![]() |
Quote:
Dit week-end bij Belgian Racing in de FIA GT, ook de BMW van Slaus-Lupant in de btcs en nu ook de Moslers.... Waarom wacht men gewoon niet af tot na de eerste race om conclusies te trekken????? :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Quote:
|
Indd en we zullen moeten afwachten hoe snel ze eigenlijk zijn.
Als ze te traag zijn zullen ze wel wat gewicht mogen weg halen, om het gelijk te houden. Ik zou me daar geen zorgen om maken er zullen nog veel discussies volgen maar niet vergeten dit is het eerste jaar GT3. |
Quote:
In mijn opzicht is de enige maatstaf de wedstrijden om het verschil in wagens te zien. Het veld niveleren moet dan maar na dit week-end gebeuren als het inderdaad zo is. |
Sro zal ook wel een beetje gedaan hebben om de gemoederen rond de mosler te minderen.
Als ze nu echt veel trager zouden zijn dan de rest zullen ze wat bellast mogen weg halen,dit kunnen ze zelfs nog voor de race beslissen als ze vele trager zijn tijdens de kwal. |
Quote:
Mvg... |
Quote:
http://www.msttiming.com/bf3gt/2007/71115bgt.pdf Mosler 2de en de snelste tijd was er voor een Viper. Daarenboven was dit de Mosler van Rollcentre en Rollcentre kan toch beschouwd worden als de officieuze preparateur van de Moslers. Dus zij halen ongetwijfeld het maximum uit die wagen wat misschien voor een klantenteam als Gravity niet het geval is. Ik wil maar zeggen dat de cijfers niet eenduidig uitwijzen dat de Mosler echt significant sneller is dan de andere GT3's dus daarom moet men het verdict van de eerste wedstrijd afwachten. |
Misschien was verleden week niet de Mosler maar V.Radermecker de snelste.Als Radermecker in de Aston had gereden hadden ze deze misschien gewicht moeten bijgegeven.Ik ben verleden week gaan kijken en had de indruk dat er nog veel piloten hun gt3 moesten gewoon worden.Dit viel bij verschillende wagens op in het uitkomen van de bochten en de lijnen die ze reden.
|
testen
we zullen morgen zien, en ook eens kijken wie er fiches hheft van hun auto's
|
Geen fiche Geen race ja tog.
Ik ga nog is nachtmerries krijgen van de homologatie en die fiches. Wees blij dat die moslers er zijn anderswas er weing variateit, ik ben echt een voorstander van de moslers. |
Quote:
Ik snap dus ook niet waarom ze niet de eerste race afwachten alvorens met zulke maatregelen op de proppen te komen. Ik kan mij bijv. moeilijk voorstellen dat de DHL Mosler een 4-tal seconden sneller zou zijn dan Kumpen en Longin in hun Z06. Volgens mij zijn die beestjes wel aan mekaar gewaagd. |
In het filmpje op pitstoptv wordt er de uitleg gegeven waarom er het extra gewicht en rijhoogte erbij is gekomen bij de Mosler. Dit is door de fia en niet door sro opgelegd.
|
Als je het videoverslag bekijkt op pitstop zegt lemmeret zelf dat hij er zich niet druk ommaakt waarom moeten wij dan da doen.
Ik ben zeker als de mosler nu traag gaat zijn da ze wat ballast mogen weg doen. Ik heb de belcar altijd goed gevonden voor autos die geen echte plaats hebben in FIA GT of lms zoals de stealth,ultima,mini,rx7,moslerGT3,en de biturbos pracht van een wagens. |
All times are GMT +2. The time now is 07:52. |