De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Met welke wagen komt PK Carsport aan de start van de 24 uur van Zolder? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=15804)

M_K 16-07-2007 20:40

Ik vermoed ook niet dat Hans Reiter aan PK zal vragen om één van zijn Lambo's in te zetten. De Gallardo heeft zijn snelheid bewezen, en overal ter wereld draait het autootje vooraan mee. Ik houd het op een Ferrari 430... jammer genoeg niet in scharlaken rood :D .

Bramzel 16-07-2007 20:48

Quote:

Originally Posted by M_K (Post 215224)
Ik vermoed ook niet dat Hans Reiter aan PK zal vragen om één van zijn Lambo's in te zetten. De Gallardo heeft zijn snelheid bewezen, en overal ter wereld draait het autootje vooraan mee. Ik houd het op een Ferrari 430... jammer genoeg niet in scharlaken rood :D .

Overal behalve het Belcar ;) Da's de enige GT3-serie waarin er nog geen meerijd.

fenixracing 18-07-2007 13:33

Heb ik persoonlijk ook al aan gedacht aan een gallardo.
Ze melden het vlak na dat er gallardo mee heeft gereden.
Misschien wouden ze eerst zien wat de wagen kon.

S. Claeys 18-07-2007 15:30

Ik heb als eerste op de gallardo gestemd en blijf erbij.
Ferrari zie ik ook wel zitten maar het lijkt zo voor de hand liggend niet?

M_K 18-07-2007 16:21

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 215348)
Heb ik persoonlijk ook al aan gedacht aan een gallardo.
Ze melden het vlak na dat er gallardo mee heeft gereden.
Misschien wouden ze eerst zien wat de wagen kon.

De geruchten dateren al van na de tweede race...

Wat ik me wel afvraag: die Gallardo's verkopen als zoete broodjes. Hoe lang zou het duren voordat Reiter en Co er eentje kunnen leveren...

Mark 27-07-2007 09:28

Quote:

Zoals het nu uitziet, rijden we dit seizoen nog met de Corvette, behalve de 24 Uren van Zolder. Dat wordt wellicht een Ferrari, maar ook een Lamborghini of Jaguar is nog mogelijk. Volgend seizoen rijden we dan altijd met de Ferrari.”

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2348 / Het Belang van Limburg.
Ze zijn er nog niet uit ;)

RKG 27-07-2007 11:38

Als ze volgend jaar met de ferrari gaan rijden, zullen ze de 24u ook wel met een ferrari doen. Vind het wel raar dat ze de rest van het seizoen de corvette nog gaan gebruiken, terwijl die te koop staat.

Wrc-racerke 27-07-2007 16:35

Volgens het laatste nieuws zouden ze met een Ferrari aan de start gaan komen.

JPMontoya 08-08-2007 14:24

Weer al die heisa voor niets...Ze rijden toch met de Corvette.....

Bedenkelijk.........

bartto 08-08-2007 18:34

toch de corvette.....

achja ze hebben toch weer even in de belangstelling gestaan hé.....

jeep 08-08-2007 22:48

Quote:

Originally Posted by JPMontoya (Post 216828)
Weer al die heisa voor niets...Ze rijden toch met de Corvette.....

Bedenkelijk.........

zeker bedenkelijk als ze dan toch ion de media willen komen dat ze die flikker groene corvette gawoon plaat rijden janetten zijn zijn het de pk boys:applaus:

Jakke.be 09-08-2007 13:21

Quote:

Originally Posted by jeep (Post 216864)
zeker bedenkelijk als ze dan toch ion de media willen komen dat ze die flikker groene corvette gawoon plaat rijden janetten zijn zijn het de pk boys:applaus:

Sorry, maar deze uitlating vind ik totaal ongepast :no:

Dries DS 09-08-2007 15:04

Quote:

Kleine opmerking(en):

1: leren schrijven, ik veronderstel dat je ooit naar school bent geweest....
2: leren nadenken, al is dat niet steeds eenvoudig, zeker niet als het om autosport gaat.
3: schoenen aan doen, en er IN blijven staan, zonder jezelf te laten ZWEVEN , ook dit is niet makkelijk in de autosport...

Niks is eenvoudig in het leven, zelfs niet op een forum :D Jan met de Pet leest het immers, tot eventuele schade en schande...

Grig-O 09-08-2007 18:30

Quote:

Ik zou ook wel commentaar willen geven, enige probleem is dat ik nog altijd niet weet wat er staat.. :rolleyes:

camso belgium 09-08-2007 20:33

janetten sijn ook menschen en als se in een Corvette kunen rijen, dan moogen se dad van mijn oock toen.

All times are GMT +2. The time now is 00:23.