De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Eenzitters (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Champcar naar Nederland? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13804)

marcel 02-09-2007 20:19

Quote:

Originally Posted by guntha (Post 218515)
Hier geef ik je volledig gelijk in Bij ameracaanse series is er spannig omdat ze neit zoals hier in europa sec van elkaar rijden Beste voorbeeld f en champcar Ik heb genoten van champcar in zolder beter als f als je het mij vraagt Hopelijk krijgen ze in nederlands ook zo een race te zien

Morgen begint het schooljaar opnieuw. Het wordt tijd, zo te zien.

Astra-fan 02-09-2007 20:26

Quote:

Originally Posted by guntha (Post 218515)
Hier geef ik je volledig gelijk in Bij ameracaanse series is er spannig omdat ze neit zoals hier in europa sec van elkaar rijden Beste voorbeeld f en champcar Ik heb genoten van champcar in zolder beter als f als je het mij vraagt Hopelijk krijgen ze in nederlands ook zo een race te zien

Tuurlijk rijden ze in de Champ Car dicht bij mekaar, aangezien er elk kwartier een safetycar-procedure is.

Als er in Zolder geen safetycar-procedures zouden geweest zijn had Bourdais ook met meer dan een halve minuut gewonnen.

Ik wil alleen maar zeggen dat de verschillen niet zo klein zijn zoals het lijkt.

En als je dan de safetycar uitstuurt om eventjes op een paar blokjes te gaan springen die zouden zijn losgekomen alleen om het spannend te houden...

marcel 02-09-2007 20:28

ja, want zo'n losliggende blokjes vormen helemaal geen gevaar voor piloten en omstaanders

Astra-fan 02-09-2007 20:31

En erop springen, dat zal volstaan om ze terug vast te leggen?

Iemand gezien dat die blokjes wel degelijk losgekomen waren?

Als ze effectief losgekomen waren, en ze zouden zo inzitten met onze veiligheid, hadden ze wel andere maatregelen genomen dan er gewoon wat op te staan springen.

Sir Kwietje 02-09-2007 20:41

Quote:

Originally Posted by Astra-fan (Post 218522)
En erop springen, dat zal volstaan om ze terug vast te leggen?

Iemand gezien dat die blokjes wel degelijk losgekomen waren?

Als ze effectief losgekomen waren, en ze zouden zo inzitten met onze veiligheid, hadden ze wel andere maatregelen genomen dan er gewoon wat op te staan springen.

Zal wel een reden geweest zijn dat zie die hebben gecheckt. wrs hebben piloten mss geklaagd dat die trilde ofzo. speling ofzo

Neo-242 02-09-2007 21:39

Ik vind het niveau in de Champcars niet meteen dat van bvb de World Series 3.5 overstijgen. Hopelijk wel op het gebied van rijders, maar niet van de wagens en de spanning van de races.

Sir Kwietje 02-09-2007 21:45

Quote:

Originally Posted by Neo-242 (Post 218525)
Ik vind het niveau in de Champcars niet meteen dat van bvb de World Series 3.5 overstijgen. Hopelijk wel op het gebied van rijders, maar niet van de wagens en de spanning van de races.

WS3.5 hebben waarschijnlijk wel iets meer elektronische hulp, zijn wel beetje tragen enzo .Ik heb het persoonlijn niet zo op die watjes die het circuit van zolder te gevaarlijk vonden... Ik wilde wel een vlieg zijn toen die hoorde dat de champcars naar zolder kwamen :rolleyes:

Bugalfa 02-09-2007 22:31

Heb nu pas naar de opnames gekeken en wou de uitslag vooraf niet weten .
Jan heeft toch mooi Power gepasseerd die'm bij de start naar 8e had verwezen (de rechterzijde was duidelijk de betere kant om te starten) en Pagenaud en Gommendy en Jani, maar die laatste maakt een foutje .
Goe bezig onze man uit Geel, des te meer zonde van't door Clarke verknalde WE in Zolder !

Bling 03-09-2007 19:30

http://www.youtube.com/watch?v=gAi7ujo22d8

De artiest die het Wilhelmus zong kon ofwel de tekst niet ofwel geen Engels? :p

De circuitspeaker ging dan maar zelf The Star Spangled Banner 'zingen'

Nicki_Mks 03-09-2007 19:42

Voor Europeanen mag dit misschien hilarisch overkomen, maar voor Amerikanen is dit een even grote belediging dan het verbranden van hun vlag. Als er bij de Champ Car top een beetje van een patriot zit is dat absoluut niet het laatste wat we hiervan horen... Remember Borat? ;)

bluelite 03-09-2007 19:50

Quote:

Originally Posted by Bling (Post 218562)
http://www.youtube.com/watch?v=gAi7ujo22d8

De artiest die het Wilhelmus zong kon ofwel de tekst niet ofwel geen Engels? :p

De circuitspeaker ging dan maar zelf The Star Spangled Banner 'zingen'

Ik moet zeggen, in de perszaal schaamde elke Nederlander zich voor wat daar gebeurde. Ja, ze konden er mee lachen, maar anderzijds schaamden ze zich omdat de speaker het Amerikaanse volkslied om zeep hielp. Zoiets doe je gewoonweg niet. Nou ja, er liep wel wat meer mis met die Nederlandse circuitspeakers. Verkeerde informatie doorgeven, niet weten waar men over spreekt, namen van de rijders verwisselen,... Recardo Bruins Choi werd Ho-Pin Tung genoemd en niet één maal, maar verschillende malen. Verdonck werd voor Vervisch aanzien en andersom, in de race zelf ook heel wat dingen niet gezien die nog nochtans duidelijk op de beeldschermen te zien waren. Maar ik ben dan ook een beste stuurman en ik sta aan wal.

Bling 03-09-2007 19:50

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks (Post 218563)
Voor Europeanen mag dit misschien hilarisch overkomen, maar voor Amerikanen is dit een even grote belediging dan het verbranden van hun vlag. Als er bij de Champ Car top een beetje van een patriot zit is dat absoluut niet het laatste wat we hiervan horen... Remember Borat? ;)

Dacht ik eigenlijk ook al aan...iemand die geweest is toevallig gezien hoe teamleden/safetycrew leden hierop (visueel) reageerden..?

bluelite 03-09-2007 20:03

Quote:

Originally Posted by Bling (Post 218565)
Dacht ik eigenlijk ook al aan...iemand die geweest is toevallig gezien hoe teamleden/safetycrew leden hierop (visueel) reageerden..?

Stonden er redelijk onbewogen bij.

Sir Kwietje 03-09-2007 20:13

Maarja in zolder wast het ook niet echt super gezongen he :p.

marcel 03-09-2007 20:24

toch beter dan dat

All times are GMT +2. The time now is 03:47.