![]() |
Vandaag er voor gezorgd vrij te zullen zijn voor Françorchamps zondag, dus 'k zal er zijn:D
Wel reeds een tijdje niet meer op t' circuit geweest, daarom mij vraag waar kan je er tegenwoordig (een beetje) veilig parkeren? Achter de nieuwe F1 tribune? Of is er een mogelijkheid binnen te staan, eventueel tegen betaling? In het verleden ben ik reeds meerdere malen het slachtoffer van inbraak en beschadigingen geweest vandaar! |
De Mosler zal er trouwens maar staan met een voorlopige livery wegens tijdgebrek..
Ik ga straks eens gaan kijken hoe ver het juist staat :) |
Iemand die nog weet wie vorig jaar de snelste tijd draaide in Francorchamps? en welke tijd dit was?
|
Valt de quali ergens via internet te volgen?
|
Quote:
Vertrek morgenochtend richting Françorchamps om +/- 7h00, enkel voor de race, geen zin om mee te gaan? of ben je er dan al? |
Quote:
|
hier een artikeltje op autosport.be over de qualif van vandaag .. Link
|
deze site heeft al 3 foto hier
|
Quote:
|
Verslagje Kwalificatie online :)
|
Quote:
Maar een volledige uitslag zou nog beter zijn...voor de thuisblijvers. |
Mooie race gezien, zeker int begin het gevecht tussen de porsche van penders en de viper.
Wel straf, de eerste ronden van de race komen 2 gehavende porsche door die een redelijk oliespoor achter laten tussen les combes en rivage. De marchalls ter plaatse hebben niets doo, gezien of gehoord. Viper en de rest komen door en moeten verdomme fel sturen om de wagen recht te houden op de olie:eek: Pakt daar eentje de verre kijker om te kijken of er iets gaande is:fight: Ondertussen stonden we met 3 te roepen en te zwaaien dat er een heel oliespoor ligt op de rijlijn. Respect voor die marchals die zondags naast de baan gaan staan, maar dit konden ze toch gezien hebben? Voor de rest eigenlijk nergens iets op aante merken. Best fijne dag gehad, best wel lekker weertje en mooie race. Jammer van de verbrande koppeling van mext. Had de wagen graag zien mee strijden. Ben ook wel benieuwd naar de uitslag van de hoofdrace:p:rolleyes::applaus: |
Was GDC vroeger niet een pak interessanter dan die wanvertoning van vandaag?
|
Quote:
|
Is er al ergens een uitslag, want ik vind er nog geen op de officiële site?
|
All times are GMT +2. The time now is 12:30. |