![]() |
Als het zo is dat Kumpen mee zijn neus tussen de reglementen heeft gestoken, dan heeft ie wel erg goed voor z'n eigen teampje gezorgd :rolleyes: :no: Hier is toch geen bal aan als je zo moet winnen?
|
Tussenstandje :
Klasse 1: 1. Kumpen-Longin 2. Hart-Bleekemolen 3. Goossens-Van Dongen Klasse 2: 1. Severich-Josten 2. Grouwels-Grouwels 3. Schreurs-Daniels Klasse 3: 1. van Hover-Döring 2. Haane-Meert 3. van Rossem-Bouvy |
Wat is met Wauters gebeurd?
|
Quote:
|
OPgave GS Porsche CUp nr 44 Steinberg et co
|
Einduitslag :
Klasse 1: 1. Kumpen-Longin 2. Hart-Bleekemolen 3. Goossens-Van Dongen Klasse 2: 1. Severich-Josten 2. Grouwels-Grouwels 3. Schreurs-Daniels Klasse 3: 1. Mattheus-Boden 2. van Hover-Döring 3. van Rossem-Bouvy |
GS BMW M3 GTR V8 1ste in KLasse 2 :applaus: :applaus:
Opgave Prospeed heeft hier wel mee te maken maar toch wel verast van de BMW. Met de 2de plaats van de Dodge VIper ben ik ook zéér blij:worship: Spijtig dat de klasse 1 wat... voorspelbaar was. Laten we hopen dat in ZOlder het verschil kleinder zal zijn door het circuit + de strafgewichten. Iemand idee hoeveel KG's de Vett'es zullen moeten meedragen? http://www.racingsportscars.com/phot...04-17b-072.jpg Foto: http://www.racingsportscars.com |
Quote:
SRT +30 kg |
Quote:
|
Tegen de 24uren wel denk ik:cool: ... En daar zijn dubbele punten...
Greets, Dr. Jozz |
Quote:
|
Quote:
Maar ik ben nog steeds niet overtuigd hoor. Een endurance-wedstrijd waarbij zowat 70% van het startveld uit hetzelfde type wagen bestaat, kan mij niet boeien. Zeker niet als die wagens, zoals de uitslag bevestigt, slechts veldvulling zijn en er voor spek en bonen bijrijden. Ben net terug van Spa. Dit moet zowat de saaiste Belcarwedstrijd ooit geweest zijn. |
Quote:
:Offtopic: BTCS heeft niets met de vroegere Procar te maken, behalve het feit dat er net zoals in de Belcar Silhouettes in rond rijden. Procar stond voor sprintwedstrijden. BTCS is endurance net zoals de Belcar. En ondanks het feit dat dit Belcarweekend een tegenvaller was, blijft de Belcar toch veruit het mooiste kampioenschap van België. Trouwens wat bedoel je met "onze Procar"? "Mijn Procar" is het nooit geweest, hoor! |
[QUOTE=BaronTrouwens wat bedoel je met "onze Procar"? "Mijn Procar" is het nooit geweest, hoor![/QUOTE]
Dat vertelt dan meer over jezelf dan over de Procar...en dat bedoel ik goed hoor, want wie beweert dat de Procar van vroeger niet ok was was er ofwel niet bij of heeft er geen verstand van. |
Quote:
Op papier een heel mooi deelnemersveld...........op de baan een aanfluiting. Niets ten nadele van Porsche GT3 Cup wagens in het veld maar deze zaten te ver voorin in het veld. Klasse 3 wagens die gehakt maken van klasse 1 en klasse 2 wagens. Ok, op sommige dikke wagens zitten dan ook salonpiloten ;) Nee, dit was geen beste opening van het seizoen:( |
All times are GMT +2. The time now is 18:34. |