![]() |
hhm 3de en 5de de corvettes c6r.. mooi resultaat.. jamme dat glpk die olie problemen heeft gekregen maja.. ze zullen wel blij zijn met de punten wat ze pakken volgens mij ! (te hopen steken nu alle draadjes goed in de wagen :rolleyes:)
ook wel jammer voor phoenix dat ze niet als winnar gefinished is.. maja toch 18 punten.. zlle ze wel blij mee zijn denk ik.. |
Mooie sprintrace van 24u ;)...
Proficiat aan alle teams die gefinished zijn in de eerste plaats! Dank je aan alle medewerkers die het mogelijk maken om zo een race plaats te laten hebben, zoals baanposten en dergelijke ... En dank je aan de aanwezige toeschouwers, jullie keken niet mee over mijne schouder hier aan de pc :). |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
De MC12 kan in de Rhino's Gt gaan rijden... |
Jammer dat ik niks hebben kunnen volgen van de race, zo slecht geregeld zonder eurosport :( . Leuk dat MAsserati wint en Hezemans 3de word.
|
Quote:
|
Quote:
|
Geen foto, wel meer info: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11943
|
' t zit erop, we zijn weg. Tot volgend jaar voor een nieuwe thriller
Joost |
Dat is dan toch voor 2008 als ik eens kijk?
|
was een spannende race!
toch altijd impressionant om die toppers op blanchimont en Kemmel voorbij te zien komen, ook leuk om de sfeer in de paddock op te snuiven, wat een circus toch! En wat een budgetten denk ik dan ... pff alleszins weer leuk weekendje geweest met de camionette en tentjes, bbq'en, pintjes drinken en lachen met de kameraden het leven kan mooi zijn .... |
ook timo scheider wint nu al 2 jaar na elkaar de 24h van spa.. vorig jaar wel nog algemeen/gt1 dit jaar wint hij in gt2 samen met salo en aguas..
|
Dat die in DTM blijft weet ik ook niet hoor...
En de Vertigo... En het was niet D'Ambrosio aan't stuur! |
nu op RTL TVI het nieuws, met op het einde een verslag van de 24uren
|
All times are GMT +2. The time now is 02:30. |