![]() |
Ik vermoed ook niet dat Hans Reiter aan PK zal vragen om één van zijn Lambo's in te zetten. De Gallardo heeft zijn snelheid bewezen, en overal ter wereld draait het autootje vooraan mee. Ik houd het op een Ferrari 430... jammer genoeg niet in scharlaken rood :D .
|
Quote:
|
Heb ik persoonlijk ook al aan gedacht aan een gallardo.
Ze melden het vlak na dat er gallardo mee heeft gereden. Misschien wouden ze eerst zien wat de wagen kon. |
Ik heb als eerste op de gallardo gestemd en blijf erbij.
Ferrari zie ik ook wel zitten maar het lijkt zo voor de hand liggend niet? |
Quote:
Wat ik me wel afvraag: die Gallardo's verkopen als zoete broodjes. Hoe lang zou het duren voordat Reiter en Co er eentje kunnen leveren... |
Quote:
|
Als ze volgend jaar met de ferrari gaan rijden, zullen ze de 24u ook wel met een ferrari doen. Vind het wel raar dat ze de rest van het seizoen de corvette nog gaan gebruiken, terwijl die te koop staat.
|
Volgens het laatste nieuws zouden ze met een Ferrari aan de start gaan komen.
|
Weer al die heisa voor niets...Ze rijden toch met de Corvette.....
Bedenkelijk......... |
toch de corvette.....
achja ze hebben toch weer even in de belangstelling gestaan hé.....
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Kleine opmerking(en): 1: leren schrijven, ik veronderstel dat je ooit naar school bent geweest.... 2: leren nadenken, al is dat niet steeds eenvoudig, zeker niet als het om autosport gaat. 3: schoenen aan doen, en er IN blijven staan, zonder jezelf te laten ZWEVEN , ook dit is niet makkelijk in de autosport... Niks is eenvoudig in het leven, zelfs niet op een forum :D Jan met de Pet leest het immers, tot eventuele schade en schande... |
Quote:
|
janetten sijn ook menschen en als se in een Corvette kunen rijen, dan moogen se dad van mijn oock toen.
|
All times are GMT +2. The time now is 00:23. |