Geen dank corvetteboy!
We zijn er om mekaar te helpen, en mekaars weetjes uit te wisselen hé! |
Quote:
|
Ik ben van plan om zondag langst te gaan om weer mooie foto's te maken Ik kan ze nog niet op het internet zetten maar dat komt nog.
Maar wat ik nu wou vragen. Hoelaat begint het zondag eigenlijk? Racegroeten Thomaske_GLPK |
Corvetteboy volgens mij zijn we van de zelfde leeftijd. Ik ben van Beringen. Zou je mss willen toevoegen op msn of een mailtje sturen? Ik weet dta het hier niet de plaats is voor deze dingen maarja hoeleer je anders de a,dere race fans kennen. thomaske_racingboy@hotmail.com is mijn adres
|
Post van Mr. Dallara iets op de vorige pagina bevat alle nodige info ;)
Quote:
|
Kheb je toegevoegd Thomas.
Greetzz..corvetteboy |
Piloten op de zwarte M3 Groep A van G&A Racing voor deze race:
- Guino Kenis - Patrick Smets - Michaël Dekeersmaecker |
Welke wagens rijden nog mee in dit kampioenschap en welke andere bekende piloten?
Greetzies |
Ik vraag me af hoeveel volk er komt opdagen , laatste manche in zandvoort was er een beetje volk , vorig jaar was er in Zolder niet echt een overweldigende opkomst... :(
|
Voorlopige deelnemerslijst, afkomstig van Sheila Verschuur.
Quote:
|
Quote:
Greetzz..Corvetteboy |
Spaktakel is voor u wel het belangrijkste hé Corvetteboy :) Denk ook niet dat er echt veel volk zal zijn maar mijkan je er normaal wel verwachtien. Hopelijk ook nog wat meer deelnemers!
Greetzies |
Vind het allemaal maar vreemd geregeld, deze race
|
Dit is niet vreemd geregeld. Deze organisatie heeft het circuit waarschijnlijk afgehuurd en daarom staat deze activiteit niet mee vermeld op de kalender van zolder. Omdat niemand van het circuit zelf hierbij betrokken is.
|
dat bedoelde ik eigenlijk niet, mailde zolder voor 2 perskaarten maar kreeg antwoord van de verantwoordelijke dat ik niet bij Zolder moet zijn maar bij de organisatie van Z.A.C, dus ik daar naartoe mailen maar daar krijg ik het antwoord dat ze niet weten wat ze er mee aanmoeten en met de organisatie van Zolder overleggen wat ze nu moeten doen.
|
All times are GMT +2. The time now is 17:49. |