De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Schnitzer M3 GTR...minimaal één Belcar race in 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6640)

Mark 20-03-2004 12:46

Quote:

Originally posted by laurent
Stijn, t is niks zenne :D er zijn er nog die op veel plaatsen gepost hebben. k had geen flauw idee dat er zoveel autosportforums waren :D

k zou eerder zeggen "thanks for the support" ;-)


Ik kom weleens op een duits forum ;)

Scapa 26-03-2004 15:06

Begin deze week heeft Schnitzer met twee GTR's getest op de Nürburgring samen met de andere deelnemers van de VLN. Eentje van de twee was helemaal in het wit met slechts een paar sponsors op: knap :)

Scapa 31-03-2004 11:17

Ik ben eigenlijk eens benieuwd waar Schnitzer zal staan tijdens de 24u van Spa. Boven in de F1 boxen samen met de andere "National GT's"? Denk het niet ;)

ICEMAN 31-03-2004 14:56

Who knows :rolleyes:

Scapa 06-04-2004 15:42

Tijdens de Spa Euro Race zou er maar 1 M3 GTR van Schnitzer aan de start staan...

Baron 06-04-2004 23:41

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Tijdens de Spa Euro Race zou er maar 1 M3 GTR van Schnitzer aan de start staan...
Ergens logisch. We mogen die Belcar-deelname van BMW Motorsport ook niet overroepen. Dat is zeer mooi op zich, maar voor BMW en Schnitzer is het niet meer dan het vervullen van een formaliteit om aan de 24 Uren van Francorchamps te kunnen deelnemen.

Bas&Daniel 07-04-2004 00:48

Triest om te zeggen, maar Belcar is te klein om serieus genomen te worden voor BMW-motorsport.

Jammer nogmaals, was er maar eens een Fabrieks-team dat interesse toonde!

Groet, Bas.

Driesco 07-04-2004 01:36

We zijn er dag en nacht mee bezig, geloof me vrij. :)

Megane 07-04-2004 06:43

Quote:

Originally posted by Baron
Ergens logisch. We mogen die Belcar-deelname van BMW Motorsport ook niet overroepen. Dat is zeer mooi op zich, maar voor BMW en Schnitzer is het niet meer dan het vervullen van een formaliteit om aan de 24 Uren van Francorchamps te kunnen deelnemen.
Ze vrezen misschien wel om het sterke deelnemersveld, we kunnen misschien hopen dat Georg en Guino die mannen een lesje leren. Ze zullen dan wel terug op de grond staan. :frusty:

Maarten 07-04-2004 15:02

Quote:

Originally posted by Megane
Ze vrezen misschien wel om het sterke deelnemersveld, we kunnen misschien hopen dat Georg en Guino die mannen een lesje leren. Ze zullen dan wel terug op de grond staan. :frusty:
na de tests in Francorchamps van afgelopen maand, durf ik te zeggen : ik vrees ervoor! die officiele gtr's gaan echt wel hard! Ik denk zelfs dat de vipers en corvette mogen gaan bibberen!

PorscheGT 07-04-2004 15:05

Ben inderdaad ook benieuwd wat schnitzer daar gaat doen in spa.. hoewel goossens weeral waarschijnlijk een belcar-record gaat neerzetten met de corvette:p in de regen word het wel spannend denk ik.. vorig jaar reed guino ook al op kop voor GLPK.. zou wel schoon zijn SER in de regen= 1. Schnitzer 2.GS Motorsport 3.SRT of GLPK :p

Thomaske 07-04-2004 15:21

GLPK is gaan testen in Francorchamps toen BMW Schnitzer er ook was en de tijden die we daartoen hebben gereden waren sneller dan die van die BMW GTRs maar je moet ook naar de weersomstandigheden kijken hé

R@ce@holiC 07-04-2004 15:24

Quote:

Originally posted by Marcosmeister
Ben inderdaad ook benieuwd wat schnitzer daar gaat doen in spa.. hoewel goossens weeral waarschijnlijk een belcar-record gaat neerzetten met de corvette:p in de regen word het wel spannend denk ik.. vorig jaar reed guino ook al op kop voor GLPK.. zou wel schoon zijn SER in de regen= 1. Schnitzer 2.GS Motorsport 3.SRT of GLPK :p
GS Motorsport staat niet op de deelnemerslijst :no: , de wagen is ingeschreven onder G&A racing ;).

AlainH 07-04-2004 20:27

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
GLPK is gaan testen in Francorchamps toen BMW Schnitzer er ook was en de tijden die we daartoen hebben gereden waren sneller dan die van die BMW GTRs maar je moet ook naar de weersomstandigheden kijken hé
Mogen we de tijd van de Viper op die dag weten ?

Thomaske 07-04-2004 20:34

Ik dacht dat het iets rond de twintig was ben niet zeker maar het was sneller dan die bmw's en sneller als vorig jaar.


All times are GMT +2. The time now is 17:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.