De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Holiday Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13471)

Viper GTS-R*** 22-07-2006 23:33

Quote:

Originally Posted by bluelite
Severich is ziek. 't is te zeggen dat hij momenteel afziet van zijn ongeval van euh... 2003 (?). Daarom kan hij niet rijden.
Thomas Mutsch: http://www.thomas-mutsch.de/laufbahn.html

Bedankt Bluelite voor de info;)
@Pinzie: jep ik verwacht tot ook wat mooie duels!
C5-R vs C5-R
GS V8 tussen de Vette's en de Porsches van Prospeed en CEO
Maar ik denk wel en hoop toch ook een beetje dat die V8Stars zich gaan mengen in de debatten, 1.47 rijden zij in kwali... dat wilt zeggen zelfde tijd als de GS BMW! Ben echt héél benieuwd!
De Ultima stel wel wat telleur vind ik...
Jep race te volgen via raceresults.nu en jep gratis natuurlijk;)
Is er hibn covering???

bluelite 23-07-2006 00:07

En wat te denken van klasse B3? Zal ook spannend worden denk'k.

Viper GTS-R*** 23-07-2006 00:14

Quote:

Originally Posted by bluelite
En wat te denken van klasse B3? Zal ook spannend worden denk'k.

Dat ook ja! Maar vind de 3de klasse niet zo tof om te volgen, zelfs al worden er duels uitgevochten op heets van het moment... maar als ik ernaar kijk zie ik net een porsche carrera cup kampioenschap rijden... gelukkig was er de Utima nog... te hopen dat deze zich morgen kan herpakken na de iets mindere kwalif van vandaag.. was het al gewoon geworden z'n pole posities..
Toch hoop ik dat na dit jaar meer teams uit klasse 3 eens iets anders gaan proberen dan een cup'ke... Ultima heeft getoond dé perfecte wagen te zijn om ervoor te gaan, was ik van herck (Mazda RX-7) zou ik de wagen 80 kg zwaarden maken en in Klasse 3 gaan rijden? wie weet doen ze het dan ook zo goedals de Ultima in z'n debuut in klasse 3...

Mark 23-07-2006 01:19

Quote:

Originally Posted by Dries DS
Dat gezegde van die stuurlui en die wal, weet je wel... ;) Je vindt ze heden ten dage op elke hoek van de straat, in alle vormen en formaten, in alle leeftijden...

En wat zien we dan in de rest van deze thread?


Quote:

Originally Posted by Dries DS
Naar ik zopas verneem van iemand die ter plaatse is, zouden er amper 23 wagens zijn in Belcar Original en 15 deelnemers aan de BEC. De Mazda zou vandaag onherstelbare motorschade opgelopen hebben tijdens vrije trainingen.

Misschien kan Joost of Michel de cijfers bevestigen/corrigeren?

Quote:

Originally Posted by Dries DS
Tot nu toe nog niks gevonden. Voor de (weinige) aanwezige journalisten wordt het alvast een zeer lang weekend. Zonder internetverbinding zijn ze immers aangewezen op de pré-historie. En neen, ik bedoel niet dat toffe radiopramma op de VRT of de leuke fuiven van Guy de Pré...

Quote:

Originally Posted by Dries DS
Tja, zonder internet kunnen die mannen niet veel doen hé... Net als HIBN.tv, dus naast het (voorlopig) ontbreken van de tijden, ook geen beelden :confused:

Misschien kunnen de aanwezige journalisten (de helft is al op de terugweg) in hun hotels, of leuk bedachte verblijfplaatsen, ons van info voorzien?

Quote:

Originally Posted by Dries DS
Je hoeft ook niet al te veel berichten via internet te verwachten tijdens de komende uren/dagen... Tenzij vanuit de diverse hotels, of bij terugkomst van de schaars aanwezige perslui, maar niet vanuit de perszaal, want er is gewoon geen verbinding voorzien :fight: . Hopelijk zal dit de komende uren nog worden aangepast, maar persoonlijk heb ik mijn twijfels.

Quote:

Originally Posted by Dries DS
Ondertussen toch positief nieuws vanuit het vroegere oostblok: internet schijnt er sinds enkele uren/minuten (beperkt) te werken. :applaus:

Neen hoor, de afwezigheid van deze 'service' had heus niks met betalende trainingen te maken.

Quote:

Originally Posted by Dries DS
Jups, ik hoorde ze roepen van in Duitsland tot hier :)

Quote:

Originally Posted by Dries DS
Misschien zelfs uitkijken voor diegenen die de zgn des-informatie verstrekt hebben, terwijl ze in opdracht van een bepaalde organisator ter plekke zijn :). Deze mensen konden zich echter ook maar baseren op de actuele gegevens van het moment, dus ondergetekende is al blij dat hij info kreeg van die perso(o)n(en) en neemt hem/hen niks kwalijk. :worship:

BTW, Peter, in BEC zijn er iets meer wagens dan 10 (niet veel meer), en ook in de BSC loopt het aantal deelnemers hoger op dan 6... Dit puur ter info.

Uitslagen en live results zijn hier te vinden: http://www.raceresults.nu/ResultsUit...e/Default.aspx

(Moesten deze uitslagen niet correct zijn, dan verzoek ik jullie allen om niet op de pianist te schieten, maar om de componist eventjes aan te spreken. :+ )

Mvg,
Dries DS

Quote:

Originally Posted by Dries DS
Knappe en snelle rechtzetting :applaus:

En ben je trots op jezelf?

Goed bezig!

Nog zo'n reply en een slotje volgt voor u;)

Viper GTS-R*** 23-07-2006 12:08

amai heb ik mij fel getrompeerd in het race schema want kzie net dat ze al mee als 40 minuten aant racen zijn:eek:
Live Results: http://www.raceresults.nu/uitslagen/...ve-results.htm
Wel spijtig de Rhino GT's zijn er dus nu net allemaal uit gereden.
En wat zagen we, zo'n 993 GT2 Evo reed in het zog van de porsches van Prospeed en CEO... en een V8Star zat er ook toch wel close bij...
Spijtig dat ze niet langer als 40 minuten mogen meerijden...
En wat valt ook op... SRT momenteel voor GLPK!
GS BMW 3de algemeen met 4 seconden op Prospeed en 7 op CEO!

bluelite 23-07-2006 12:11

Longin gespind bij de ingang van het infield na het rechte stuk aan de achterkant van het circuit. Het begon hier lichtjes te regenen, vandaar dus SRT voor GLPK.

edit: SRT is al binnengekomen voor zijn stop, maar GLPK blijft buiten verliest per ronde een pak seconden. Als Longin nog lang buitenblijft, dan is de kloof te groot voor GLPK om SRT nog in te halen.

Viper GTS-R*** 23-07-2006 12:20

Na de pits van de klasse 2 wagens ziet het er als volgt uit:
GS heeft z'n plaats moeten overgeven aan Prospeed.
CEO bleef het langst van de 3 top K2 wagens uit de pits maar heeft hierdoor toch wat tijd verloren...
GS zit maar zo'n 2.5sec achter op Prospeed Porsche dus kan nog mooi worden. CEO 35 sec achter op Prospeed en zitten nog zo'n 2 wagens tussen CEO en GS... die van KS M3 en Supercup (klasse3) van Rompuy en Verbist..

bluelite 23-07-2006 12:24

Hezemans iets te vroeg naar de pits... verwittigde niet op tijd. Dus is hij moeten doorrijden en dus toch nog geen pitstop gemaakt. Mijn fout...

(met dank aan Joost om dit te melden, want we krijgen hier geen live commentaar in de perszaal en kunnen niet de pitlane inkijken. Laat staan dat we hier deftige camerabeelden krijgen)

Viper GTS-R*** 23-07-2006 12:32

Quote:

Originally Posted by bluelite
Hezemans iets te vroeg naar de pits... verwittigde niet op tijd. Dus is hij moeten doorrijden en dus toch nog geen pitstop gemaakt. Mijn fout...

Leek me al zo raar, SRT die ineens een pitstop in 24 seconden kunnen klaren en glpk in 1.19.. dan waren ze wel beetje héél véél verbeterd:D
ALs dit de zege zo kosten.. zou spijtig zijn...
Alhouwel volgens raceresults heeft glpk nu meer als 2 minuten achter, klopt dit?

Viper GTS-R*** 23-07-2006 12:34

Ja nu zijn er weer serieuse wijzegingen!
Nu nemen er verscheidene teams een 2de pitstop!
GS en Prospeed allebij in pits! Elkaar geraakt in duel??
Nu is CEO weer 1ste K2 en algemeen 3de!!
En SRT gaat nu ook 2de keer in pit, 2de keer goede keer dan maar eh ;)

bluelite 23-07-2006 12:38

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Leek me al zo raar, SRT die ineens een pitstop in 24 seconden kunnen klaren en glpk in 1.19.. dan waren ze wel beetje héél véél verbeterd:D
ALs dit de zege zo kosten.. zou spijtig zijn...
Alhouwel volgens raceresults heeft glpk nu meer als 2 minuten achter, klopt dit?

Had inderdaad 2m07 achterstand tot aan de pitstop van SRT. Longin verloor rondenlang zo'n 5 à 7 seconden en één keer zelfs 11 seconden per ronde.

Viper GTS-R*** 23-07-2006 12:40

Stand van zaken na srt zijn 2de pit:
34 sec voor op glpk, of dit voor David genoeg is voor Anthony af te houden?
Penders en Lamot nu trug de leiding in hun Porsche in K2 en de felbevochte algemene 3de plaats! GS volgt op have seconde en CEO op zo'n 11seconden!

Viper GTS-R*** 23-07-2006 12:45

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
34 sec voor op glpk, of dit voor David genoeg is voor Anthony af te houden?

van die 34 blijven er nog maar 25 van over, Anthony zet er vaart achter zo te zien! GS heeft nu trug de 3de algemene plek en 1st K2 overgenomen van Prospeed, van duels gesproken! Broers Thiers hebben precies trug problemen gekend in begin van de race? Tzit hen echt niet mee dit jaar, en vorig jaar..

Viper GTS-R*** 23-07-2006 12:50

En van die 25 seconden nog maar 19... ze verminderen met de rondens...
SRT ik vrees ervoor...
GS BMW neemt afstand van de prospeed Porsche, nu al zo'n 3seconden...
NGT mooi 6de algemeen en 1ste K3!

lotuzzz 23-07-2006 12:55

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
van die 34 blijven er nog maar 25 van over, Anthony zet er vaart achter zo te zien! GS heeft nu trug de 3de algemene plek en 1st K2 overgenomen van Prospeed, van duels gesproken! Broers Thiers hebben precies trug problemen gekend in begin van de race? Tzit hen echt niet mee dit jaar, en vorig jaar..


17...15...13 :eek:

Er gaat zowat 2 seconden per ronde af van de SRT-voorsprong!

Pinzie 23-07-2006 12:55

Vind het wel opvallend dat Van Rossem/Bouvy niet het tempo kan volgen van Prospeed...

Viper GTS-R*** 23-07-2006 12:59

Quote:

Originally Posted by Pinzie
Vind het wel opvallend dat Van Rossem/Bouvy niet het tempo kan volgen van Prospeed...

In begin van de race lukte dit nog wel, maar na het lang uitstellen van de pitstop en dan de Prospeed porsche uit het zicht te hebben lukte dit niet meer... kan zijn dat ik verkeerd ben maar zou het kunnen dat van Rossem het tempo niet kan volgen en Bouvy in het begin van de race wel?
@Lotuzs: hehe jaja het gaat zeer snel naar beneden, de voorsprong dus van SRT...nu nog maar zo'n 8.5... daar gaat SRT z'n 1ste zege...
Probleem: David is nog steeds niet goed genoeg... toch niet om het tegen Anthony op te nemen... of tenzij ze straks trug gaan zeggen dat de traciecontrol ofzo is uitevallen hé;):p
EDIT: dat was als grap bedoel zene srt supporters;) had ze ook graag naar hun 1ste zege zien rijden!

Pinzie 23-07-2006 13:14

Jammer van Srt, ik had het hun echt wel gegund, maar ik denk dat de posities van de top5 vast liggen. Van Rossem/Bouvy moet wel nog oppassen voor zijn positie vrees ik. Denk dat de warmte voor veel teams ook voor probs zorgt.

ICEMAN 23-07-2006 13:14

zojuist scheelde het maar 1 seconde tot de timing uitviel.

bluelite 23-07-2006 13:15

Het zijn er 5,4 intussen

edit: 6,7..

Pinzie 23-07-2006 13:21

TSSS , net nu moet die timing weer uitvallen ...

ICEMAN 23-07-2006 13:23

Ik denk dat SRT de overwinning kan vergete. :( Hoe zit het met de Ultima? nog altyd 5de?

Pinzie 23-07-2006 13:24

De Ultima lag net rond de 11e plaats algemeen dacht ik ...

ICEMAN 23-07-2006 13:25

maar 5de in B3 ask goed gekeken heb.

Viper GTS-R*** 23-07-2006 13:25

Quote:

Originally Posted by Pinzie
De Ultima lag net rond de 11e plaats algemeen dacht ik ...

Jep, 3de of 4de in K3 als ik me niet vergis...
EDIT: Ja 5de kan ook:)

ICEMAN 23-07-2006 13:29

dan hebbe ze veel verloren by de pitstop. Ze waren in duel met Steinberg/Neyens.

Iemand enig id waar die andere 2 wagens van GS Motorsport zyn?

Luuk S 23-07-2006 13:30

timing terug online, maar niet up to date

Pinzie 23-07-2006 13:34

is toch nog iets mis met de timing heb ik de indruk, tijden blijven gewoon hetzelfde ... Lijkt ook de pagina te zijn die hij weergaf net voor het uitvallen.

ICEMAN 23-07-2006 13:35

Timing niet meer up 2 date?
Het zou nu gdaan moeten zyn.

Viper GTS-R*** 23-07-2006 13:36

Infeite zijn ze al binnen gekomen veronder stel ik hoor:p
Daarnet hadden ze 1u47 gereden dus zo'n 107 minuten van de 125...
En het is nu toch zo'n 20 minuten dat we zonder live results zitten..
Bluelite of iemand van daar iets bevestigen?

Luuk S 23-07-2006 13:39

Ze zouden nu inderdaad ongeveer binnen moeten zijn, maar ik zat zo ijverig te F5-en, dat ik de tijd wat uit het oog verloren was :o

Viper GTS-R*** 23-07-2006 13:44

We zullen moeten wachten vrees ik tot dat die live results worden vervangen door Race results... tot zolang zal die stand van 1.47 blijven hangen denk ik...
K1: GLPK Corvette C5-R
K2: GS BMW V8 GTR
K3: NGT Porsche 996 GT3 Supercup
Provosioneel he:)

ICEMAN 23-07-2006 13:51

Jammer voor SRT. Benieuwd of Derdaele zyn leidersplaats in K3 (klassement) heeft kunne behouden.

joost 23-07-2006 13:58

Quote:

Originally Posted by bluelite
Had inderdaad 2m07 achterstand tot aan de pitstop van SRT. Longin verloor rondenlang zo'n 5 à 7 seconden en één keer zelfs 11 seconden per ronde.

Die twee minuten waren de twee ronden dat GLPK wel al gestopt was en de collega's van SRT nog niet. De maximale voorsprong bedroeg een goede 45".

MVG

Joost

insanity 23-07-2006 14:56

Mooie prestatie van NGT - wat een inhaalrace :applaus:

Yvonne 23-07-2006 15:10

Is alleen de MVDBO on-line te volgen? Of de BEC ook?

Ik wil graag weten hoe het in díe race gaat...anders wacht ik wel tot vanavond.

Neo-242 23-07-2006 16:41

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Jammer voor SRT.

Hadden ze Marc Goossens maar moeten behouden hé:crazy:

ICEMAN 23-07-2006 17:04

Zonder die miscommunicatie zou het wel gelukt zyn denk ik.

Pinzie 23-07-2006 17:10

Van Rossem/Bouvy zijn precies nog uitgevallen ?
Denk wel dat er in de kampioenschappen wel een paar verschuivingen kunnen gebeurd zijn. Dat maakt het enkel maar leuker. Op naar de 24u !

yannick88 23-07-2006 17:11

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
In begin van de race lukte dit nog wel, maar na het lang uitstellen van de pitstop en dan de Prospeed porsche uit het zicht te hebben lukte dit niet meer... kan zijn dat ik verkeerd ben maar zou het kunnen dat van Rossem het tempo niet kan volgen en Bouvy in het begin van de race wel?
@Lotuzs: hehe jaja het gaat zeer snel naar beneden, de voorsprong dus van SRT...nu nog maar zo'n 8.5... daar gaat SRT z'n 1ste zege...
Probleem: David is nog steeds niet goed genoeg... toch niet om het tegen Anthony op te nemen... of tenzij ze straks trug gaan zeggen dat de traciecontrol ofzo is uitevallen hé;):p
EDIT: dat was als grap bedoel zene srt supporters;) had ze ook graag naar hun 1ste zege zien rijden!

Terechte opmerking Van Rossem is duidelijk trager en ik kan het weten .


All times are GMT +2. The time now is 15:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.