![]() |
Quote:
|
Wat mij opvalde was Mcdonalds racing met 996 gt2 r gaat deelnemen.
Is dit een samenwerking met pmb want die bezitten toch zulke porsches. (als ze ondertussen niet inbeslag zijn genomen) |
Quote:
|
Even rechtzetten, Bouillon en Voets rijden niet met een 996 Biturbo van PMB, maar met een 996 RS van een ander team. Ook is er nooit een rechtsgang van PSI geweest in Spa (PSI bestaat niet meer), maar wel van de Franse eigenaar die de wagen verkocht heeft en zijn geld nog (deels) moet ontvangen. PMB rijdt vooralsnog niet in Zolder.
Joost |
Geen Barwell Aston aan de start. :(
Autosport.be: Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Wat betreft de deelnemers, elke dag komen er deelnemers bij op 24u.be, volgens mij gaat het echt een leuke koers worden. Geen idee wat de plannen zijn voor 2010 door de nieuwe organisatie maar hopenlijk gaat de 24 uur het feestje worden van de nationale autosport. |
Uit een heerlijk en hoopvol persbericht over de toekomst van CZ:
Quote:
|
Wat bedoelen ze met 'de toekomst'? Volgend jaar of volgende week? :confused: :)
In een ander nieuwsbericht vertelt Stéphane Lémeret dat de Mégane ongenaakbaar zal zijn tijdens de 24h, de Mustang gaat voor winst in D1... |
Vandaag een mooie update op 24u.be, van 25 naar 31 stuks. Wat mogen we blij zijn met de huidige situatie.........anders hadden er krap 10 wagens op de grid gestaan.
|
BMW M3 GT4 van Beliën motorsprt dan toch niet aan de start
|
Vierde piloot bij First is gekend!
Mvg |
Quote:
|
En wie is dan die vierde bij First?
|
Quote:
|
bemanning op de topcats mosler is ingevuld. 24u.be
Polderman gisteren getest met de 964 van AD Sport, 2e piloot na Vanierschot? racingworld.be Doet G&A niet mee met de mosler of de bmw? |
32 deelnemers, 12 divisies
Het wordt moeilijk om zonder beker naar huis te gaan :champagne: |
Quote:
|
En we zitten terug onder de 30, de 2 wagens van Cor Euser en de Porsche 964 van Vanierschot zijn van de lijst verdwenen.
|
Quote:
Maar misschien komt er ook nog wat bij hé ;) |
Quote:
|
Quote:
Zonder DSMEC en BTCS was het nog veel minder geweest. |
Quote:
|
Plotse afslanking van 32 naar 28 wagens op 24u.be
|
Jups, was hier eerder al vermeld. ;)
|
28 deelnemers? Ja, dat valt tegen maar was een ander getal realistisch geweest? Achteraf gezien denk ik niet. Pas in een zeer laat stadium gaf SRO haar "failliet" toe en moesten de DSMEC en BTCS de meubelen redden. Als ik door een positieve bril bij opzet kan ik nog altijd zeggen: "Dat zijn er 18 meer als voorzien"
Ratel & Friends krijgen tijdens deze 24 uur een laatste ferme trap onder hun kloten en graag opgerot naar La Douce France. We zetten het ijkpunt op nul voor de nationale GT & Toerismesport in BE. Zaterdag 22-08 begint een nieuwe hoofdstuk, op naar de grids van weleer. Wat betreft randverhalen en leuke weetjes: Zeer benieuwd naar de stickertjes op de KS BMW nr. 22 :) |
Polderman dan toch op de Porsche Biturbo van AD Sport
|
En Vanierschot jammer genoeg niet aan de start...
|
Iedereen die dacht dat er nu meer wagens aan de start gingen komen hadden het toch verkeerd voor.Al goed dat er nog enkele buitenlandse teams ingeschreven hebben.Positief is dat de toppers uit btcs en dsmec er zijn.
Of zijn er enkele teams op gratis reis in Oostenrijk,raar dat dit samenvalt met de 24h. |
Ik denk dat ook bv. de clio's meer tegenstand hadden verwacht maar er zijn er alper 2 ingeschreven. Om maar een voorbeeld te geven.
|
Quote:
Was dan ook al maanden gepland toen we nog niet wisten dat DSMEC ging kunnen deelnemen aan de 24H. Wees gerust, we vertrekken hier vanavond en zijn morgen allemaal om 10H op circuit. De andere meute vertrekt hier vrijdagavond. |
Quote:
|
welke wagen is nog weggevallen?!
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
(Hij is trouwens ondertussen goed en wel aangekomen ;). Deze jongen blijft hier tussen de bergen en volgt alles van op afstand. Jammer genoeg, doch verplicht, na een ongeval en de daaraan gekoppelde gezondheidsproblemen. Was er graag bij geweest, maar ja...). |
All times are GMT +2. The time now is 07:15. |