De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van een deel van de makers van GTR2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7497)

marcel 26-05-2004 14:37

met de Lister? ik haal met toetsenbord 2.21...

Frits 26-05-2004 14:51

Ik haal met toetsenbord 2:25:800. Maar ik maak nog steeds fouten.

S. Claeys 26-05-2004 14:53

Jullie rijden dan met aids aan?

Dragonfly 26-05-2004 14:56

Zou dit miss ook wel leuk vinden maar net zoals Marcel zegt om daarvoor elke keer die uitstap naar lummen te doen (niet dat dat rampzalig ver is) heb ik er net niet voor over.
Maar miss kun je iets organiseren dat via net wordt gespeeld bv 1 dag per week of 1 dag per maand(klinkt al wa beter). Kdenk dat je daarvoor meer geintresseerden ga vinden en dan kan je nog altijd 1 maal of 2 maal perjaar een bijeenkomst doen met daar bv een 12H race ofzoiet.
is maar een ideetje van mijn kant uit hι ;)

S. Claeys 26-05-2004 14:59

Via het net is de gewone weg he, daar zullen genoeg leagues voor zijn.
Een LAN league is toch iets anders.
Je zit met echte rijders wissels en je bent in contact met elkaar.
Sociaal contact heb je niet via het net.

Het is een idee maar het moet aanslaan.
Heb al 4 jaar een online league dus ik weet wel waarover ik spreek.

Vertigo Streiff 26-05-2004 14:59

@ S Claeys ik rijd zonder aids
maar ik maak ook steeds een stuurfout en meestal in de Busstop chicane
het moet in je vingers zitten :D

S. Claeys 26-05-2004 15:03

zonder aids en met keyboard is da zeker ni slecht.
Je moet da wel kunnen zeker.

Dragonfly 26-05-2004 15:15

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Via het net is de gewone weg he, daar zullen genoeg leagues voor zijn.
Een LAN league is toch iets anders.
Je zit met echte rijders wissels en je bent in contact met elkaar.
Sociaal contact heb je niet via het net.

Het is een idee maar het moet aanslaan.
Heb al 4 jaar een online league dus ik weet wel waarover ik spreek.

Heb nooit gezegd dat je niet weet waarover je het hebt maar ik denk gewoon dat het moeilijk gaat zijn om hier genoeg volk te overtuigen om elke keer die utstap te doen omdat het ten eerste voor sommige mensen elke keer een grote uitstap is en voor andere mensen gewoon moeilijk om er te geraken omdat ze niet over eigen vervoer beschikken.
Maar ik geloof wel dat de sfeer en het contact anders is op LAN leage kan ik ook al bevestigen uit eigen ervaringen.
maar het was maar een idee dat ik wou meedelen.

S. Claeys 26-05-2004 15:23

Ik weet best dat er een paar beperkingen ofzo zijn maar zoals ik al zei, het is misschien eens iets anders.

We zullen wel zien he, tis trouwens maar iets voor 2005.

Boetzie 26-05-2004 16:07

Goei idee!

Nu ik tussen de examens door bijna bezeten wordt van die GTR (bij gebrek aan waardig altrenatief), lijkt die release datum als maar verderweg te lopen.

Ik snap perfect het standpunt van dragonfly (dag Ken trouwens!).
Niettemin ik al iets dichterbij Lummen woon en meestal over vervoer beschik, is 8 keer per jaar wel veel (maar das mijn mening maar).

Daarom denk ik dat 2 of 3 keer per jaar iets "groots" te lummen beter zou aanslaan, zeker gezien de eerste reactie van jou goed voorstel op het forum!
Ik denk bijvoorbeeld aan een 24u ofzo? ALs dat mogelijk is tenminste? :rolleyes:

IN ieder geval ik sta achter het idee op zich! (maar 8 keer lijkt me misschien wat veel)
Jammer genoeg ken ik niets van LAN bijeenkomsten noch van online tournaments. :frusty:

Ik hoop dat er iets van mag worden. Ik zie het in ieder geval zeker zitten eens mee te doen!

S. Claeys 26-05-2004 16:12

Tuurlijk dat je moet komen, ik wacht nog op diene bak Fanta. :D

Misschien is 8 keer veel ja, alles is bespreekbaar.
Maar het zou een kampioenschap moeten zijn en niet losstaande events, dus je schrijft je in voor het ganse seizoen.
Tis trouwens de wagen (nummer) die je inschrijft, wie er dan ook rijd, maakt eigenlijk niet uit.

The Interceptor 26-05-2004 17:17

ik rijdt ook met keyboard, ondertussen al wel weer twee weken gelede da'k nog gereden heb, maar mene beste tijd was 2.18.1 denk, wel nog enkele aids op, anders is da bijna ni te doen met keyboard ... binnekort een stuurke aaschaffen denk :D

Zo een league is zeker wel cool, maar 8 keer is voor mij zeker ook teveel om naar Lummen te komen om ff te pc-racen, ik blijf dit hier zeker volgen ... ;)

Frits 27-05-2004 20:38

Ik heb nog eens de demo gespeelt en ik heb 2:23.195 gehaald in de eerste ronde met toetsenbord. Ben nog aan het oefenen voor sneller te rijden:D :D

Dragonfly 28-05-2004 16:01

Heb ook de demo eens gespeeld en moet zeggen dat het me wel bevalt.
2.14.02 en denk dat het nog iets rapper ;);)

Frits 29-05-2004 16:14

Rijdt ge met toetsenbord Dragonfly?

marcel 29-05-2004 16:51

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Tuurlijk dat je moet komen, ik wacht nog op diene bak Fanta. :D

Misschien is 8 keer veel ja, alles is bespreekbaar.
Maar het zou een kampioenschap moeten zijn en niet losstaande events, dus je schrijft je in voor het ganse seizoen.
Tis trouwens de wagen (nummer) die je inschrijft, wie er dan ook rijd, maakt eigenlijk niet uit.

misschien kunt ge het zo doen: de korte wedstrijden via internet, en dan voor de 24u van Spa samenkomen voor te lannen...

S. Claeys 30-05-2004 00:32

Heb ik ook al aangedacht, :-)

Dragonfly 30-05-2004 00:57

Ik speel dus niet met toetsenbord maar ik speel met een stuur. Wel 1 van de oudere generatie want er zit zelf nog geen force feedback op, maar het doet nog altijd wat het moet doen ;)
Denk nog altijd da het leuker om spelen is met een stuur dan met de pijltjes op een toetsenbord maarja ieder zijn gedacht daarover.:):)
En in dat idee van marcel kan ik me helemaal vinden.

Pedro 21-06-2004 12:07

Heeft er nog iemand nieuws over de datum waarop het spel zou uitkomen?

Stefan 21-06-2004 12:09

Ik heb gehoord dat hij tijdens het LG racing weekend gepresenteerd word, hij is dus af, geloof alleen dat er nog geen uitgever is.

Pedro 21-06-2004 12:17

Zou het uitkomen op cd rom?

Als het op dvd is zit k hier met een klein probleemke

groeten
Peter

FIRE 21-06-2004 17:21

Tijdens Spa 24h zal Simbin in ieder geval aanwezig zijn ter promotie van het spel.

Raceboy 04-08-2004 17:14

Ik heb hem donderdag op spa gespeeld (release candidate 0.9.1.5) gewoon fantastisch :o releasedatum 17 september. Nog iemand die gespeeld heeft?

S. Claeys 04-08-2004 17:19

Release datum is niet juist. Dit zijn maar geruchten.

Alιe, vertel eens wa meer he.
Welke auto, welke track, wat was je tijd?
Was het trouwens in simulation?

Raceboy 04-08-2004 18:07

Natuurlijk was het Spa. Op donderdag in de larbre viper 2.24. dit was simulation. O zaterdag in de force one viper 2.18 (arcade mode.

Releasedatum is mij nochtans meegedeeld door de mensne van simbin zelf.

S. Claeys 04-08-2004 19:00

Hmm, RSC zegt dat het niet waar is.

We zullen moeten wachten zeker.
Mijn centjes liggen klaar.

Raceboy 04-08-2004 19:09

Die centjes zouden wel eens 60€ kunnen zijn. Dat was wat ze bij simbin zeiden. maar mss kosten alle games in Zweden 60€ en is het bij ons de normale prijs van 45€?

marcel 04-08-2004 19:21

is 45€ tegenwoordig de normale prijs? ik dacht toch dat dat hier ook tegen de 60 lag.

Raceboy 04-08-2004 19:33

Quote:

Originally posted by marcel
is 45€ tegenwoordig de normale prijs? ik dacht toch dat dat hier ook tegen de 60 lag.
dan raad ik u toch dringend aan u Cd-roms ergens anders te kopen.

S. Claeys 04-08-2004 19:39

60€, NP

Als een echte simracer er paar honderd kan uitgeven voor zijne hardware, wat is 60 dan voor de software.

Bring it on.

Simracer by nature. :D

marcel 04-08-2004 19:50

ik blijf het toch maar belachelijk vinden dat het "echt simracer"-zijn blijkbaar enkel bepaald wordt aan de hand van hoeveel geld je er aan uitgeeft...

maar alle: tijd voor een filmke.

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=168099 (post #7)

diegenen die in Spa geweest zijn hebben dit misschien live meegemaakt, maar misschien ook niet. het is Henrik Roos die de AI uittest, ergens in de nacht

Raceboy 04-08-2004 19:55

gelieve niet te hot-linken naar Racesimcentral. Het kost hun Bandbreedte.

marcel 04-08-2004 20:06

Quote:

Originally posted by raceboy
gelieve niet te hot-linken naar Racesimcentral. Het kost hun Bandbreedte.
kzal anders linken naar dien topic ;)

Raceboy 04-08-2004 20:09

Quote:

Originally posted by marcel
kzal anders linken naar dien topic ;)
zo zien we het graag

S. Claeys 04-08-2004 20:21

Ik had het meer op mij, was is nu 60€

fiagt 04-08-2004 21:15

Kweet niet of het hier al gepost is maareuhm, hier is een lijstje met wagens die er in mee gaan rijden :

• Ferrari 550 Maranello
• Ferrari 575 GTC
• Ferrari 360 Modena
• Chrysler Viper GTS-R
• Lister Storm
• Lamborghini Diablo GT-R
• Lamborghini Murciιlago R-GT
• Saleen S7-R
• Mosler MT900
• Chevrolet Corvette C5-R
• Porsche 993 GT2
• Porsche 996 Turbo
• Porsche 996 GT3-RS
• Porsche 996 GT3 Cup
• Seat Toledo
• Morgan Aero 8
• BMW Z3 M
• Lotus Elise
• Vertigo Streiff

marcel 04-08-2004 21:17

Quote:

Originally posted by fiagt

• Chevrolet Corvette C5-R

en we weten allemaal welke :D

The Interceptor 04-08-2004 21:40

Ik heb ook de donderdagavond een paar rondjes gereden, echt veeeeeeeeeel toffer met zo'n stuur en pedalen en een fatsoenlijke racestoel, ipv thuis met men keyboardje, maar een stuur staat er binnen enkele weken ook hoor :D

voor de release staat er op de Simbin foldertjes "Summer 2004" dus september kan wel kloppen dan he, hoeft zeker ni later te zijn voor mij :D

Bramzel 12-08-2004 20:27

Quote:

Originally posted by raceboy
Natuurlijk was het Spa. Op donderdag in de larbre viper 2.24. dit was simulation. O zaterdag in de force one viper 2.18 (arcade mode.

Releasedatum is mij nochtans meegedeeld door de mensne van simbin zelf.

Wie van Simbin heeft u dat verteld dan? Want kloppen doet het niet, het is meer een planning van de Scandinavische Uitgever.

Quote:

Die centjes zouden wel eens 60€ kunnen zijn. Dat was wat ze bij simbin zeiden. maar mss kosten alle games in Zweden 60€ en is het bij ons de normale prijs van 45€?
Nogmaals, wie heeft u dat verteld? Want volgens mij gaat het spel gewoon voor de normale prijs (40-50€, afhankelijk van winkel) in de schappen liggen. 60€ is meer een XBOX / PS2 spellen prijs volgens mij, misschien werd het daarvoor verwisseld? PC versie zal voor zover ik weet niet meer gaan kosten dan andere spellen.

Raceboy 12-08-2004 20:35

Quote:

Originally posted by Bramzel
Wie van Simbin heeft u dat verteld dan? Want kloppen doet het niet, het is meer een planning van de Scandinavische Uitgever.

Jestra of hoe schrijft ge da.

Quote:

Nogmaals, wie heeft u dat verteld? Want volgens mij gaat het spel gewoon voor de normale prijs (40-50€, afhankelijk van winkel) in de schappen liggen. 60€ is meer een XBOX / PS2 spellen prijs volgens mij, misschien werd het daarvoor verwisseld? PC versie zal voor zover ik weet niet meer gaan kosten dan andere spellen.
Kerel met zen zonnebrilleke (Jay?)

All times are GMT +2. The time now is 08:53.