De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Eenzitters (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Champcar naar Nederland? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13804)

Volano 02-09-2007 13:04

oké thx :)
Heylen nog altij 3e (2e?) laten we hopen dat het zo blijft

smiley 02-09-2007 13:35

nu heylen 2de en nog redelijk veilig ! als er niets geks meer gebeurt zou heylen de race wel op p2 kunnen uitrijden..

Mr.Dallara 02-09-2007 13:42

Quote:

Originally Posted by Ottooke (Post 218495)

De stream doet niks bij mij! :(:(

Gewoon zwart beeld en geen foutmelding ofzo.

Zijn er nog met dit probleem? is er een oplossing?

ikke 02-09-2007 13:46

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara (Post 218498)
De stream doet niks bij mij! :(:(

Gewoon zwart beeld en geen foutmelding ofzo.

Zijn er nog met dit probleem? is er een oplossing?

ben al van de start aan het kijken alles werkt prima hier.
Knappe race van Heylen :gas:

Sir Kwietje 02-09-2007 13:53

:champagne: :champagne: :champagne:

smiley 02-09-2007 13:53

heylen 2de geworden !!!
prachtig voor heylen, na zijn tegnvaller in zolder.. echt mooi
ook fijn dat de koers live te volgen was

Ottooke 02-09-2007 13:58

Heylen 2e, mooie race gereden. Ook wel een beetje geluk gehad dat Bourdais zijn motor liet afslaan.

De livestream van SBS6 is goed. Commentaar op de live beelden en interviews in de pits. Zoiets wil ik volgend jaar ook zien (als de Champcar opnieuw naar Zolder zou komen).

Thomaske 02-09-2007 14:41

Quote:

Originally Posted by Ottooke (Post 218503)
Heylen 2e, mooie race gereden. Ook wel een beetje geluk gehad dat Bourdais zijn motor liet afslaan.

Wat Heylen deed in Zolder deed Bourdais hier in Assen.

Mvg...

Sir Kwietje 02-09-2007 18:02

Wat heeft tracy aan de hand gehad?

Mark 02-09-2007 18:22

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 218459)
7200? Komen die andere 40.000 alleen op zondag dan?

Er kwamen er meer dan 60.000 op zondag!

Quote:

Op de dag van de race zaten er maarliefst 61.200 fans rondom het circuit, waarmee het driedaagse totaal op 74.9000 bezoekers uitkomt.

http://www.champcarworld.net/pages/news.php?id=4465

Astra-fan 02-09-2007 18:55

Twee races op "normale" circuits (in vergelijking met stratencircuits) en twee keer een saaie race. Champcar probeert men kunstmatig spannend te houden door zoveel mogelijk de safety car uit te sturen. Bij een race op een stratencircuit is dit niet zo moeilijk, aangezien er regelmatig wel iemand de muur raakt, maar op een normaal circuit blijkt dit niet zo gemakkelijk te zijn waardoor ze toch maar een reden zoeken om de safety car op pad te sturen.

In de race van vandaag is er niet meer gebeurd als in de meeste formule 1-races, net zoals verleden week in Zolder.

Waarschijnlijk gaat niet iedereen hiermee akkoord maar als je het nuchter bekijkt is Champcar pure show.

marcel 02-09-2007 19:44

Quote:

Originally Posted by Astra-fan (Post 218512)
Twee races op "normale" circuits (in vergelijking met stratencircuits) en twee keer een saaie race. Champcar probeert men kunstmatig spannend te houden door zoveel mogelijk de safety car uit te sturen. Bij een race op een stratencircuit is dit niet zo moeilijk, aangezien er regelmatig wel iemand de muur raakt, maar op een normaal circuit blijkt dit niet zo gemakkelijk te zijn waardoor ze toch maar een reden zoeken om de safety car op pad te sturen.

In de race van vandaag is er niet meer gebeurd als in de meeste formule 1-races, net zoals verleden week in Zolder.

Waarschijnlijk gaat niet iedereen hiermee akkoord maar als je het nuchter bekijkt is Champcar pure show.

ik vond de race in Zolder toch niet saai, zeker naar het einde toe
de race in Assen, ok, daar heb ik het laatste half uur ook doorgespoeld, om Heylen op het podium te zien :p

maar idd, Champcar is vooral show. maar zelfs dat is verboden in F1...

Belle 02-09-2007 19:52

Quote:

En van mij mag er zeker show zijn. Ik heb vorig weekend de IndyCar bekeken in Sonoma (Californië) en petje af hoor...in Amerika weten ze echt wel de autosportsupporters te entertainen. Ik heb daar echt mijn ogen uitgekeken, in Europa zouden ze daar beter wat van overnemen. :)

guntha 02-09-2007 20:01

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 218514)
En van mij mag er zeker show zijn. Ik heb vorig weekend de IndyCar bekeken in Sonoma (Californië) en petje af hoor...in Amerika weten ze echt wel de autosportsupporters te entertainen. Ik heb daar echt mijn ogen uitgekeken, in Europa zouden ze daar beter wat van overnemen. :)

Hier geef ik je volledig gelijk in Bij ameracaanse series is er spannig omdat ze neit zoals hier in europa sec van elkaar rijden Beste voorbeeld f en champcar Ik heb genoten van champcar in zolder beter als f als je het mij vraagt Hopelijk krijgen ze in nederlands ook zo een race te zien

Sir Kwietje 02-09-2007 20:05

Quote:

Bourdais heeft de motor toch zeker niet voor de show laten afslaan hoor...

All times are GMT +2. The time now is 23:47.