt. Als er geen sprake is van een regeling. Ik dacht dat er een niew autosport programa op EXQI kwam.
Met BGTC en desmc als een van de hoofdstukken.

Jay 11-02-2009 15:35

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 243811)
Mijn excuses zal er opletten is macht der gewoontes.

Is waarschijnlijk een lichte beroepsmisvorming!! :)

Grtz

klopklop1 11-02-2009 15:57

Ik heb gelezen op pitstop.tv dat ze bij EXQI aandcht gingen besteden aan de BGTC

RKG 11-02-2009 16:18

Maar nu zegt pitstop dat wat op er op de BGTC prijsuitreiking gezegd is geweest, niet klopt.

ICEMAN 11-02-2009 16:20

BGTC soap?

fenixracing 11-02-2009 16:22

Wat klopklop zegt heb ik ook gelezen.En dit was nog voor de prijsuitreiking.

klopklop1 11-02-2009 16:30

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 243821)
Maar nu zegt pitstop dat wat op er op de BGTC prijsuitreiking gezegd is geweest, niet klopt.

Daarin zou ge gelijk kunnen hebbe maar ik kon vandaag ni op pitstop.tv, de pagina laadde niet

ICEMAN 11-02-2009 16:33

Quote:

Originally Posted by klopklop1 (Post 243824)
Daarin zou ge gelijk kunnen hebbe maar ik kon vandaag ni op pitstop.tv, de pagina laadde niet

Zoals al een hele tyd. :s:fight:

Mark 11-02-2009 20:27

Quote:

Tijdens de prijsuitreiking van de Belgian GT vorige vrijdag kondigde SRO Belgium aan dat er deals zijn met de betrokken TV-zenders. Maar navraag heeft ons vandaag geleerd dat er niks van aan is. EXQI Sport weet niks van programma’s over de Belgian GT en de Vlaamse regionale stations zitten zo te horen niet te wachten op een Franstalig autosportmagazine, dat een Vlaamse draai krijgt.

http://www.autosportvideo.be/pitstop2009/?p=299
Moeten we hieruit concluderen dat SRO tegen haar gasten/deelnemers/klanten een loopje neemt met de waarheid?

Mark 11-02-2009 21:57

De woorden van SRO in een quote!

Quote:

Wat de tv-coverage betreft, had SRO Belgium's boegbeeld Patricia Indekeu nog goed nieuws te melden: "EXQI zal aandacht aan het Belgian GT Championship besteden, alsook alle regionale tv-zenders via het nieuwbakken programma Motors. Het programma zal van februari tot november op de buis te zien zijn. Verder blijven we investeren in het Motors TV gebeuren en wordt er mogelijk uitgebreid naar ESPN."

http://www.racingworld.be/nieuws/591...Louveigné.html

fenixracing 11-02-2009 21:59

Ik vind wel dat pitstop het laatste jaar heel erg verandert is van houding.
Hier bedoel ik mee ,dat het vooral tegen bgtc is en voor desmc.Er zal sneller slecht niews over BGTC staan dan goed. Er zal ook sneller desmc niews verschijnen dan van de BGTC. Hier kunnen natuurlijk de organisators van desmc niet aan doen. maar het is wel een feit.
En is er dan verschil tussen de waalse beelden en de vlaamse beelden.
Het wordt toch allemaal erna ingesproken en zijn hetzelfde.Dus vind ik die aantijging zeer laag en belachelijk.

ICEMAN 11-02-2009 22:02

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 243842)
Ik vind wel dat pitstop het laatste jaar heel erg verandert is van houding.
Hier bedoel ik mee ,dat het vooral tegen bgtc is en voor desmc (DSMEC).Er zal sneller slecht nieuws over BGTC staan dan goed. Er zal ook sneller desmc (DSMEC) nieuws verschijnen dan van de BGTC. Hier kunnen natuurlijk de organisators van desmc (DSMEC) niet aan doen. maar het is wel een feit.
En is er dan verschil tussen de waalse beelden en de vlaamse beelden.
Het wordt toch allemaal erna ingesproken en zijn hetzelfde.Dus vind ik die aantijging zeer laag en belachelijk.

Mss een beetje logisch aangezien Pitstop.tv sponsor is van de DSMEC?

jeep 11-02-2009 22:16

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243844)

en dat pitstop tv misschien wat centjes krijgt van DSMEC.
Waarom is Joost eigenlijk verdwenen bij Pitstop tv?????

ICEMAN 11-02-2009 22:20

Quote:

Originally Posted by jeep (Post 243846)
Waarom is Joost eigenlijk verdwenen bij Pitstop tv?????

Omdat Joost nu bij Autosport.be zit.

Mark 11-02-2009 22:26

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243848)

Die job hopt ook van site naar site.............en verder zeg ik lekker niks :)

jeep 11-02-2009 22:28

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243848)

zal ook niet zomaar zijn hé ice

ICEMAN 11-02-2009 22:30

Quote:

Originally Posted by jeep (Post 243854)
zal ook niet zomaar zijn hé ice

Beter voorstel gekrege mss?

fenixracing 12-02-2009 13:09

Ondertussen heeft pitstop een niew artiekel over BGTC en tv.
Volgens SRO zijn er al contracten getekend.Volgens EXQI zijn er contacten over fia gt en is er ruimte voor BGTC. Dit is heel iets anders dan eerst vermeldt. En ik blijf er bij dat heel laag en belachelijk is wat ze bij pitstop doen. Moest de BGTC nu begonnen zijn en er moest niks van waar zijn, dan begrijp ik de reactie van pitstop. Maar zo is gewoon proberen een serie onderuit te halen. :mad:

ICEMAN 12-02-2009 13:16

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 243890)
Ondertussen heeft pitstop een nieuw artiekel (artikel) over BGTC en tv.

Ga eens terug naar school...

ICEMAN 12-02-2009 13:55

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243844)

Ik wil even een rechtzetting doen.

Ik bedoelde dit dus als vraag, het is - voor zover ik weet - niet zo dat Pitstop.tv sponsor is omdat het logo 2x aanwezig is op de zonneband.

Maar ter verduidelijking, Pitstop.tv zorgt enkel & alleen voor de beelden van de DSMEC. :)

fenixracing 12-02-2009 14:26

Ik kan mij alleen excuseren voor mijn typefouten. Ik ben lasser van beroep dus moet zelden iets typen of schrijven. Dus hier bij nog is mijn exuses. :o

crosserke 12-02-2009 14:58

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 243894)
Ik kan mij alleen excuseren voor mijn typefouten. Ik ben lasser van beroep dus moet zelden iets typen of schrijven. Dus hier bij nog is mijn exuses. :o

Maar je hebt wel overschot van gelijk.

Mark 12-02-2009 22:34

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243891)
Ga eens terug naar school...

Ga je dan mee? Jij mag beginnen in de eerste klas. Je uitlatingen jegens diverse forummers vind ik onacceptabel. Dat je af en toe een stukje tekst slecht vertaald voor racingworld.be geeft je nog niet het recht om mensen aan de "schandpaal" te nagelen. Als je het niet eens bent met uitlatingen van diverse forummers dan moet je je klacht indienen bij de mods van dit forum. Zowel jij als ik hebben niet het recht om een andere forummer te corrigeren m.b.t. de inhoud van hun bijdrage.

Jakke.be 13-02-2009 11:02

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 243922)
Ga je dan mee? Jij mag beginnen in de eerste klas. Je uitlatingen jegens diverse forummers vind ik onacceptabel. Dat je af en toe een stukje tekst slecht vertaald voor racingworld.be geeft je nog niet het recht om mensen aan de "schandpaal" te nagelen. Als je het niet eens bent met uitlatingen van diverse forummers dan moet je je klacht indienen bij de mods van dit forum. Zowel jij als ik hebben niet het recht om een andere forummer te corrigeren m.b.t. de inhoud van hun bijdrage.

Hartelijk dank Mark!

ICEMAN 13-02-2009 18:44

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 243922)

Ga jij dan mee naar de eerste klas om zonder D/T fouten te leren schrijven? ;)

Belle 13-02-2009 18:48

Ik geef 16 uren Nederlands in het 1ste en 2de middelbaar. Jullie mogen gerust eens langskomen van mijn part hoor! :p

Ze 'bekvechten' alleszins minder dan hier... :saythat:

vortex 15-02-2009 15:05

Maar even wat anders: 1e race BGTC is de Belgian Race Kick Off! Dat kan dan toch geen serieus event zijn als de Clio's al niet meedoen en BTCS en DSMEC zonnodig hun eigen weekends hebben in april. Ben zeer benieuwd hoe dit weekend gevuld gaat worden, behalve de 2 BGTC races...
Zeer vreemd dat de website van CZ alle series wel in het programma zetten voor de Kick Off.....dat gaat niet goed komen!!! Of mis ik wellicht iets??

ICEMAN 15-02-2009 15:12

Quote:

Originally Posted by vortex (Post 244041)
Maar even wat anders: 1e race BGTC is de Belgian Race Kick Off! Dat kan dan toch geen serieus event zijn als de Clio's al niet meedoen en BTCS en DSMEC zonnodig hun eigen weekends hebben in april. Ben zeer benieuwd hoe dit weekend gevuld gaat worden, behalve de 2 BGTC races...
Zeer vreemd dat de website van CZ alle series wel in het programma zetten voor de Kick Off.....dat gaat niet goed komen!!! Of mis ik wellicht iets??

DSMEC staat toch op het voorprogramma?

klopklop1 15-02-2009 15:13

Quote:

Originally Posted by vortex (Post 244041)

Ja, vorig jaar was het bezig toen zowel BGTC, BTCS als Clio Cup in de Belgian Race Kick Off werden afgetrap.de Dunlop Endurance cup komt dan ook wel naar Zolder wat toch eigenlijk al niet slecht is , misschein komt er nog wel iets leuk uit de hoek:)

ICEMAN 15-02-2009 15:17

Quote:

Originally Posted by klopklop1 (Post 244043)
Ja, vorig jaar was het bezig toen zowel BGTC, BTCS als Clio Cup in de Belgian Race Kick Off werden afgetrap.de Dunlop Endurance cup komt dan ook wel naar Zolder wat toch eigenlijk al niet slecht is , misschein komt er nog wel iets leuk uit de hoek:)

Dat Historic kampioenschap van tijdens de 24 uur van Zolder zou wel nice zyn. :)

Coach Ep 15-02-2009 15:59

voorlopig programma Belgian Race Kick Off:

- Belgian GT
- DSMEC
- BRL

Wat er zeker niet komt:
- BTCS
- DSC
- Clio cup
- Fun cup
- Formule Ford Benelux
- STT
- DMV Tourenwagen challenge

Tja, wat houden we dan over ter aanvulling van bovenstaande? Iets uit Frankrijk misschien? Legend cars?

Update: wellicht de NEC Formule Renault 2.0; op hun kalender staat voor hetzelfde weekend de Jim Clark Revival op Hockenheim maar dit evenement is verplaatst naar de Lausitzring op 15 t/m 17 mei. Zou een prima aanvulling voor zowel het programma als de kalender van de NEC FR2.0 zijn!

ICEMAN 15-02-2009 16:03

BRL is ook niet slecht. :)

vortex 15-02-2009 16:04

OK..bedankt...dat geeft dan weer hoop!
Iemand al iets bekend over het programma met Francorchampions?? BTCS, DSC en de Funcup alleen op de zaterdag?

BSOT 15-02-2009 17:50

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 244042)
DSMEC staat toch op het voorprogramma?

Voorprogramma? Van wat? :)

ICEMAN 15-02-2009 18:04

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 244053)
Voorprogramma? Van wat? :)

Verkeerd verwoord. :p K bdoelde programma ;)

Belle 15-02-2009 20:08

Ik zou de Legend Cars zeker nog eens aan het werk willen zien. Maar dan terug met de bekende piloten. Die races waren gewoon prachtig om zien! Spanning van begin tot eind! ;)

fenixracing 16-02-2009 08:04

Ondertussen weten we ook waarom ze bij pitstop zo hebben gedaan over de BGTC. Dit is uiteraard prachtig nieuws voor de DESMC. Maar er zijn wel enkele slagen onder de gordel gegeven.
Jammer dat ze niet samen kunnen werken.

Coach Ep 16-02-2009 13:37

NEC Formule Renault 2.0 definitief niet aan de start van BRKO: men blijft Hockenheim trouw tijdens alternatief historisch evenement.

All times are GMT +2. The time now is 08:41.