De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2005, de overige berichten (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9130)

Integra 09-12-2004 17:43

Quote:

Originally posted by Bramzel
Yup, da's de Rafanelli ALMS wagen. Die is gekocht door die Australiers die hem met Coors reclame reden op het Bahrein festival. Ze zijn echter nog aan het kijken naar andere wagens voor volgend jaar.
Cooper racing is de teamnaam geloof ik.

Mark 09-12-2004 19:36

Kunnen we weer terug richting Belcar? Dank u.

Bramzel 10-12-2004 00:45

Quote:

Originally posted by Mark
Kunnen we weer terug richting Belcar? Dank u.
Idd, ben nu toch wel benieuwd op welke versie Driesco z'n oog heeft laten vallen ;)

Mark 10-12-2004 01:05

Quote:

Idd, ben nu toch wel benieuwd op welke versie Driesco z'n oog heeft laten vallen ;)
Volgens mij Christophe van Euroracing ;) Hoe dan ook, een 550 is en blijft leuk nieuws.

Driesco 10-12-2004 01:35

Quote:

Hallo??? Driesco heeft zijn oog nergens laten op vallen voor alle duidelijkheid. BRI tracht Euroracing te helpen waar mogelijk om deze wagen aan de start te krijgen, niks minder, niks meer. Wij kennen een paar mensen in Dubai, das alles ;)

Thomaske 10-12-2004 14:14

Racingworld meldt dat Davind Hart mss Marc Goossens gaat vergezelen op de SRT Corvette

marcel 10-12-2004 15:57

dan komt hij niet met zijn viper?

Raceboy 10-12-2004 16:01

Die staat te koop.

Thomaske 10-12-2004 16:08

Eerst werd er nog gezegt dat hij met een Italiaans monster zou komen. Waaronder ik aan een Ferrari zou denken maar het staat al bijna 100% vast dat hij met de Corvette rijdt.

Mvg

Baron 10-12-2004 16:19

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Eerst werd er nog gezegt dat hij met een Italiaans monster zou komen. Waaronder ik aan een Ferrari zou denken maar het staat al bijna 100% vast dat hij met de Corvette rijdt.

Mvg

Enerzijds jammer dat er zo een topwagen uit de Belcar verdwijnt, maar anderzijds zou de combinatie Goossens-Hart eindelijk overwinningen kunnen opleveren voor de SRT-Corvette.
Nu Hezemans-Kumpen nog warm maken voor één of meerdere gastoptredens met hun FIA-Corvette! Vuurwerk verzekerd! ;)

Scapa 10-12-2004 16:34

Trendy Fashion (Franz Lamot) is sinds een maand cosponsor van Verbroedering Geel... Tijd voor iets anders misschien?

Thomaske 10-12-2004 16:51

Franz op het voetbalveld :D

Baron 10-12-2004 22:59

Quote:

Originally posted by Driesco
Wij kennen een paar mensen in Dubai, das alles ;)
Kom, kom Driesco. Niet zo bescheiden!
Iemand met zulke kapitaalkrachtige vrienden moet toch een budget vinden om een paar Ferrarietjes te laten rijden in de Belcar. :D

The Interceptor 10-12-2004 23:36

Super nieuws gewoon dat Hart samen met Goossens bij SRT gaat rijden, David Hart kan het nodige budget aanbrengen, maar heeft al genoeg bewezen om ook nog een snel te zijn in zo'n pk-monsters. Nu moet de eerste overwinning voor de Corvette er eindelijk aankomen!

Mr.Dallara 11-12-2004 11:49

Dit is inderdaad schitterend nieuws! :cool:

Twee absoluute top GT piloten, die zonder twijfel Belcar racen kunnen winnen, ze hebben dan nog eens een dik budget.

Morgen reizen de mensen van SRT af naar de states om bij Pratt & Miller nog degelijker (fabrieks ??) materiaal te krijgen voor 2005.

Dit lijkt wel een sprookje :p ...

Ik denk dat het zeeeeeer moeilijk zal zijn om in 2005 in de Belcar een betere combinatie te hebben...

All times are GMT +2. The time now is 00:15.