![]() |
Quote:
|
Is een goede test voor Ayari en Hernandez die er binnen 3 weken een FFSA race hebben. :)
|
Maak daar maar 2 weken van ;)
En verder...geen idee waar je het over hebt :saythat: |
Sja, weekend van de 19de juli alleen heb ik niet zo goed geteld. ;)
|
Volgens LM op Endurance-Info worden enkel de bovenste stands gebruikt tijdens de race "Pour la course, seuls les stands de la partie haute seront utilisés par les concurrents". Zouden er dan zó weinig deelnemers zijn?:(
Lijkt me niet echt realistisch... |
Nee, de deelnemers zouden schuin achter elkaar gezet worden, zodat er maar één box nodig is voor één team. Er zijn 42 boxen, dus de kwantiteit zal er zeker zijn.. ;)
|
Quote:
|
Quote:
|
Wel een mooi veld als ik de entry list bekijk, een paar extra GT1's was leuk geweest, het geluid, looks en de snelheid van zo'n GT1 wagen, daar ga je natuurlijk voor naar het circuit :) .
Vind het jammer dat JetAlliance maar 1 wagen inzet en alle rijders in 1 wagen zetten. Snap wel dat een wagen aan de start behoorlijk wat centen kost, maar toch, Phoenix zet er ook gewoon 2 aan de start, 1 met de vaste rijders en 1 met, waarschijnlijk goed betalende rijders :) . Ook als Lambo Murcielago fan, had ik wel graag minimaal nog 1 Murc gezien, vorig jaar waren er 2 Murcs. Hopen dan maar dat die ene Murc het 24u volhoud :) |
Quote:
Quote:
Als je kijkt naar de 14 Entries van vorig jaar, valt het nog wel mee dat er dit jaar waarschijnlijk minder auto's zijn in GT1, namelijk twaalf op de voorlopige entry-list. BMS (2x, naar GT2), Playteam (2x, andere klassen), All-Inkl.com (1x, mogelijk gestopt), LAA (1x, teruggetrokken) JMB (1x, geen idee) staan er allemaal niet op en dat zijn er wel 7 auto's die vorig jaar wel meededen. Ik had eigenlijks wel enkele auto's extra van de FFSA verwacht dit jaar. Ok, DKR doet waarschijnlijk wel mee met 1 auto, maar ik had Larbre mogelijk met nog een auto wel verwacht. Als DKR meedoet, dan verwacht ik de line-up Lebon, Cazenave, Bornhauser. |
Quote:
Mvg |
De witte Ferrari zal normaal niet klaar zijn dus je mag "ons" al schrappen...
|
Quote:
Was de schade aan de rode bolide zo groot? Mvg |
Quote:
Heel de neus is weg. |
Nog ééntje erbij voor de G3-klasse: GPR zet een Porsche 997 GT3 Cup S in met Marc Duez, Koen Wauters, Olivier Muytjens en Ludovic Sougnez.
Volledig artikel op Racingworld.be: http://www.racingworld.be/nieuws/556...-Sougnez!.html |
All times are GMT +2. The time now is 06:47. |