![]() |
Quote:
Ja maar in de meeste boxen staat er wel een muur van tegen de tralies (zoals bij ons en bij Gravity)... |
Hier is echter zeer makkelijk over te kruipen hoor. Een werkbank ertegen en hup, je bent er over.
Wat kan je gewoon in de box aan de kraan nemen dus dat moet je ook al niet meesleuren en materiaal is er genoeg om iets te saboteren. Ikzelf denk niet aan enkele amateurs die het gewoon voor de lol hebben gedaan. Dit omdat ze weten wat ze precies hebben gedaan. Wie denkt er nu om de schroefjes van de velg los te draaien of aan het remventiel te prutsen. Dit doe je alleen maar als je er iets van kent. Een amateur zou gewoon wat kabeltjes uittrekken of dergelijke. Mvg |
Quote:
Maar het kan nog erger!Tijdens de race van de Dutch super cars in Zandvoort moesten er meer dan 20 uit de pitlane starten en stonden er maar enkele wagens op de grid.De organisator zei op motors tv dat dit op een betere manier kon opgelost worden. En dan maar klagen dat het publiek niet meer komt opdagen!!! |
Quote:
Als hij deze niet na leeft en bijvoorbeeld Verbergt nog laat doorrijden en de volgende wagen eventueel tegen houdt, zit deze man dik in de problemen. Mvg |
Volgens mij was het ook al rood toen de NGT porsche uitreed, maar er stond nog een bord met pitlane open.
|
Quote:
MAAR als dat het beeld is dat ze willen ophangen over autosport..... "van de baan rammen".... (weet je nog sproza reportage FIA gt waar de heren doodleuk inhalen door midden van de baan te rijden met tegenligger en voorligger....) proficiat heren, dat zijn dan de mannen hier in België...;triestig..; mediageil noemen ze dat zeker. |
En nu gaat het leuk worden:
Quote:
|
Vandaag hadden we een trackday in Zolder. Toen ik gisteren ons materiaal ging klaarzetten in deze onveilige boxen stonden een aantal poorten gewoon los, wel tot beneden getrokken. Maar wat zag ik staan in de 36/37 : de pitbox panelen van het Sporza team (in een ongesloten box). In de 40/41 lag een blauwe vloer van een team, misschien A+ want die staan daar bij de Belcar, ook in een ongesloten box. Heb ze maar op slot gedaan, maar als je over onveiligheid en inbraak spreekt in de pers, moet je normaal toch iets voorzichtiger worden?
Ik heb ze maar mooi op slot gedaan en de PK mannen zijn die wanden vandaag komen ophalen. Nu staan er allemaal moto teams in de boxen voor morgen. Hopelijk ligt de stapel vloerpanelen er morgen ook nog, anders is zolder weer onveilig... |
Quote:
Mvg |
De blauwe vloer in box 40-41 is van Speedlover. A+ had die gebruikt
en de mannen van André gingen ze terug mee nemen.Hoop voor hen dat die er nog ligt. |
Quote:
C U |
Quote:
Hoe hoog is het inschrijfgeld trouwens? Want volgens mij kun je daar een aardige beveiliging van betalen. |
Quote:
maar het beveiligen van hun materiaal is een taak voor de teams zelf |
Quote:
Dus zullen ze zeker niets extra uitgeven aan beveiliging. Grtz |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 22:58. |