![]() |
Quote:
|
Liefst wel ja :p
|
dat zou die moeten zijn ja:
* winner car in Belgian GT div.3 ´09 * Rebuilt in Jan´10 to original Carrera Cup spec |
Hopelijk zien we hen terug in de Belcar. Vond het een sympathiek team. :)
|
Quote:
|
@Mods,
graag berichten 125 en 127 verplaatsen naar deze thread: http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?p=255559 |
Best grappig dat al deze teams zich inschrijven voor een klasse waar nog steeds geen reglement van bekend is. Eind januari zou dit uitkomen maar denk dat het eind februari wordt? Zou de samenwerking tussen BTSC en BELCAR toch niet zo soepel verlopen?
|
Quote:
|
Quote:
Blijft toch allemaal wat amateuristisch terwijl het ooit de "professionele" weg opging. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer... C U |
Quote:
|
Quote:
Ik hoop alleen dat niet te veel teams met kleinere wagens zich zullen laten afschrikken... |
3 Vipers voor Krk en geen Jeffrey van Hooydonk...
Vraag me af wat hij gaat doen als rijder. iemand die hier omtrent iets weet? |
Ik denk dat niet alleen de kleine wagens behoefte hebben aan een reglement maar de grotere teams en wagens ook! Een GT3 kom je wel kwijt dat is geen probleem (de wagen moet toch in die configutratie blijven), maar stel je hebt de hele winter hard gewerkt aan iets inventiefs wat uiteindelijk volgens de reglementen niet mag? dan sta je toch mooi te kijken....
|
Zou je de KRK inschrijvingen al in het lijstje opnemen? Aangezien dit nieuws nog niet werd bevestigd vanuit het team zelf? Het bericht van Sport.be dateert namelijk al van 15 december.
En hoe kom je aan de rijdersduo's? |
Quote:
Rijdersduo's? Gewoon uit de losse pols, niets achter zoeken svp (behalve dan dat het voor mij de meest ideale combo's zouden zijn;) ) @Mods, graag bericht 5 en 6 van deze thread verplaatsen naar http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=19151 |
[QUOTE]maar stel je hebt de hele winter hard gewerkt aan iets inventiefs wat uiteindelijk volgens de reglementen niet mag? dan sta je toch mooi te kijken.... [QUOTE]
idd, bouwen aan wagen die toegelaten ging worden in DSMEC, nu...????en zitten zo vast als iets, reglement ??? tijd tikt verder, toffe gasten, ze zouden zelf eens moeten komen sleutelen ! |
ik zag op www.fiagt.com dat er afgelopen vrijdag het e.e.a. hebben bekend is gemaakt omtrend de GT1 GT2 en GT3 kampioenschappen. Misschien moest de BELCAR orginisatie daarop wachten en komen ze deze week met een reglement? of ben ik harop aan het dromen?
|
Dat zou idd wel eens kunnen. ;)
|
zie net op:
http://www.autosport.be/news/2010/02...tDeBuiAlHangen Dat er al meer mensen met de handen in het haar komen te zitten! ik weet niet waar AD de normtijdverhoging vandaan haalt maar ik kan me het probleem wel voorstellen. Misschien moeten de organisatoren eens gaan inzien dat het GT3 gebeuren niet van de grond af komt en het oude (2005/2006)BELCAR reglement uit de kast moeten halen om er een succes van te maken. Zometeen heb je een paar GT3 rond racen en een paar GT1 die achteruit rijdend dezelfde rondetijden halen... |
Mijn gebeden zijn gehoor, maar kan iemand de reglementen zien???
http://www.belgiangt.com/nl/ op beide site's geen link te zien?! |
Quote:
|
Quote:
|
Nogmaals een teken dat ARGO met zijn nieuwe Lambo's wil deelnemen aan de Belcar bij het vinden van de juiste € coureur.
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Zie update www.autosport.be
|
De reglementen zijn te vinden op het Franstalig gedeelte van de RACB site
|
Een samenvatting vindt u hier, voor de hele klos moet u naar www.racb.com, met woordenboekje FR-NL :cool:.
|
Eindelijk!
|
ongelooflijk, wat een boeltje...Hans had beter Belgium GT gelaten voor wat het was, nu wordt er van alles verzonnen om toch maar zeker te zijn dat een GT3 zou winnen.
Nu extra pitsstoppen, normtijden, ...om nog maar te zwijgen dat er veel wagens in 2011 niet meer zullen MOGEN starten... Laat racen, racen zijn ! |
Quote:
Je kan anders een GT3 sneller maken en dan in GT open meerijden en algemeen winnen. Of met een wagen die een fractie kost van een GT3 ze op een hoopje rijden. Hoeveel GT3's hebben er vorig jaar sneller gereden dan 1.33 op Zolder? |
Ik vind het wel jammer dat er geen aparte klasse meer komt voor oude gt3's, denk dat dit een goedkopere oplossing was voor een aantal teams...
|
Jongens, jongens toch,
Kom toch allemaal in Senegal rijden: al die technische problemen zijn meteen van de baan en het is hier veel mooier weer dan bij jullie! :gas: |
Quote:
De investering die teams doen....blabla...??!! Hier wordt al op een standaard motor dircet met restricktors geschermd; want we zouden wel eens sneller kunnen zijn dan GT3.... Wat in de DSMEC NIET (!) het geval zou zijn geweest ! Als klein team hebben we dan ook wel de investering gedaan (vorig jaar voor de samensmeltingsklucht)...en kunnen we het nu afvoeren of uitwijken naar buitenland... |
Quote:
|
Quote:
hoeveel wagens uit de DSMEC hebben vorig seizoen op Zolder en tijd gedraaid van 1.35... volgens mij zijn deze wagens tijdens de winter niet zo snel geworden dat ze nu veel last gaan hebben van deze norm tijd in de race |
nee, daar heb je gelijk in...maar het gaat ook over het technische reglement, er gaan veel wagens in 2011 aan kant staan, waar in DSMEC wel nog kon mee gereden worden.(investering gaat niet over 1 jaar, meestal 3 jaar)
En als je intervieuws leest, zijn er toch teams die investeren om een goede snelle wagen te bouwen en plotseling volledig aan banden worden gelegd. Wat heeft een diesel nog voordeel als die 1 stop per uur moet maken ... We kunnen er niets aan veranderen en zullen ons toch moeten aanpassen daar zijn we ons van bewust, maar de grote stilte van zéér véél teams zegt genoeg. |
Quote:
|
Quote:
|
Een sterk verweer van Hans van de Ven: http://www.autosport.be/news/2010/02...anHansVanDeVen
Het geklaag en gejammer van bepaalde teambazen komt me langzaam mijn neus uit. En maar klagen dat ze geen coureurs kunnen vinden. Ligt dat nu allemaal aan de nieuwe reglementen? Nee, tuurlijk niet. Sommige van die gasten hebben jarenlang schofterig veel geld verdiend aan de "gentlemen-coureurs". Dergelijke teams/bedrijven krijgen nu het deksel op de neus, klanten laten zich niet jarenlang bedotten ;) Eens krijgt men de rekening gepresenteerd, dit in combinatie met de huidige crisis versterkt dat effect alleen maar. Wel een beetje zorgelijk in het verweer van Hans van de Ven: Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 04:03. |