![]() |
Quote:
En hoeveel zou het meer kosten als je een volbloed gt1 runt? |
Als alle SRO filialen (GB, Frankrijk, België en Duitsland - Brazilië laat ik gemakshalve even buiten beschouwing) eens fatsoenlijk zouden overleggen met het hoofdkantoor (Parijs) dan moet er kalender technisch toch iets mogelijk zijn. Dus geen nationale GT3 races in GB + Frankrijk + Duitsland en geen internationale GT3 race (liefst ook geen FIA GT race) in de week van de 24 uur van Zolder zodat een heuse 'world cup GT3' kan worden georganiseerd. Een veertig tot vijftigtal wagens moet dan zeker mogelijk zijn!
|
Weet iemand waarom het Mcdonaldsracingteam de kwalifi 2 3 en 4 niet gereden heeft? Zullen ze zaterdag kunnen deelnemen?
|
Quote:
Dan is de 24u van Dubai beter geregeld vind ik, qua geld dan. *Entry fee 5950 EUR 0% VAT 0 EUR Insurance fee 300 EUR (liability insurance for participants, not transport insurance) Share of energy costs 60 EUR Total: 6310 EUR This entry fee is including Transport of the car (and limited equipment) to Dubai. Transport will be arranged with 40ft containers by sea freight, from the Port of Rotterdam (The Netherlands) to Dubai (onside at paddock of Dubai Autodrome circuit). Dus inschrijfgeld en transportkosten voor maar 6310 euro. toch een heel stuk goedkoper |
Quote:
Hoe kom jij aan dit bedrag ik heb een ander bedrag gehoord . 5.500 euro inschrijving ( alleen voor de 24 uren ) 10.000 euro is volgens mij voor een heel seizoen Belcar . Mvg |
De feiten:
Voor de eenmalige deelnemers: Quote:
Quote:
|
M.b.t. de afwezigheid van KS Motorsport:
Quote:
|
Quote:
Ik denk niet dat je rapper bent met een gebroken duim... |
29 wagens in de kwalificaties, waarvan driekwart Porsches. Geen Ultima, geen Gillet of andere exoten meer. Wat een triest dieptepunt voor de Belcar. Nu gaan ze de gestrande wagens tijdens de wedstrijd binnenslepen. Kwestie van 's zondags om 16.00u nog wat rijdende wagens op de piste te hebben. Met dit soort ingrepen wordt de 24 Uren tot een soort veredelde VW Funcup gedegradeerd.
En nogmaals wat Pascal Witmeur betreft. De kwalijke reputatie van deze superclown was genoegzaam bekend. Toch besluit men in Zolder om met hem in zee te gaan. Begrijpe wie begrijpe kan! |
Ik snap niet dat jullie allemaal zo hard zijn!
Zelfs zeer goede voorstellen vinden jullie slecht. Er zijn dit jaar nog nooit zoveel kanshebbers geweest die voor winst kunnen gaan! Ok de kwantiteit is er niet. Ok, er zijn veel Porschen, maar die zijn wel onderverdeeld in 3 klassen. Er zijn ook 5 Vipers, 3 Moslers, een Corvette en een Aston Martin. |
En Belcar de voorgaande jaren was geen driekwart Porsche? Verbazingwekkend hoe selectief de geheugens van sommige mensen zijn...
|
Quote:
En ik kan me niet herinneren dat men vorig jaar meer dan twee kandidaat winnaars had, denk dat het nu wel wat anders is. De Ultima is een mooie verschijning maar het ligt niet aan de organisatie maar aan de renstal dat hij niet wordt ingezet he? |
Quote:
|
Quote:
|
inderdaad, variëteit genoeg bij de GT3 gehomologeerde wagens
|
Quote:
http://www.fiagt3.com/cars.php En ergens hangt er nog een vertigo, ford GT en jag te bengelen. |
Trouwens bijvoorbeeld in divisie 3 is elke Porsche uniek.
een 996 GT3-R met update naar RS en LMES vleugel een 996 GT3-RS met ophanging van RSR, supercup motor en 997 look een 996 supercup met ophanging R en RS-look Tussen die biturbo's is er ook een groot verschil... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Nee hoor, lees het reglement er maar op na -> 5500 |
Quote:
Zeer juist staat ook zo uitdrukkelijk in het reglement .( als guest ) Wat wel kan is als ze meedoen voor het kampioenschap dan dient men de volle pot te betalen . Mvg |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
http://www.deepblueeyes.net/Customer...o_art3_nl.html (newsletter van SRO uit januari 2007) |
Quote:
|
De RfB-AM heeft niet langer die (mislukte) vlammen. De nieuwe livery vind ik echt een juweeltje!!! Die mag er voor de rest van het seizoen op blijven staan van mij :drewl: !
http://www.24u.be/pics2007/artikels/...17ba1aa25f.jpg BRON: 24u.be |
wat is de normtijd nu in divisie 3
|
Quote:
|
:p nog enkel de vlam uit de pijp
|
De wedstrijd is nu bijna voor 1/4e afgewerkt en de top3 rijdt binnen de halve minuut :champagne: !
|
Heb daarnnet een sms gehad dat Bouvy out is met koppeling, reden op eerste plaats voor de moment. Aldus de bron op Zolder.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Tijdelijk he, is 24 u race, koppeling steken ze wel iets sneller. Mss heb ik me niet volledig genoeg uitgedrukt. ;) Edit; ben het hier ook aan het volgen op mijn scherm, tevens op de radio ook (radio 1) |
Ik ben net terug van Zolder. Ben in de avond opgereden en tot kwart voor twaalf gebleven zoiets. Ik vond het de inkomprijs niet waard. Uiteraard kan ik morgen nog terug gaan, maar dat doe ik niet:eek:
't Is duidelijk dat Porsche deze editie zal gaan winnen, de Amerikaanse concurrentie kan deze duurtijd duidelijk niet aan, hoewel de AD sport Viper het momenteel nog uitstekend doet. Ik ben erg neutraal naar de 24u gaan kijken, maar kan niet anders concluderen dan wat er al gezegd is. Belcar anno 2007 is Porsche cup. Je kan het de teams ook moeilijk kwalijk nemen als je ziet dat de top-Porsches hun rondjes vrijwel probleemloos afmalen. Dan mochten de C5R's vorig jaar wel dominant zijn, het was leuker om naar te kijken als toeschouwer. Het geluid, de snelheid in de wagens, ik mis het allemaal in het GT3 concept.:( |
De strijd ligt dit jaar wel open vind ik, toch al heel wat leiderswisselingen geweest en tijdens het eerste stuk zelfs racen voor positie!
|
Ben juist terug. Kan maar 1 ding zeggen. Go porsche go. Kumpen 15:p Stukken gehad?
|
Terug van een lange dag Zolder, met gemengde gevoelens. Positief? Negatief? Ja, er is spanning in de wedstrijd om de kop. Hebben we, eerlijk gezegd, jarenlang niet meer gehad. Een pluspunt, hoe dan ook! De 228 reed in de avond enkele uren aan de kop. :applaus: Mijn sympathie gaat uit naar die wagen. Zou toch prachtig zijn als zo'n oude ordinaire GT1-barrel gaat lopen met de pot :)
De GT3's zorgen er iig voor dat de kop kort bij elkaar blijft. Leuk, aardig maar toch mis ik zout en peper in deze wedstrijd. Wat? Kan het moeilijk omschrijven, kijk gewoon eens naar deze deelnemerslijst uit 2001: http://www.racingsportscars.com/phot...-26-photo.html Eigenlijk zie je nu alleen nog maar gelikte en goed geprepareerde wagens voorbij komen. De oude barrels, de in elkaar geflanste wages, het klein leed van bepaalde deelnemers. Tis nu allemaal zo steriel geworden....... Mis ik het geklungel? Het amateurisme? Mis ik Jan (iets meer dan) Modaal achter het stuur? Ach, ik heb weer zo'n nostalgische bui: "Vroeger was alles beter" (En dat is meestal ook zo ;) ) Toch hebben we voor deze wedstrijd een fraai staaltje amateurisme gezien. Reglementswijzigingen van een derglijk belangrijke wedstrijd op de dag van de eerste trainingen? Schijnt te kunnen. Marc Goossens was vandaag keihard in zijn bewoordingen over een dergelijke actie in Het Belang van Limburg. Wie ben ik om Goossens tegen te spreken? Helemaal niemand ;) En de rest van het gepeupel op en rond het circuit of op de diverse fora ook niet...... |
Lees net op 24U.be (prachtig werk jongens) dat de PK Corvette in brand staat...
|
All times are GMT +2. The time now is 22:15. |