De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Le Mans '05 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10810)

Jet 16-06-2005 23:13

Laten we hopen dat RFH de race uit rijdt met een goed resultaat maar winnen dat zie ik ze ook niet doen

Mark 16-06-2005 23:15

Quote:

Originally Posted by Sennake
Als het Kristensen maar niet is dan. Ik heb niets tegen die jongen persoonlijk, maar ik zie graag Ickx' record nog wat standhouden (ex-aequo met dezelfde Kristensen uiteraard)...

Blijft toch wel een nadeel voor jouw. Moet je alweer een R8 in elkaar plakken en frutselen. Daar zit geen uitdaging meer in, denk ik zo. Dit keer misschien geblinddoekt?

''Blindfolding modelling, an Audi R8 by Sennake" ;) :D

gwyllion 16-06-2005 23:34

Ik hoop stiekem een beetje dat Oreca wint. Dat kan de populariteit van 24LM alleen maar vergroten bij het Franse publiek. Zo zal Peugeot 100% zeker ervoor gaan...

gwyllion 16-06-2005 23:40

De Aston Martins lappen de 3:55 serieus aan hun laars. Ze hebben er een rondje 3:50 uitgehaald en de snelste Corvette heeft een 3:52 gereden; Corvette heeft duidelijk zijn werkelijk snelheid niet getoond tijdens de testdagen.

gwyllion 16-06-2005 23:41

De Spyker is maar 4 sec sneller dan tijdens de regen. Onbegrijpelijk. De allertraagste wagen op het circuit :(

Raceboy 16-06-2005 23:44

Quote:

Originally Posted by gwyllion
De Aston Martins lappen de 3:55 serieus aan hun laars. Ze hebben er een rondje 3:50 uitgehaald en de snelste Corvette heeft een 3:52 gereden; Corvette heeft duidelijk zijn werkelijk snelheid niet getoond tijdens de testdagen.

mss omdat in het reglement staat dat die 3:55 een racespeed is ;)

Raceboy 16-06-2005 23:45

voor g-force ziet het er niet goed uit:

Quote:

G-Force Racing are hoping for special dispensation from Le Mans organisers ACO to allow them to compete in this year's race.

The number 35 Courage C65 driven by Val Hillebrand, Franck Hahn and Gavin Pickering is unlikely to qualify within the required 115 per cent limit of the fastest qualifier in the LMP2 class, after sustaining heavy damage in yesterday's wet qualifying session.

bron: autosport.com

Raceboy 16-06-2005 23:47

Quote:

De Spyker is maar 4 sec sneller dan tijdens de regen. Onbegrijpelijk. De allertraagste wagen op het circuit :(

begrijpelijk:

Quote:

Team Spyker Squadron suffered the cruellest luck in the first half of tonight's second qualifying session for the Le Mans 24 Hours, after the team's C8 Spyder had a sizeable accident that will stop it driving again before the final qualifying session comes to an end at midnight.

bron: autosport.com

Mark 16-06-2005 23:50

Quote:

Ik hoop voor de Nagel-crew dat ze een technisch probleem hebben.........anders schaam ik me diep :D Zoniet, dan wordt het tijd dat we Victor Muller eens met de grond gelijk maken.

Idd, de C6-R hebben wat secondes gevonden maar nog lang niet allemaal. We zullen het verschil tussen kwalificatie-snelheid en race-snelheid van de AM's en de C6-R's maar in de gaten houden. Ik vermoed dat we bij de C6-R zo goed als geen verschil kunnen constateren, bij de AM's waarschijnlijk wel ;)

Jet 16-06-2005 23:52

Quote:

Dit komt omdat ze alleen maar in de eerste sessie hebben gereden http://www.coronel.nl/tom/Lemans/
ijdens de testdag reden ze een 4:13.263 :frusty:

fish88 17-06-2005 00:04

jammer voor de lage landen g-force racing en spyker helemaal achteraan en racing for holland dat echt benadeelt word door de nieuwe regeld :( . 1 lichtpunt is de 1ste plaats van peter kox en zijn teamgenoten in de am :gas:

gwyllion 17-06-2005 00:06

Quote:

Wow, de Aston Martins zijn op het einde van de sessie nog onder de 3:50 gedoken :crazy:
#58 3:48.576
#59 3:49.739
De snelste Corvette 3:52.426.

gwyllion 17-06-2005 00:11

Quote:

Originally Posted by fish88
1 lichtpunt is de 1ste plaats van peter kox en zijn teamgenoten in de am :gas:

Wel allemaal dankzij de supersnelle Thomas Enge.

fish88 17-06-2005 00:23

ik zeg er ook bij teamgenoten want ik weet niet wie de tijd heeft neergezet
waar kan je tijden zien wie wat heeft gereden in de auto's? want peter kox had in 2003 de sneller tijd neergezet in de ferrari

gwyllion 17-06-2005 00:24

Het is duidelijk dat er heel wat teams het moeilijk zullen krijgen: Spyker, G-Force, WR gecrasht, fabrieks Courage kleine technische problemen en het Yokohama rubber is veel te traag, Pilbeam blijkbaar ook wat technische problemen, ...

All times are GMT +2. The time now is 17:10.