Het duurt even, na een dikke week volstrekte ontspanning in een zeer zonnig resort, maar ik zie dat ik nog wat heikele punten heb gemist in het artikel van racingworld. Vandaag schiet er dan weer zeer foute persreutel voorbij van SRO BE. Het zijn de hoogtijdagen voor het gilde der Azijnzeikers :) We gaan nog eens wat letters spenderen aan BGTC 2009, the black edition (of moet het rood zijn gezien de verwachte inkomsten? ;) )
We knallen even los op het artikel van RW en de persreutel van SRO. We leven in vrije landen, de stem van het volk mag en moet gehoord worden.
Quote:
Klaar? Dan beginnen we eraan.
persreutel SRO
|
Bij deze :)
Quote:
Overal werd twijfel gezaaid rond de toekomst van het Belgisch kampioenschap voor GT-wagens
artikel RW.be
|
Niet in de laatste plaats door mevrouw Indekeu zelf. Herinnert u zich nog haar interview in La Deniere Heure? Wat betreft die TV-contracten? zet een scan van die krengen online en maak de belangrijke (€) informatie zwart met een stift ;) Einde aan alle discussies lijkt me zo.
Quote:
SRO-chairman Stéphane Ratel heeft stilaan genoeg van deze attitude en werkte de afgelopen weken aan een franchise voor het Belgian GT
artikel RW.be
|
Gezien het break-even draaien in 2008 met +/- 25 wagens en de verwachte 18 wagens in 2009 (lees: een verliespost!) wil Ratel dit filiaal dumpen. Dit onder de nette noemer van franchise. Maar vakanties van deze CEO schijnen belangrijker te zijn dan het voortbestaan van SRO BE of een gezonde voortzetting van het BGTC in een nieuw franchise-jasje. Ik klapper met mijn oren als ik zoiets lees! Heeft de beste man geen telefoon in de VS? Een beetje CEO vecht voor zijn zaak.
Quote:
In Het Belang van Limburg geeft Van de Ven tekst en uitleg: "Ik heb de geplande meeting met Stéphane Ratel afgeblazen. Ik had er geen goed gevoel bij door een opeenstapeling van elementen: ik heb al veel hooi op de vork met mijn andere activiteiten, ik wil ook aan mijn gezin denken, een potentiële sponsor twijfelt opnieuw, er hangt veel onzekerheid rond het kampioenschap, politiek ligt het allemaal zo gevoelig, ..."
artikel RW.be
|
De volledige quote:
Quote:
“Ik heb de geplande meeting met Stéphane Ratel afgeblazen. Ik had er geen goed gevoel bij door een opeenstapeling van elementen: ik heb al veel hooi op de vork met mijn andere activiteiten, ik wil ook aan mijn gezin denken, een potentiële sponsor twijfelt opnieuw, er hangt veel onzekerheid rond het kampioenschap, politiek ligt het allemaal zo gevoelig. Ik heb een uur met Ratel gebeld en ik heb geen deuren dichtgegooid, maar op dit moment lijkt het me beter om hier niet in te stappen.”
artikel HBVL
|
Ziet u het verschil? Ik wel, hopenlijk u ook. Dit geeft wel aan dat het artikel op rw.be door een SRO gekleurde bril geschreven is.
Quote:
. Met maar liefst twaalf wagens, acht modellen en zeven merken doen we even goed of zelfs beter dan onze buren.
persreutel SRO
|
:applaus: Eindelijk hebben ze het verschil door dat zowel een Mustang en een GT afkomstig zijn van Ford. Pffff, dat heeft lang geduurd voordat ze dit snapten. Die vergelijking met de buren maken we later wel maar mij rekenmodellen zeggen iets anders met de informatie zoals die bekend is bij mij op 21.04.09 ;)
Quote:
Laten we dus stoppen met klagen...
persreutel SRO
|
Mag ik dat nog altijd zelf bepalen? Heb een allergie voor mensen/organisaties die voor mij denken.
Quote:
Tel daarbij een aantal GT4-bolides, die overigens volledig gratis aan de eerste meeting mogen deelnemen,
artikel RW.be
|
Je zult maar trouwe klant zijn van SRO BE en netjes op tijd je centjes hebben overgemaakt. Als mij dit zou gebeuren als trouwe klant zou ik toch vriendelijk met SRO BE een zeer pittig gesprek voeren. Dit is een kat in nood die rare sprongen maakt.
Zoals u ziet, het ligt net even anders als men ons wil doen geloven ;)
|