![]() |
en geen Vertigo :frusty: :frusty: :frusty:
|
Knappe tijden van beide Corvette's. Aston Martin valt een beetje tegen. Toch vreemd dat die wagen nog geen grote potten heeft kunnen breken. Prodrive toch geen waardige opvolger van de 550 gemaakt op gebied van prestaties?
Vertigo? Beetje bizar dat project vind ik, waarom blijft men proberen en alleen dan nog in die klasse? |
Ik had ook veel meer verwacht van de AM's, zeker nadat BMS de wintertesten gedomineerd had. Maar ook de Porsches ontgoochelen mij. Ze kunnen voorlopig nog niet aan de F430's op het vlak van pure snelheid. Hopelijk doen beide merken het tijdens de wedstrijd een stukje beter.
|
wat de vertigo betreft, ze zouden beter een andere motor proberen.
|
Een paar bewegende beeldjes van de kwalificaties (geduld is een boodschap - het komt uit China)
mms://www.zhtv.com/asf/14080.wmv Andere motor: het probleem is dat die motor moet passen in de zeer compacte Vertigo wat niet zo makkelijk is. Over de Klasse - Belgian Racing zou niks liever willen dan in GT2 aantreden maar geraakt daar niet voor gehomologeerd. |
Over de afwezigheid van Belgian Racing in de kwalificaties heb ik net Renaud Kuppens ad lijn gehad.
Blijkbaar heeft de FIA bij de Technische controles op donderdag belist dat de 4L Motor geknepen moest worden dmv restrictoren die de luchttoevoer aan de motor verkleinen. Als of dat nog niet genoeg was moet de Vertigo nog eens extra balast meesleuren. Deze drastische maatregelen die plots genomen werden door de FIA maakt dat de wagen zeer moeilijk te besturen valt en ook met verschillende technische problemen te kampen gehad heeft. Onder meer het oliedruk probleem tijdens Vrije training 2 was een rechtstreeks gevolg van de geknepen motor. Belgian Racing heeft beslist om dan maar de 3.6L Alfa te steken (die overigens ook geknepen moet worden + ook nog extra gewicht). Vandaar dat ze niet reden deze morgen in de kwalificaties |
ook wel tof van de FIA dat ze een team naar china doen afzakken en pas dan met zo'n surprise afkomen
|
Wat een schande van de organisatie. :frusty:
|
Quote:
|
Toch knap dat de C5R op de tweede rij staat op een zuchtje van de pole. Volgens Kumpen was hij in zijn snelste ronde nog gehinderd waardoor hij 3 tiende zou verloren hebben. Niet slecht voor een ex-Belcar hé?:D
Zou er veel aan de wagen gewijzigd zijn? (buiten de belcar balast):+ |
Vrienden,
Het werkt - download PPMate en dan kanaal Guandong (niet guandong sport) |
Hezemans nu aan de leinding; hij heeft een zucht voorsprong op Biagi.
De Lambo's rukken goed op en Bertolini is weggezakt naar de 13de plaats. De Chinese zenders houden het bij voetbal :( Edit: Zal ppmate eens proberen. |
Heb nu ook beeld! (pas nu wakker geraakt)
|
Die nieuwe onboard camera's van FIA GT zijn wel echt vet
|
De C6R van Hezemans is opgelapt geraakt na een aanrijding in de warm-up
http://www.photo-4.com/thumbs/104823.png |
All times are GMT +2. The time now is 12:08. |