De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Op de werkbank (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=70)
-   -   In progress : Ferrari 512 S - Le Mans 1970 - Fischer 1/24 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6903)

Werner333 04-05-2004 20:59

Lap. Weeral eens de kwijl uit mijn toetsenbord mogen verwijderen. :D :D :D

Bart.Vandecavey 04-05-2004 21:16

Zo te zien lijkt uw benzinetank leeg Guy...

Sennake 04-05-2004 21:19

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Zo te zien lijkt uw benzinetank leeg Guy...
Maar neen gij, het contact staat gewoon af :D

BMW E46 V8 04-05-2004 22:33

Zijn er nog vorderingen sennake ? :D want kzou die ferrari wel eens willen zien als hij af is

Jan 05-05-2004 23:17

Quote:

Originally posted by Werner333
Lap. Weeral eens de kwijl uit mijn toetsenbord mogen verwijderen. :D :D :D
Zeveraar! :+

jan

marcel 05-05-2004 23:46

Quote:

Originally posted by BMW E46 V8
Zijn er nog vorderingen sennake ? :D want kzou die ferrari wel eens willen zien als hij af is
hij heeft toch juist gisteren nieuwe foto's geplaatst van het interieur? zo'n dingens vragen tijd ze, zeker als ge de resultaten wilt behalen die Sennake behaalt. geduld is een schone deugd zeggen ze bij ons...

Sennake 06-05-2004 08:03

Quote:

Originally posted by marcel
hij heeft toch juist gisteren nieuwe foto's geplaatst van het interieur? zo'n dingens vragen tijd ze, zeker als ge de resultaten wilt behalen die Sennake behaalt. geduld is een schone deugd zeggen ze bij ons...
Zo is het, Marcel ;)

Maar dit weekend kan je nieuwe foto's verwachten. Misschien zelfs al foto's van het afgewerkte model... Ik doe mijn best.

Sennake 06-05-2004 20:21

Ondertussen staat het interieur erin, en zijn de decals aangebracht, wat de nodige lijmresten op de carosserie achterlaat. Eens ze 24 uur gedroogd zijn kan ik alles mooi polieren en dan zie je er niets meer van.

Dan is het tijd om de laatste details aan te brengen : de ruitenwisser, de achteruitkijkspiegel, 2 aerodynamische flaps en de verlichting van de nummers die OP de nummers moeten staan.

Dat zal iets voor het weekend worden...

smiley 06-05-2004 20:50

ik vind hem tot nu toe al zeer knap pffff hoe krijgt ge ze toch maar zo gedetaileert... maar voor de rest gewoonweg waaaaauw

Sennake 05-10-2006 18:50

De WIP-foto's waren een hele tijd weg, maar nu heb ik ze teruggezet. Dus wie de progress nog niet gezien had : feel free!

En de thread met foto's van het afgewerkte model staat hier.

Flame 05-10-2006 20:23

dat ziet er blits uit :D , het zal weer mooi worden :)

MFahrer 06-10-2006 08:45

Bedankt Guy voor je snelle reactie op m'n mailtje! Dit topic ga ik echt op mijn gemak eens grondig lezen!

Het afgewerkte model is zo uitzonderlijk mooi, dat ik de bouwstappen eens wou zien. Jammergenoeg ben ik nog niet lang genoeg Paddock member, dus had ik deze thread gemist.

G.

MFahrer 16-12-2006 20:01

Guy,

Nog een vraagje ivm deze schitterende wagen, het gele boxje dat in het interieur onder het dashboard zit, wat is dat eigenlijk?

Ben ook terug aan mijn slotversie van deze wagen bezig en bij ons moet er volgens het reglement een brandblussertje in de cockpit te vinden zijn! Was dit niet op deze wagens in '70 misschien? De 917 had het nochtans wel denk ik (effe checken).

G.

Sennake 17-12-2006 00:52

Quote:

Originally Posted by MFahrer (Post 196490)
Guy,

Nog een vraagje ivm deze schitterende wagen, het gele boxje dat in het interieur onder het dashboard zit, wat is dat eigenlijk?

Ben ook terug aan mijn slotversie van deze wagen bezig en bij ons moet er volgens het reglement een brandblussertje in de cockpit te vinden zijn! Was dit niet op deze wagens in '70 misschien? De 917 had het nochtans wel denk ik (effe checken).

G.

Ik denk dat dat de batterij is, tenminste de afdekking van de batterij.

All times are GMT +2. The time now is 12:05.