![]() |
Quote:
|
Quote:
Wat is het verschil tussen turbo PK en atmosferische PK'S ? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
De Mazda zien we waarschijnlijk ook niet meer terug. Dit stukje komt van racingworld.be en gaat voor alle duidelijkheid over de deelnemers voor de BTCS 2007...
Quote:
|
Quote:
|
Als ik even enkele gebruikers kan helpen, dan wel over het volgende. Sorry dat ik geen 'quote' kadertjes gebruik, maar weet toch niet hoe het moet.
De mini van Van de velde is dus de EERST gebouwde en degene die in Britcar rijd is de tweede, gebouwd op aanvraag door Qvick. Bij de Qvick mini is het body work van 2002 naar 2003 veranderd. Om het pk/koppel gesprek even te storen. Pk's zijn pk's dus 600 op een turbo is identiek als 600 op een atm. De pk boost bij turbo's is eerder van vroeger. Die zorgde dan ook voor de sling shot. Het koppel van een atm. is veel geleidelijker en de wagen is hierdoor eigenlijk gemakkelijker te controleren. Ik zou dus eerder stellen dat bij motoren met een gelijk vermogen de turboversie een lager gemiddeld koppel heeft! Thanks for the attention. |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Al vind ik de advertentie wel vaag/raar. In de omschrijving staat dat het een Oreca chassis betreft, echter op de foto staat volgens mij een Mazda uit het GrandAm kampioenschap. |
Quote:
|
Quote:
Mvg, Dries DS |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:34. |