De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Home Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13078)

El Torro 29-05-2006 23:17

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
El Torro, nu gooi je ff de bal naar het TV-kamp. :)
Het is nochtans eenvoudig: noem gewoon namen van rijders die getikt of geramd zijn ... Ben je zelf ook rijder of niet?

Het gaat hier over het getik en geram,
Namen van bewuste andere rijders mogen ze zelf doen als ze daar behoefte aan hebben, dat is niet aan mij !
en die andere vraag is: :Offtopic:

marcel 29-05-2006 23:24

Quote:

Originally Posted by El Torro
Peter, het gaat hier over het getik en geram, wat jij vraagt is: :Offtopic:


misschien wel, misschien niet. maar als hij weet om wie het gaat, kan hij het hen misschien eens vragen


*edit* misschien wil je geen namen noemen, omdat er geen te noemen zijn?

El Torro 29-05-2006 23:30

Quote:

Originally Posted by marcel
*edit* misschien wil je geen namen noemen, omdat er geen te noemen zijn?

Nee, nee, dat zou flauw zijn en zo zijn we niet getrouwd !

jeep 30-05-2006 08:57

en die andere vraag is: :Offtopic:[/QUOTE]



En waarom is die vraag :Offtopic: je zegt zelf, zat je dan bij mij in de wagen (dus jij bent piloot). Verklaar dan gewoon uw situatie je moet moet geen andere namen noemen. Als die over het geram of getik in zitten zullen ze dat we zelf melden (er zijn misschien meer piloten hier op het FORUM dan je denkt). Of je bent misschien de piloot waar al over gezegt is van dat maneuver is er wel over of de corvette was niet echt in fout bij dit inhaal maneuver.

christophe 30-05-2006 10:36

Quote:

Originally Posted by jeep
en die andere vraag is: :Offtopic:



En waarom is die vraag :Offtopic: je zegt zelf, zat je dan bij mij in de wagen (dus jij bent piloot). Verklaar dan gewoon uw situatie je moet moet geen andere namen noemen. Als die over het geram of getik in zitten zullen ze dat we zelf melden (er zijn misschien meer piloten hier op het FORUM dan je denkt). Of je bent misschien de piloot waar al over gezegt is van dat maneuver is er wel over of de corvette was niet echt in fout bij dit inhaal maneuver.[/QUOTE]

Beste,
graag wil ik mij nu even mengen,
Ik ben de Team manager van Euroracing.
De BMW waar hierboven sprake over is, rijdt bij ons, het incident dat er is geweest is een zuiver race incident, wij beklagen ons nergens over.

De genaamde EL TORO heeft niets met ons te maken.

Zodoende is dit even rechtgezet.

Sportieve groeten
Euroracing.

jeep 30-05-2006 10:41

Quote:

Originally Posted by christophe
En waarom is die vraag :Offtopic: je zegt zelf, zat je dan bij mij in de wagen (dus jij bent piloot). Verklaar dan gewoon uw situatie je moet moet geen andere namen noemen. Als die over het geram of getik in zitten zullen ze dat we zelf melden (er zijn misschien meer piloten hier op het FORUM dan je denkt). Of je bent misschien de piloot waar al over gezegt is van dat maneuver is er wel over of de corvette was niet echt in fout bij dit inhaal maneuver.

Beste,
graag wil ik mij nu even mengen,
Ik ben de Team manager van Euroracing.
De BMW waar hierboven sprake over is, rijdt bij ons, het incident dat er is geweest is een zuiver race incident, wij beklagen ons nergens over.

De genaamde EL TORO heeft niets met ons te maken.


Bedankt voor deze info

En nog veel geluk tijdens het seizoen

grtjes


Zodoende is dit even rechtgezet.

Sportieve groeten
Euroracing.[/QUOTE]

Viper GTS-R*** 31-05-2006 08:30

Hier lees ik in het persbericht van JMT toch nog eens positief nieuws
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=13173
Ben benieuwd hoe deze wagen tot het eindvan het jaar gaat evolueren en of Lemeret en Thiers vaste piloten worden voor de 2de JMT wagen.

Viper GTS-R*** 31-05-2006 22:56

Weet er iemand waarom we tijdens de Belcar Home Race die Engelse Ferrari 360 Challenge niet hebben gezien?? Toevallig een Britcar manche die tesamen met Belcar viel ofzo? Ik dacht nochtans gelezen te hebben in 1 vd persberichten van Belcar dat McBo et Co een volledig seizoen zouden rijden met hun rode 360...
Wagen waarover ik spreek:http://belcarbtcs.atspace.com/fotosi...MVDBO-207.html

Mark 02-06-2006 23:19

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Ik dacht nochtans gelezen te hebben in 1 vd persberichten van Belcar dat McBo et Co een volledig seizoen zouden rijden met hun rode 360...

Ik ook, en niet alleen in een persbericht van de Belcar ;) Wat kun je nu met een 360 N-GT (klasse 2) of een 360 Challenge (klasse 3) beginnen in de Belcar? Niets toch.............daarnaast is het een wijze les dat je engelse perberichten met een korreltje zout moet nemen :)

Om ff verder te bomen over de Belcar Home Race:
Quote:

Column 1 Val Hillebrand - Belcar Home Race - Zolder (B)

Wij stonden op plaats 2 in klasse minder vet. Ik begin te merken dat Marc Goossens het bij het rechte eind heeft en zijn toekomst ziet in de States, zelf begin ik ook zin te ontwikkelen om daar aan de slag te gaan. Hoog
tijd dat de organisatie eens een trip naar dDaytona boekt om bij te leren!

http://www.auto-sport.nu/index.php?s...from=&ucat=22&
En nog meer pijnpuntjes in die column die bij lange na geen column is ;) Terecht of niet die pijnpuntjes? Time will tell.

JV1 03-06-2006 00:18

Quote:

Originally Posted by Mark

En nog meer pijnpuntjes in die column die bij lange na geen column is ;) Terecht of niet die pijnpuntjes? Time will tell.

Ik moet zeggen wel of geen column laten we even in het midden....hij is wel eerlijk want als je het globaal bekijkt heeft hij wel een beetje gelijk, het zijn de beide Corvette's die de toon voeren daarna komt de rest pas....ook al is het wel heel zwart/wit zoals hij het zegt :)

Viper GTS-R*** 03-06-2006 00:38

Quote:

Column 1 Val Hillebrand
Wij stonden op plaats 2 in klasse minder vet.
Die zin van Val snap ik niet goed?
En @ Mark, alé waarom zouden 360 Modena N-GT en 360 Challenge niet deugen in Belcar? Met een goede 360 Modena N-GT zou je toch wel voor klasse 2 kunnen gaan hé... Bij JMB verkopen ze er nog 1tje... Dat Daiken daar eens gaan kijken:p En die 360 Challenge reed mee in Klasse 2 maar hoorde toch echt wel thuis tussen de Klasse 3 Cups vond ik... Ik wou dat ze terugkwamen want zo'n Ferrari's kleuren de Belcar toch ietwat hé:)
Trouwens staan ook nog een 550 Maranello en 575 GTC te koop bij JMB.
Dat de belcar teams die willen concureren met GLPK en SRT eens een bezoekje brengen aan het team in Monaco. De prijs zal niet laag zijn, maar met die wagens is veel mogelijk;)

JV1 03-06-2006 00:45

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Die zin van Val snap ik niet goed?

Dat is synisch bedoelt die zin, je moet het zo zien wat Val bedoelt is dat er een klasse is waar niemand tegenop kan (de 2 Corvette's) een middenmoot klasse, en hele lage klasse, de middenmoot klasse is dus klasse 2

Mark 03-06-2006 13:10

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Met een goede 360 Modena N-GT zou je toch wel voor klasse 2 kunnen gaan hé... Bij JMB verkopen ze er nog 1tje...

Misschien met twee kleppers van piloten dat je een kans maakt in klasse 2. De laatste jaren kwam die wagen in het FIA GT ook niet met de RSR'en. Zelfde verhaal voor het Ferrari Cupje t.o.v. Porsche Cup.

Laat die 575 maar mooi in Monaco staan, dat is toch wel de flop van de afgelopen jaren. Duur en waardeloos speelgoed, vraag maar aan John Bosch ;)

MichelRacing 03-06-2006 13:51

De enigste heil die ik nog kan vinden, is het oude regelement van vorig jaar terug invoeren, heb je mooi stel GT's en Tourisme's. Dat is de eigenlijke 'echte' Belcar.
En als de RACB 't toch zoals dit jaar wil houden raad ik ze aan, gooi een boel lood in de Corvette's. Anders zien ze iedereen vertrekken, en dit is zonde! Dan maar de 2 teams met de duurste wagens benadelen, misschien dat zij vertrekken, maar durf er geld op in te zetten dat er dan andere teams naar de Belcar terugkomen:D. Of laat de Bi-Turbo's gewoon de gewenste grote van de vleugels zelf bepalen, want die restricties net zoals op de Viper maken het mooiste kampioenschap van Belgie alleen maar kapot!:@

Raceboy 05-06-2006 23:02

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Weet er iemand waarom we tijdens de Belcar Home Race die Engelse Ferrari 360 Challenge niet hebben gezien?? Toevallig een Britcar manche die tesamen met Belcar viel ofzo? Ik dacht nochtans gelezen te hebben in 1 vd persberichten van Belcar dat McBo et Co een volledig seizoen zouden rijden met hun rode 360...
Wagen waarover ik spreek:http://belcarbtcs.atspace.com/fotosi...MVDBO-207.html

Die reed mee in het Brits GT and "he was on fire" (letterlijk dan toch ;)) maar na het pitbrandje toch zijn weg nogvervolgd.


All times are GMT +2. The time now is 17:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.