De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van een deel van de makers van GTR2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7497)

marcel 09-05-2004 14:15

Quote:

Originally posted by Marcosmeister
ter correctie kan ik mij wel een stuur aanschaffen als je dat denkt!!!!
ik spreek alleen voor mijn eigen ;)

S. Claeys 09-05-2004 16:47

Ik bedoel enkel, als je een simracer bent, dan koop je toch een stuur zeker, je gaat toch niet verder brollen op het keyboard.

Is zoals een voetbal fan zijn, elke week gaan voetballen maar je hebt geen geld voor voetbal schoenen.

't zal aan de prioriteiten liggen zeker.

Ben zeer blij dat ik niet de enigste simracer hier ben. :-)

Stuurtje uit het buitenland?
TSW, ECCI, BRD, Act Labs,....
Aangezien de eerste boven de 140 euro zijn zal het wel de AL zijn zeker. PSX shop in Ned. is de beste leverancier daarvan.
In een week had ik het.

Boetzie 09-05-2004 19:25

Net als in de Quiz werd ook hier bewezen dat een goed bedoelde
en simpele vraag kan uitdraaien op onnodige discussies. :rolleyes:

Of je nu een stuur hebt of niet maakt in feite toch ni uit. Het voornaamste is dat je je amuseert (want daar dienen games toch voor) , en dat je zo snel mogelijk gaat op jou manier.
Trouwens goed hoeft niet noodzakelijk duur te zijn eh. Ik weet er zijn mannen in america die zaalige stuurwielen maken met 3 pedalen en toestanden... maar daar betaal je de prijs voor.
En een lotuske is in vergelijking met een ferrari ook niet zo duur, maar is het daarom minder fun?? Volgens sommigen niet
(maar das mijn menig weer eh)

Ik ga eerlijk toegeven dat, niettegenstaande ik GTR echt enkel met een stuur speel omwille van de fun, ik Gran turismo 3 dan weer enkel met de pads speel. (omwille van dat er naar mijn mening en gewenste normen toen nog geen goed stuur op de markt was, maar dat terzijde!).

Enfin de pastoor heeft zenne preek gegeven :D :D

OVer tijden gesproken als ik goed lees op de gegevens van het spel zelf, was het Fia-GT record vorig jaar 2.16 (als ik me niet vergis).
Wat me trouwens opvalt is dat de drang bij velen erg groot is om 1 minuut , ... seconden te draaien :D :D :D

Keep on setupping en wat mij betreft mag er best wel een paddock online team gevormd worden zodra het spel volledig uit is!

Ottooke 09-05-2004 20:13

Ik heb de demo nu ook geïnstalleerd en het ziet er allemaal erg mooi uit. Maar ik krijg mijn pit speed restriction niet afgezet als ik uit de pits ben. Zo kan ik natuurlijk geen snel rondje rijden :) Hoe moet dat dan?

Scapa 09-05-2004 20:15

Op L drukken normaalgezien ;)

Ottooke 09-05-2004 20:22

Ja, ik heb het ondertussen dus gevonden. Ik had niet gezien dat je een balkje kan schuiven waardoor er meer instellingen tevoorschijn kwamen.

S. Claeys 10-05-2004 16:44

Zoals beloofd.

Replay en setup van een 2.10 lap

http://www.escorsracing.com/downloads/PGSPAQ.svm

http://www.escorsracing.com/downloads/SpaPG21038.Vcr

Toyo 10-05-2004 17:02

Quote:

Originally posted by Marcosmeister
nee ...



Zelfs 140€,daar sta je precies versteld van? jij bent niet de enige SIM-racer op dit forum hoor ...

Inderdaad niet nee, maar ik kan wel beamen dat Steve een "echte" diehard is, net als mezelf (dat durf ik ook wel te zeggen ;) )

Het feit is dat jij met toetsen sneller bent dan met een stuur zegt dat er volgens mij toch wel een paar hulpjes aan staan.

Ik zelf heb GTR nog niet geprobeerd, morgen wordt de racepc gefixed en ga ik het eens proberen. Maar eerst Zaterdag get Steve verdomd lastig gaan maken op Richmond :P

effe voor de duidelijkheid: ik probeer niemand hier af te zeiken ofzo hoor, wil alleen maar effe zeggen dat Steve weet waar die over praat.

S. Claeys 10-05-2004 17:15

Bedankt voor de steun Joep maar mij verslaan op Richmond?
Hmm, als ik er niet afgekegeld word door een idioot zal het knap lastig worden want Richmond is nu eenmaal 1 van men favouriten.

Op Gateway heb je niets gemist, wat een ramp zeg.

I am a man with a mission. :fight:


:D

marcel 10-05-2004 17:20

Claeys mag dan wel een die-hard fan zijn, wie zegt dat iemand met een toetsenbord dat niet kan zijn? ik heb gewoon niet de middelen om mij een stuur te kopen. en als ik de middelen wel zou hebben, zou ik eerst al sparen voor andere dingen, die ik ook broodnodig heb...

Toyo 10-05-2004 17:54

Quote:

Originally posted by marcel
Claeys mag dan wel een die-hard fan zijn, wie zegt dat iemand met een toetsenbord dat niet kan zijn? ik heb gewoon niet de middelen om mij een stuur te kopen. en als ik de middelen wel zou hebben, zou ik eerst al sparen voor andere dingen, die ik ook broodnodig heb...
hehe, je geeft zelf al het antwoord op je vraag :) Lees em nog maar eens goed.

Een die-hard fan koopt dus kost wat kost een stuurtje. en een normale fan koopt liever iets anders wat ie beter kan gebruiken.

Ik zeg niet dat het fout of goed is, ieder op zijn eigen manier. De ene op een die-hard maniet, de ander op een ' 'normale' manier.

krikke 10-05-2004 19:17

215 614 hihi, weer een half secondje er af... :applaus:
(stuurtje, pedalen NO aids...)

Thanks Race, waar ik met die 1 blijf vandaan komen... :frusty:

Raceboy 10-05-2004 19:19

Krikke gaat ge nu blijven liegen over u tijden?

2.15 zal ook goed zijn ;)

S. Claeys 11-05-2004 07:55

Quote:

Originally posted by marcel
Claeys mag dan wel een die-hard fan zijn, wie zegt dat iemand met een toetsenbord dat niet kan zijn? ik heb gewoon niet de middelen om mij een stuur te kopen. en als ik de middelen wel zou hebben, zou ik eerst al sparen voor andere dingen, die ik ook broodnodig heb...
Voila, zoals ik al zei.

Prioriteiten he. Als je een diehard simracer bent, dan zet je een stuurtje of eender welk PC materiaal als een prioriteit. Daaruit leer je dat je een diehard fan bent.
Anyway, we gaan wat te off topic denk ik.
Zolang je fun hebt in wat je doet, maakt het mij niet veel uit.

ik kom niet onder die 2.18.165

Obi-Jan 11-05-2004 12:38

Quote:

Originally posted by S. Claeys
<snip> Anyway, we gaan wat te off topic denk ik.
Zolang je fun hebt in wat je doet, maakt het mij niet veel uit.

ik kom niet onder die 2.18.165

Damn!! 2.18.203 :rolleyes: :D

Jan.
=---

S. Claeys 11-05-2004 12:39

Blijven oefenen.
Heb net een 2.16.9 gedraaid.

krikke 11-05-2004 17:10


2 15 614 voor het ogenblik...
:gas:

Obi-Jan 12-05-2004 02:37

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Blijven oefenen.
Heb net een 2.16.9 gedraaid.

Nee, dank U. Ik heb een kampioenschap te verdedigen. Ik moet die Fransosen toch eens tonen wie wie is. Dus GTR gaat in de ijskast ten voordele van I-70. Sim-freak he... :D

Jan.
=---

S. Claeys 12-05-2004 10:53

Juist Jan, je mag je niet laten kennen.

:D

Toyo 12-05-2004 20:42

heb vandaag ook eens GTR geprobeerd. Ik ben zeker onder indruk.

Het is effe wennen in tegenstelling tot N2003 met TA samen maar slecht is ie zeker niet. geluid is zeer gaaf.

Tijden geef ik me nog niet aan, eerst effe beetje wennen en ook nog ESCORS trainen :)

marcel 22-05-2004 23:33

voor de mensen die graag lezen: RSC heeft onlangs een Q&A georganiseerd met SimBin:

http://www.rscnet.org/index.php?page=ART_GTRQANDA1

Obi-Jan 23-05-2004 01:30

Ey man... als da waar is wa ze daar zeggen... :eek:

Dees moet pijn doen bij Dave Kaemmer. :D

Jan.
=---

sledge 23-05-2004 09:50

Hallo kroket zeg. Het was al knap, maar als ze er dat nog allemaal bijgooien... :D

Frits 23-05-2004 19:09

Ik kan niet wachten tot het spel uitkomt. :D

Vertigo Streiff 23-05-2004 19:11

ge zijt niet de enige :D:D:D:D

yvdp 24-05-2004 19:23

nope, ik ga het me ook aanschaffen :)
echt mooi gemaakt (heb net de demo binnen)

krikke 24-05-2004 19:59

Ik wil jullie niet jennen, maar er is al sprake dat het maar pas voor de herfst is... :( Iederéén gaat voor het eerst blij zijn dat de zomer achter de rug is zeker... :D Ik las ook al ergens dat de physics engine al 3 keer een update kreeg nadat de demo uitkwam... en ik ben nu al onder de indruk... :worship:

S. Claeys 25-05-2004 12:05

Ze hebben aan onze zomer gedacht. ;)

Je gaat toch ni binnen blijven met 30 graden zeker, LOL



Wie van jullie is trouwens geinstreseerd om in een online league te rijden ofzelf in een LAN league waar je 6 - 8 per jaar samen komt om endurance races te doen?

Heb misschien wel zin om dit op z'n pootjes te zetten maar hangt af van de respons.

Raceboy 25-05-2004 12:07

Mag je traag zijn in die league ? :D

S. Claeys 25-05-2004 12:08

Dat moet jijzelf weten he.
Snelheid is niet zo belangrijk, kunnen rijden is het wel. :D

marcel 25-05-2004 13:01

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Dat moet jijzelf weten he.
Snelheid is niet zo belangrijk, kunnen rijden is het wel. :D

bwa, als ik heel de tijd de pit-limiter op laat staan, kan ik ook wel foutloos rijden ze :D

S. Claeys 25-05-2004 13:39

Heb niet gezegd foutloos. :no:

Op pitlimiter blijven steken, ja, dat zegt al veel over de rijkunst zeker. :cool:

Frits 25-05-2004 17:56

Wanneer en waar is er een LAN league?

S. Claeys 25-05-2004 18:00

Nergens nog niet maar ik wil die wel opstarten.

Had gedacht om bij SimSaga te racen.
SimSaga is BRD (simracing equipment) verdeler en heeft een permanente LAN ruimte en is gelegen te Lummen.

Zou daar dus 6 - 8 races van elk 3-4 uur (1tje 6 of 8 uur) houden met telkens een 2 rijders team en dat op een zondag.
Dus allen samenkomen om te simracen en met echte rijders wissels.

marcel 25-05-2004 20:05

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Heb niet gezegd foutloos. :no:

Op pitlimiter blijven steken, ja, dat zegt al veel over de rijkunst zeker. :cool:

:rolleyes: ik kan wel rijden zonder pit limiter ook ze, geen paniek

S. Claeys 26-05-2004 09:54

Grapje natuurlijk.

Zo, blijkbaar niet veel respons op mijn vraag. :frusty:

Vertigo Streiff 26-05-2004 13:56

ik wil wel mee rijden maar snel ben ik niet :D

Frits 26-05-2004 14:23

Wat is uw beste tijd Vertigo Streiff?

marcel 26-05-2004 14:24

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Grapje natuurlijk.

Zo, blijkbaar niet veel respons op mijn vraag. :frusty:

ik wil wel meedoen met een league, maar om 6-8 keer per jaar naar Lummen te komen, lijkt me toch al veel. als ik al in de buurt van Lummen ben, heb ik meestal net iets intressanters te doen dan aan een pc zitten ;)

trouwens, het is nog niet eens zeker of ik GTR ga kunnen kopen

Vertigo Streiff 26-05-2004 14:25

euhm niet sneller dan 2.30
maarja ik rijd met keyboard :(


All times are GMT +2. The time now is 21:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.