De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Deelnemers DSMEC 2009 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18374)

Belle 02-04-2009 19:33

Was tof om de wagen nog eens te zien (en horen) bollen!

BSOT 02-04-2009 20:10

Nu nog 4 piloten en 2 wagens vinden voor Klasse 1 en ik denk dat we klaar zijn. Zou het zo tof vinden voor die mannen van Mext die uitkomen in klasse 1 het ganse seizoen dat ze met 5 zijn zodat er een klassement is.

Nog iemand enig idee? Auto´s zijn er overal beschikbaar.

Bouillon - Tavernier - Gevers - Mollekens - Kuus - Jos Menten - Severich - Thierssen - Redant - Haane - Van Delm - Dumarey - Steegmans - Schreurs - Van Roi, Vanthoor - Vetters - Van Uytsel - Nelissen Grade - Kelders - Lambert - Lefort - Couwberghs - Bonnaerens - Goossens!! - Van Sande - Cloet - Sluzny - Van Rossem - Kersten - Leest - Verheyen - Daelemans - Schuybroeck - Van Mol - Dierick - De Doncker - Ickx - Van de Velde - Ceusters - Kenis & De Keersmaecker samen :) - Van der Straten - Cracco - Vanierschot - Dujardin - Leest - Langeberg - Van Hover - Redant - Moonens - Smets.

Heeft iemand van bovenstaande heren tijd en een beetje spaarcenten voor 3 uur vertier? :)

ICEMAN 02-04-2009 20:17

Ge vergeet Lumbeeck ;)

BSOT 02-04-2009 20:21

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 246087)
Ge vergeet Lumbeeck ;)

Die zal rijden he!

ICEMAN 02-04-2009 20:27

Ok, dan heb ik nix gezegd. ;)

AlainH 02-04-2009 20:59

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 246086)
Nu nog 4 piloten en 2 wagens vinden voor Klasse 1 en ik denk dat we klaar zijn. Zou het zo tof vinden voor die mannen van Mext die uitkomen in klasse 1 het ganse seizoen dat ze met 5 zijn zodat er een klassement is.

Nog iemand enig idee? Auto´s zijn er overal beschikbaar.

Bouillon - Tavernier - Gevers - Mollekens - Kuus - Jos Menten - Severich - Thierssen - Redant - Haane - Van Delm - Dumarey - Steegmans - Schreurs - Van Roi, Vanthoor - Vetters - Van Uytsel - Nelissen Grade - Kelders - Lambert - Lefort - Couwberghs - Bonnaerens - Goossens!! - Van Sande - Cloet - Sluzny - Van Rossem - Kersten - Leest - Verheyen - Daelemans - Schuybroeck - Van Mol - Dierick - De Doncker - Ickx - Van de Velde - Ceusters - Kenis & De Keersmaecker samen :) - Van der Straten - Cracco - Vanierschot - Dujardin - Leest - Langeberg - Van Hover - Redant - Moonens - Smets.

Heeft iemand van bovenstaande heren tijd en een beetje spaarcenten voor 3 uur vertier? :)

van der Straten trouwt zaterdag, Dries :p
Je hebt wel gelijk, er staan veel wagens te wachten op piloten... het zijn die spaarcenten die hen tegenhouden denk ik :cool:

Speed997 02-04-2009 22:10

Stefaan Tavernier zal met een Porsche 996 uit de stal van Speedlover deelnemen komend week-end samen met Tom Langeberg (daarna met Jean-Pierre Decoster):applaus:

jeep 02-04-2009 22:13

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 246075)
Ok maar het is franco en niet zolder he :)

inderdaad foutje van mij, ga volledig met u akkoord Dries.

klopklop1 02-04-2009 23:09

Wim Lumbeeck en Ron Marchal bemannen de Chrysler Viper van AD sport zeker al tijdens het eerste weekend

Bron : pitstop.tv

zwoemba 03-04-2009 00:28

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 246086)
Zou het zo tof vinden voor die mannen van Mext die uitkomen in klasse 1 het ganse seizoen dat ze met 5 zijn zodat er een klassement is.

Da's nu niet zo?

(ken de reglementen niet helemaal)

ICEMAN 03-04-2009 07:08

Quote:

Originally Posted by zwoemba (Post 246116)
Da's nu niet zo?

(ken de reglementen niet helemaal)

Nee, ze moeten met tenminste 5 teams zijn in iedere klasse. ;)

zwoemba 03-04-2009 10:50

Ah ok... Hopen dat er dan nog wat extra volk afkomt :)

't Is trouwens nog serieus stressen, de Mosler staat nu nog binnen voor de belettering. Zal maar net op tijd klaar zijn voor Francorchamps.

Nuja, ik kijk er erg naar uit :applaus:

RKG 03-04-2009 11:18

De AD-sport Biturbo zou ik ook nog wel willen zien rijden, die stond vorig jaar even opde inschrijvingslijst dacht ik, maar is toen vervangen door de cup.

Iemand enig idee welke oude belcarwagens nog in een garage staan te wachten op nieuwe kansen...?

fenixracing 03-04-2009 11:48

stealth b6 misschien nog.

RKG 10-04-2009 14:23

Quote:

Het lijkt nu wel vast te staan dat Patricia Indekeu in 2009 niet meer aan het roer van de Belgian GT zal staan. Stéphane Ratel van SRO wil niet langer met nationale SRO-filialen werken, de Fransman wil overstappen op een franchise-systeem. SRO Belgium verdwijnt dus. Kandidaten voor de franchise zijn Hans Van de Ven van de Dunlop Endurance Cup en PRC, dat de BTCS en de VW Fun Cup organiseert.
Gaat dit de reden zijn waarom de BGTC GT3-4's niet meer toegelaten zijn...

All times are GMT +2. The time now is 00:15.