Quote:
|
[QUOTE=Mark]Even naar vergelijkingsmateriaal gezocht. De toppers (550's, MC12) uit het Italiaans GT rijden +/-1.10 op Vallelunga. De gasten van het Max team rijden met hun M5 op hetzelfde circuit ongeveer +/- 1.22 ...........als je die "erg ruwe" vergelijking gaat omrekenen naar Spa kom je uit op +/- 2.35 in droge omstandigheden. Dus vergelijkbaar qua snelheid met bijvoorbeeld de Beliën BMW.
als ze 2.35 rijden op droog in spa en ze zijn TB hebben ze het dus echt NIET slecht alleen cox&moore komt dan bij die in de buurt ! |
[QUOTE=teun{crg}]
Quote:
Quote:
|
Maar gaan waarschijnlijk toch uitkomen in de Guest-klasse, dus geen punten. Zo nogal oneerlijk zijn voor de rest van de teams dat een team dat maar 1-malig meedoet, punten gaat afpakken van de rest vanhet vveld.
|
dat klopt als het oneerlijk zou zijn als ze maar een wedstrijd mee deden maar wie weet komt er een vervolg als het ze beviel !!
|
You'll never know.
|
Het is niet oneerlijk als ze maar één wedstrijd meedoen en met de punten gaan lopen. Maar dan moet men wel voor een heel seizoen zijn ingeschreven en dat is nu niet het geval.
Was dit vorig seizoen ook niet met de punten die BMW Motorsport pakte? Mvg |
Quote:
|
Yupz dat klopt. Ik had toch vermeld dat ze niet als guest waren ingeschreven.
Ik ben echt wel benieuwd om deze BMW's te zien. Zien er echt knappe bakskes uit. Mvg |
thomaske wanneer komen jullie met jullie pagani of corvette in actie in de belcar ??
|
Hier kan en mag ik echter niks over zeggen. Eén ding kan ik wel zeggen Wait And See!
Mvg |
Quote:
dit jaar nog ?? of mag je helemaal NIKS zeggen ?? |
Helemaal niks, sorry.
Mvg |
Quote:
ik kan het begrijpen ;) :) |
SRT in Spa enkele weken terug
http://vertigomaniac465.skyblog.com/pics/142231136.jpg Om eens te weten wat er dagelijks in Spa over het asfalt raast http://vertigomaniac465.skyblog.com/ De recente fotos staan op de laatste pagina ! topsite met ook fotos test PSI. |
All times are GMT +2. The time now is 21:04. |