De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Belcar Endurance Cup : 't is 2 voor 12 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11817)

Bugalfa 20-12-2005 14:49

Ik hoop dat ge bedoelt 3 uur, maar het blijft idd. ver gissen over de ware formats .
Tussendoor goed nieuws voor ons Nr.47 : Andy heeft de juiste einduitslag naar Zolder verstuurd en we zijn dus 3e T3 . Betrokkenen o.a. Serge, Pudding en den deze .

Chauffeur 20-12-2005 16:45

En wij wachten nog steeds op onze bekers van de prijsuitrijking na de 10H. We waren iets te laat op de fuif (onze fout trouwens) en alles was al ingepakt. Alles komt jullie kant wel uit, maar nu, toch al enige tijd nog altijd niets ontvangen. Moest iemand hem in 2006 opnieuw krijgen tijdens podiumceremonie... opletten hé mannen, plaatje zou wel eens verkeerd kunnen zijn :)

Bugalfa 22-12-2005 09:47

Kalender zie afgescheurde thread :
Voordeel v.d. Thursday race is dat we dan waarschijnlijk wél een box zullen hebben, misschien ook met de 1e race op Spa en zéker de Rpn . BSC gaat trouwens 2x naar Spa, daar ben ik wel jaloers op...

pudding1 22-12-2005 11:07

Ge kunt nog altijd meegaan he :D

Bugalfa 22-12-2005 21:10

Ik ga zo al m'n verlof goed moeten plannen . Als't geen wtcc is of onze auto's of ikzelf doen ni mee dan heeft het Professionele en't gezin priori-tijd ...
Als't op de Lausitz maar 90min is moet ik ook nog 'ns zien of't loont om die verplaatsing te maken en dan doe ik geeneens Starters Cup... 800km voor 30min koers ?
Zouden de punten ook progressief hoger zijn in verhouding met de raceduur ?

Bugalfa 25-12-2005 22:29

Voor mijne nieuwjaar 1 keer extra naar Spa ook met de BEC , allez Santa Course...

Pinzie 04-01-2006 09:35

Leegloop

Het lijkt er helaas precies op alsof het bij de Belcar in iedere categorie een leegloop wordt. Daar wint niemand bij, organisatoren, publiek, deelnemers, sponsors. Misschien was het toch beter geweest om eerst alles tot in de puntjes uit te werken, met een looptijd van drie jaar weer, en desnoods nog een jaartje verder te werken met de huidige reglementen ...
Zullen we dan toch allemaal maar naar de Btcs moeten gaan kijken in afwachting hoe het afloopt ...

Groetjes,

Pinzie

POL 06-01-2006 12:21

Is er ergens al een sportief en of technisch reglement ter beschikking?

Chauffeur 17-01-2006 02:16

Wanneer gaan de heren rijden

De eerste race samen met Ardenne Bleue of hoe zit het nu????
3-4-10 of 24H???
zaterdag-zondag of in de week.

Man, man, man... een mens zou er moedeloos van worden.

serge 17-01-2006 10:26

Ik heb eind vorige week nog nagevraagd bij Zolder naar de planning, reglementering, e.d., maar ze konden mij nog geen antwoord geven...
Het wordt wel tijd dat we toch al IETS beginnen weten. De meeste mensen beginnen nu een vakantieplanning voor deze zomer te maken, dus het zou goed om weten zijn of we nu wel of niet in de verlofperiode gaan rijden!
Volgens de eerste planning die vrijgegeven is, start de eerste wedstrijd op 9/4 (ben ik al gaan skieën). We zijn nu al op minder dan 3 maanden daarvan en we weten nog niks...
Maar goed, als ik al 2 wedstrijden moet missen, dan schrijf is sowieso niet in voor een volledig seizoen.
Volgens mij rekenen ze van de organisatie op een hoop (oude) wagens van de Belcar teams die zullen meedoen in de BEC.
Maar goed, we zullen maar wachten tot er een van deze dagen of weken wat nieuws uit de lucht valt zeker?

Greetz,
Serge

Clubman 17-01-2006 10:30

Same thing here :
mijn verlof is ook al gepland (dat gaat nu eenmaal niet anders )
ook nog es de hele rimram gevraagd : zonder succes

Er zit al wel een SPORTreglement op de VAS site.

A uit PDGRacing 17-01-2006 22:26

Al het zo blijft voortgaan, zijn er al teams die weten naar waar ze gaan uitwijken? BTCS, GDC, stoppen, ...

AlainH 17-01-2006 23:18

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
De eerste race samen met Ardenne Bleue of hoe zit het nu????
3-4-10 of 24H???
zaterdag-zondag of in de week.

Man, man, man... een mens zou er moedeloos van worden.

Gentleman Drivers Cup site

Met bovenstaande site te zien kan ik al opmaken dat zaterdag 8 OF zondag 9 april er een BEC/GDC race is van 125 minuten in Francorchamps, en zaterdag 20 mei er een race is in Zolder van de BEC/GDC van 150 minuten...

Clubman 18-01-2006 12:13

Quote:

Originally Posted by A uit PDGRacing
Al het zo blijft voortgaan, zijn er al teams die weten naar waar ze gaan uitwijken? BTCS, GDC, stoppen, ...

Ik overweeg alvast de GDC of gewoon trackdays.
BHS is al iets definitiever, dus als ik m'n Mini op tijd gerepareerd krijg , is dat alvast een optie.
Wellicht dan ook de British Car Trophy en CCR.

En nou maar hopen dat het allemaal niet in conflict komt met reeds vastgelegd verlof.:frusty:

Lemans 18-01-2006 19:01

Originally Posted by A uit PDGRacing
Al het zo blijft voortgaan, zijn er al teams die weten naar waar ze gaan uitwijken? BTCS, GDC, stoppen, ..
.

BTCS voor Raceprojects.
Piloten: Daelemans Johan - Fraiture Marc en voor de rest, stekker eruit.
Auto : BMW E30 M3 of BMW E46 V8
We blijven wel ten volle het initiatief van Andy en Erik steunen (Eranracing)
voor zover het wankel geluidmeetsysteem het toelaat.

All times are GMT +2. The time now is 10:23.