De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIAGT 2007: Round 1 - Zhuhai (24-25 maart) (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=15150)

Bling 25-03-2007 11:57

Quote:

Originally Posted by JorritVD (Post 206081)
en dit is geloof ik de eerste GT2 overwinning voor de 997.

Het is dan ook nog maar de tweede keer dat die ergens echt meerijdt (Spa niet meegeteld) ;)

fish88 25-03-2007 12:07

Wow dat is nog eens een mooi resultaat, nooit verwacht dat zij zouden winnen.

GT2-R 25-03-2007 12:11

Quote:

Originally Posted by Bling (Post 206085)
Het is dan ook nog maar de tweede keer dat die ergens echt meerijdt (Spa niet meegeteld) ;)

Idd, en bij z'n eerste echte wedstrijd, 12h van Sebring, had de Flying Lizard Porsche de overwinning op een haar na gemist. Het verschil met de winnende Ferrari was na 12h 0.2s :) ! Maar in de kwalificaties is de Porsche voorlopig de mindere. Want ook in Sebring kwamen ze niet echt in de buurt van de pole...

M_K 25-03-2007 12:22

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 206084)
Kox/Menten op 2 ronden achterstand vanwege dat uitstapje in de grindbak?

Kox is na een dikke tien ronden in aanraking gekomen met de Barwell AM. Daarbij liep de Lambo ophangingsschade op. Ze hebben toen 3 ronden verloren in de pits, en de auto was ook niet meer competitief.

Wel een knappe strategie van All-Inkl.com/Reiter op de #7 auto!

Dries DS 25-03-2007 13:14

Quote:

Originally Posted by JorritVD (Post 206081)
Nu ook eindelijks weer een Porsche ovrwinning en dit is geloof ik de eerste GT2 overwinning voor de 997.

Porsche zal dan toch nog een beetje langer moeten wachten op de eerste overwinning van de 997 RSR. Bij de technische controle na de wedstrijd bleek de vrije hoogte van de wagen niet OK te zijn (meer bepaald de hoogte tussen de vlakke bodemplaat van de wagen en het wegdek, de 'ground clearance') . Resultaat: bye bye overwinning, de zege in GT2 gaat naar de Ferrari van Müller/Vilander...

Mvg,
Dries DS

fish88 25-03-2007 13:44

Haha, nog een overwinning voor Ferrari :D

smiley 25-03-2007 13:44

bij de teams staan pk carsport en carsport holland apart.. das niet slim hé.. met 2 maak je volgens mi meer kans om de titel bij de teams..
of is dit misschien een fout op de fia gt site ??

ik ben wel eens benieuwd of de lambo het goed zal blijven doen..
want ik denk dt ze het nog moeilijk gaan krijgen met de corvettes, a-m's en maserati's.. en met deze zege zulle ze waarschijnlijk ook nog heel wat gewicht mee krijgen

M_K 25-03-2007 13:48

Het zijn inderdaad 2 aparte teams en ze maken waarschijnlijk geen aanspraak op de teamtitel...

Bramzel 25-03-2007 13:53

Al met al lijkt het een heel spannend seizoen te gaan worden, waarbij het verrekte lastig gaat worden om te voorspellen wie er aan het eind het beste gaat zijn.

Bramzel 25-03-2007 13:57

Als ik de foto's op FIAGT.com bekijk zie ik dat Bouchut en Mucke niet met de nieuwe bodyparts op de Lambo rijden (wel achtervleugel, maar niet de sideskirts en voorspoiler). Zitten die alleen op de Kox/Menten wagen? Of daar ook niet op? Bleken de oude bodyparts beter te zijn?

M_K 25-03-2007 14:18

Beide wagens hadden hetzelfde aero-pakket in China, lijkt mij. Heb net even de foto van FIAGT.com vergeleken met die van Project Le Mans (1e vrije training).

De nieuwe bodyparts waren voor low-downforce circuits.

Belle 25-03-2007 14:44

Wow, wat verrassend, Lambo die wint. Het ziet ernaar uit dat het een leuk seizoen zal worden. Ik vind de Astons jammer genoeg ook wat tegenvallen...tijdens de wintertesten waren ze steeds bovenaan terug te vinden, dus zouden ze nu toch beter moeten kunnen presteren.
Ik mis ook de Phoenix Aston...

Mooie 2de en 3de plaats voor PSI en PK trouwens. Hopelijk blijft de pech bij PK achterwege dit seizoen zodat ze eens aanspraak kunnen maken op de titel.

Grig-O 25-03-2007 15:27

Michael Bartels wordt zo te zien ook uitgesloten...
(fiagt.com)

Grig-O 25-03-2007 19:41

Michael Bartels heeft minder lang dan de verplichte 35' rondgereden en wordt daarom uitgesloten; het team kan wel nog in beroep gaan.

Daarjust de '5 minuten' samenvatting gezien op RTBF...
Schandalig dat ze 5 minuten zeggen en dat het er dan maar eentje wordt. :(

Neo-242 25-03-2007 20:26

Mooi die winst voor Lambo! Wie had dat na de kwalificaties verwacht? :eek:
En alweer knappe resultaten voor de Corvettes:applaus:

Mark 26-03-2007 18:55

Zo te lezen was de coverage van deze race via de livestream niet perfekt. Gisteren de race bekeken op de Duitse zender DSF en die uitzending was van een zeer slechte kwaliteit. Zo goed als geen geluid, interviews die niet te volgen waren en beelden waar je je van afvroeg: wat moet ik ermee? Als dit hetzelfde signaal is als waarover Sport 1 beschikt, dan is dat geen aanrader om het exra pakket van de kabelboer af te nemen.

Wellicht dat SRO per land gebruikt maakt van de diensten van een lokale regisseur en camera-crew, in dat geval kunnen we alleen maar hopen op beterschap voor de Europese wedstrijden.

gwyllion 27-03-2007 00:09

Ik betwijfel of de Lamborghini dit resultaat nog kan herhalen dit jaar. Ze hebben wat geluk gehad met safety car (okay, goede strategische keuze) en ze rijden natuurlijk met een aantal reglementsafwijkingen (hoger gepositioneerd en grotere achtervleugel en grotere restrictoren dan officieel toegelaten).

JPMontoya 27-03-2007 08:45

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 206229)
Zo te lezen was de coverage van deze race via de livestream niet perfekt. Gisteren de race bekeken op de Duitse zender DSF en die uitzending was van een zeer slechte kwaliteit. Zo goed als geen geluid, interviews die niet te volgen waren en beelden waar je je van afvroeg: wat moet ik ermee? Als dit hetzelfde signaal is als waarover Sport 1 beschikt, dan is dat geen aanrader om het exra pakket van de kabelboer af te nemen.

Wellicht dat SRO per land gebruikt maakt van de diensten van een lokale regisseur en camera-crew, in dat geval kunnen we alleen maar hopen op beterschap voor de Europese wedstrijden.

Allicht, vorig jaar was de kwaliteit/geluid toch erg goed.

JorritVD 27-03-2007 12:08

Volgens mij zijn het locale TV crews e.d. doe het doen.

JPMontoya 27-03-2007 17:09

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 206229)

Ja Ja..... nu weet ik waarom Mark dit zegt....Bij het bekijken van diezelfde beelden komt de aap uit de mouw - interviews die niet te volgen waren - ik weet nu ook waarom..

Dit is de reden...Mark zal zo overdonderd geweest zijn door de schoonheid van de interviewster dat hij niet hoorde wat er nog uberhaupt gezegd werd

http://img390.imageshack.us/img390/3...p260753sa3.png
http://img391.imageshack.us/img391/4...p261756it4.png

Het ging allicht niet over de race tussen Mullen en die interviewster...;)

btw: ken iemand haar naam..

Mark 27-03-2007 20:19

Quote:

Originally Posted by JPMontoya (Post 206371)
btw: ken iemand haar naam..

Is dat van belang? :D

Ben er inmiddels wel achter dat bepaalde faciliteiten (o.a. productiewagens) die je nodig hebt voor een tv-uitzending door 1 bedrijf worden geregeld voor de races in Europa. Of daar de regiseur bij zit weet ik niet........

JPMontoya 27-03-2007 20:49

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 206393)
Is dat van belang? :D

Ben er inmiddels wel achter dat bepaalde faciliteiten (o.a. productiewagens) die je nodig hebt voor een tv-uitzending door 1 bedrijf worden geregeld voor de races in Europa. Of daar de regiseur bij zit weet ik niet........

Ja dat is Gigawave. Die beelden op DSF is het rauwe signaal zonder commentaar niet ? Net zoals je dat ook op Premiere en Sport 1 hebt. Op de chinese TV had je niet eens die interviews..

Hoe dan ook bij als je bij SRO in de FIA GT wil werken moet je echt wel over de nodige looks beschikken dat is duidelijk...was vorig jaar ook al.

Zou deze theorie ook opgaan voor SRO Belgie ? of komen daar de "gebuizden" terecht ??? Lool

JPMontoya 27-03-2007 20:55

Quote:

Originally Posted by JPMontoya (Post 206371)

Anne-Laure Bonnet is de naam

Fonne 27-03-2007 23:24

Wie zou de intervieuws in belgie doen ? Tanja Dexters ? of Anelien Coorevits ?:D

Grig-O 28-03-2007 14:27

Gert Vermersch :D

JPMontoya 28-03-2007 16:21

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 206486)
Gert Vermersch :D

gelukkig blijft Anne-Laure voor de rest van het seizoen.

marcel 28-03-2007 17:04

Quote:

Originally Posted by Fonne (Post 206444)
Wie zou de intervieuws in belgie doen ? Tanja Dexters ? of Anelien Coorevits ?:D

Belgische interviews? moet er daarvoor niet eerst een uitzending zijn?

Fonne 28-03-2007 22:14

Quote:

Originally Posted by marcel (Post 206498)
Belgische interviews? moet er daarvoor niet eerst een uitzending zijn?

Wat denk je van het verslag op Pitstoptv of Moteurs op RTL ?

Belle 29-03-2007 00:03

Quote:

Originally Posted by Fonne (Post 206535)
Wat denk je van het verslag op Pitstoptv of Moteurs op RTL ?

Gaat dat nu eigenlijk doorkomen, pitstop.tv op Vitaya?

All times are GMT +2. The time now is 20:45.