![]() |
Yves; bedankt voor de link, niet aan gedacht.
Aan die foto te zien op het laatste nieuwsberichtje is het toch hard aan het regenen. Live Timing werkt hier ook terug. 't Is toch nog steeds spannend, al is dat niet altijd even duidelijk met de pitstops. |
Hier de stand.
Deel1 http://img407.imageshack.us/img407/3...loosdi7.th.jpg Deel2 http://img524.imageshack.us/img524/8...oos1up3.th.jpg 1. Corvette c6-r 2. Maseratie 3. Corvette c5-r Bron: livetiming via HIBN |
Longin kan momenteel,echt wel het tempo niet aan,van de maserati
is momenteel zeer hard aan het regenen |
Nog een paar ronden en LAMY gaat GOLLIN inpakken. Die Maserati's gaan toch een stuk harder in de regen. PK en Montanari draaien slechts een 3:22, in de pits, of???
|
Quote:
|
Maseratie op 1. Het lijkt erop dat zij met een veel betere regensetup rijden. Ze zijn heel wat sneller in de regen dat de corvette's.
|
En wederom een safety car, heb nog niet kunnen ontdekken waardoor. Misschien door de hevige regenval? PK draait in ieder geval zeer traag, montanari is er al voorbij.
Edit: Longin is gespind volgens de race facts van fiagt.com, dat zal het tijdsverlies wel hebben veroorzaakt. |
Binnen 20 mins zenden ze terug uit op Club RTL.
Fasler al op een ronde. De regen zal wellicht de doorslag geven. Ik had toch liever geen Maserati op het bovenste schavotje gezien. :) |
Zit net terug achter mijn Pc en wat staat er bij de Live Timing: Safety Car...
Is dat OPNIEUW safety car? Of is dat NOG STEEDS safety car? |
Nog steeds..naar het schijnt:confused:
|
Amai, tis het saaie half uurtje op Club RTL. Ze gebruiken de SC omdat er teveel water op de baan is.
|
Ah, binnen 2 ronden starten ze terug (zeggen ze op tv) en dan is de uitzending net ten einde. :(
|
Lichten zijn uit van de SC :)
|
Kumpen op 4de plaats gezet,door Montanari
|
Fassler komt sterk opzetten.
De laatste rondes pitste hij al enkele seconde per ronde er af maar nu zo'n 6 seconden in de laatste ronde:D . |
|
De laatste foto's op de site pitstop.tv tonen een ware ravage!
Blijkbaar waren er erg zware crashes bij... |
Amai, die Aston ziet er proper uit!!!
|
't Ziet er inderdaad naar uit dat Carsport een tandje bij heeft gestoken... qua spanning kan deze editie wel tellen. Persoonlijk hoop ik toch op een Corvette op het hoogste schavotje...
|
Fassler is wat mij betreft toch wel dé rijder qua toppers van de 24u. Hij rijdt telkens zéér scherpe chronos en is nu ook veruit de snelte op de baan:champagne:
|
jah die fassler is echt een snelle jongen hoor.. hij heeft niet voor nix in zijn dtm loopbaan races gewonnen..
|
Mollekens rijd precies traag rond. Zou er ergens een probleem zijn?
|
Wederom Safety Car?
|
Fassler gesponnen in Le Combes een 10min.geleden
Een iets te snelle jongen:p |
Via http://www.endurance-info.com/static...ves.txt&npds=1 kan je wat info vinden
|
Quote:
Hij pakte enorm veel terug op Bobbi. |
Volgens de weerberichten wordt het straks droog. Alleszins voor het einde van de race.
Er gaan er toch veel af in de Raidillon... Wat wil ja, als je de wagens gewoon rechtdoor laat rijden... :no: Net zoals in de chicane trouwens. |
Mollekens draait momenteel vrij snelle rondjes, aanval richting P3?
|
De teammanager van carsport holland moest zich melden bij de koersdirectie, wat is daar fout gelopen?
|
Quote:
|
Quote:
|
Hup, alweer SC... :(
|
De #177 Porsche is gecrasht in de Bus Stop.
|
Wat mij vooral opgevallen is dat maserati 11# heel goed is terug gekomen.
|
SC vanwege de wateroverlast op het Circuit.
De Porsche #177 is in de nieuwe chicane van de baan gegaan door aquaplanning. Mvg... |
Het ziet er niet naar uit,dat de safetycar gaat binnenkomen:cool:
|
De Corvettes zijn toch altijd zwakker in de regen, jammer, daarmee hebben ze de wedstrijd verloren. Ik ben alleszins blij dat ik niet heb beslist om naar Spa af te zakken vandaag. SC, SC en nog eens SC:frusty:
|
Van De Poele In De Grindbak In Stavelot!!!!!
|
VD POELE eraf gegaan, in de kattebak.
Bron: Pitstop.tv |
Hij is binnengegaan en heeft het stuur aan Lamy doorgegeven...
|
All times are GMT +2. The time now is 18:54. |