De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Glpk Viper PT: tijd om Pagani boven te halen ? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10789)

FIRE 18-06-2005 11:55

Conclusie:
- Toine Hezemans is een goed coureur geweest (o.a. Targa Florio gewonnen in fabrieks Alfa Romeo).
- Heeft Viper beter gemaakt (vooral die Hollinger bak was een goede stap), maar is op een gegeven moment doorgeschoten.

MichelRacing 18-06-2005 21:35

Even op betrekking wat even iemand eerder zei... Hezemans heeft wel in de jaren 2001 en 2002 een keer een race gewonnen en podia behaald, alleen in 2003 hebben ze er totaal niks van gebakken toen ze samenwerkten met Force One Festina van Philippe Alliot...

Bramzel 26-06-2005 20:50

Het lijkt er op dat ze de Viper toch gaan repareren, aldus Kumpen tegen een vriend van me op LeMans. Had ik niet verwacht eigenlijk, blijkbaar is de wagen toch nog goed genoeg om opnieuw op te bouwen.

teun{crg} 26-06-2005 22:08

is die klaar voor de 24 uur ?

Mark 14-07-2005 14:08

Quote:

Originally Posted by Mark
Indien het niet meer rendabel is om de Viper opnieuw op te bouwen dan kan de Pagani een optie zijn. Echter de optie: GLPK houdt de Belcar voor bekeken in 2005 lijkt me nog de meest realistische.

We zaten er weer eens naast:
Quote:

De Viper van GLPK komt aan de start van de 24 Uren van Zolder eind augustus. Het Hasseltse team is zijn Viper aan het opbouwen na de zware crash tijdens de Spa Euro Race.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9118
Longin, Hillebrand zijn zeker. Kumpen is een vraagteken, ligt aan de stand in het FIA GT kampioneschap. Hezemans blijft in Oscherleben.

Bugalfa 14-07-2005 20:25

Tja met zo'n magazijn vol Viper parts wat zoudt ge daar anders mee doen, ik stel me wel de vraag of het ooit nog wat wordt met die Pagani of is die al museumrijp ?

Autofan 14-07-2005 20:34

Vanaf toen de Pagani werd aangekondigd, had ik al erg grote twijfels over het project. Museumstuk dus :)

Scapa 14-07-2005 23:59

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Tja met zo'n magazijn vol Viper parts wat zoudt ge daar anders mee doen, ik stel me wel de vraag of het ooit nog wat wordt met die Pagani of is die al museumrijp ?

Zoals ik hier nog al heb gezegd. Binnen x aantal tijd te bezichtigen in Eindhoven op de kartingbaan van Hezemans, naast de Bitter ;-)

Bramzel 15-07-2005 00:27

Quote:

Originally Posted by Scapa
Zoals ik hier nog al heb gezegd. Binnen x aantal tijd te bezichtigen in Eindhoven op de kartingbaan van Hezemans, naast de Bitter ;-)

Dat zou kunnen als Hezemans er nog íets mee te maken had. Wagen is echter volledig in handen van de Kumpens / GLPK.

Baron 16-07-2005 13:23

Quote:

Originally Posted by Autofan
Vanaf toen de Pagani werd aangekondigd, had ik al erg grote twijfels over het project. Museumstuk dus :)

Ja, als ze de Pagani dit jaar niet meer inzetten, zal hij wellicht richting museum of privécollectie verdwijnen. Jammer, want de Belcar kan wat "nieuwe" wagens best gebruiken.

Raceboy 31-08-2005 18:30

volgend jaar in de belcar de corvette, dixit AK tijdens de 24 uren ;)

Integra 31-08-2005 19:14

Quote:

Originally Posted by raceboy

Heb ik al ergens gehoord. ;)

The Interceptor 31-08-2005 20:27

Gaan ze bij GLPK de Viper nu nog eens herstellen? Of valt de schade nogal mee?
Normaal zouden ze nog één race rijden, het Racing Festival in Spa, de Belcar Masters in Zolder vallen samen met de FIA GT in Zhuhai.
En als ze dan toch volgend jaar met de Vette naar de Belcar zouden komen, waar we natuurlijk alleen maar héél blij om mogen zijn, dan stel ik me dus toch de vraag of die Viper nog hersteld dient te worden?

Mark 31-08-2005 21:55

Quote:

Originally Posted by raceboy

Pfffffff, krijgen we een Corvette C5-R Cup ofzo? ;) :D Als de woorden van Hezemans in RTL Autosport waarheid worden is dit wel de meest logische gang van zaken.

Thomaske 01-09-2005 07:31

Quote:

Originally Posted by The Interceptor
Gaan ze bij GLPK de Viper nu nog eens herstellen? Of valt de schade nogal mee?
Normaal zouden ze nog één race rijden, het Racing Festival in Spa, de Belcar Masters in Zolder vallen samen met de FIA GT in Zhuhai.
En als ze dan toch volgend jaar met de Vette naar de Belcar zouden komen, waar we natuurlijk alleen maar héél blij om mogen zijn, dan stel ik me dus toch de vraag of die Viper nog hersteld dient te worden?

De schade aan de Viper is weer ontzettend zwaar. Het chassi is weer geraakt en we kunnen hem niet meer tijdig herstellen voor 't racing festival te Spa. Voor volgend jaar Belcar is er nog niks bekend. Ik hou jullie op de hoogte.

Mvg...

All times are GMT +2. The time now is 01:28.