![]() |
Quote:
|
foto van de Aston Martin van Vosse-Renard
http://www.belgiangt.com/gallery/pic...4/900/1008.jpg foto: belgiangt.com Heel knap!! |
Moooooooooi !!!!
|
:champagne:
|
Man man, wat een mooie wagens dit seizoen weer. :drewl: kan niet wachten tot het eind april is
|
Kijk dat is nou een prachtige livery! :cool:
|
Enig idee hoe de GT4 klasse bevolkt gaat worden, want als ik alles goed gevolgd heb, zie ik alleen de mustang van vds, en zien we de ginetta's niet in het bgtc.
|
Ik dacht ook nog een porsche gt4, voor first motorsport.
|
ah juist ja, voor Lagrange.
|
|
Quote:
samen met Eddy Renard |
In het bericht over de bezetting van First op www.autosport.be staat er ook te lezen dat het mogelijk is dat de wedstrijd in de algarve vervangen wordt door een wedstrijd in Spa.
Dit zou er voor zorgen dat er 4 races in Spa zijn en 3 in Zolder, terwijl de organisator van de BTCS in zijn interview antwoord op de vraag of er niet meer wedstrijden samen georganiseerd kunnen worden dat de BGTC meer races in Zolder moet hebben. |
Weet er iemand wat ngt gaat doen?Er was sprake dat ze een stap hoger richting fiagt 3 gingen.Maar van deze plannen heb ik niets meer gehoord.
Wat met Pino?Waar zijn de ex a plus vipers heen? |
NGT porsche is nu in het bezit van First Motorsport.
En ik heb gelezen dat er werd gepoogd om de A plus vipers in te zetten... |
Maar van GPR nog niets bekend
|
Quote:
GPR ging vorige week testen met een wagen voor DSMEC, maar één van de rijders heeft die wagen "verkeerd geparkeerd" ;) en zodoende zijn ze er dus ook niet bij tijdens de Dunlop First Race. |
Quote:
Mvg |
geeft ngt niet gewoon ondersteuning net als ks bij jd ondersteuning geeft.
|
NGT kreeg zelf ondersteuning van Prospeed Competition
|
|
Hopelijk zien we NGT ook terug in de BGTC. Ze moeten toch hun titel verdedigen vind ik.
|
Geen trip naar Algarve volgens Racingworld.be en als je op de Belgiangt site kijkt lijkt dat inderdaad te kloppen. Hij is van de kalender verdwenen.
|
En is Spa nu in de plaats gekomen of is dat enkel onder voorbehoud?
|
Quote:
Quote:
|
Weet er iemand of er nog Porsches zullen meerijden in klasse 1?
|
Krijgen de teams nu 1/7de van hun inschrijvingsgeld terug? ;)
|
Quote:
|
Volgens de nieuwe Turbo magazine zou er gewerkt worden aan een Alpina B6 Voor Maxime Martin en Maxime Soulet.
De Alpina zou ingezet worden door J.M Martin de invoerder van Alpina in Belgie. |
En dan zien we misschien toch PK Carsport in het BGTC.
Het is mogelijk dat de jongens van PK Carsport de Dodge Viper GT3 van Lumbeeck gaan inzetten in het BGTC. Dit als Lumbeeck een tweede snelle piloot vindt! Bron: persbericht Lumbeeck. Mvg |
Quote:
|
Quote:
Er zijn toch altijd 3 kampioenschappen geweest... En BGTC en DSMEC zijn dit jaar totaal iets anders, in vergelijking met vroeger toen het allebei GT en touring toeliet. Laten we hopen dat er toch meer inschrijvingen gaan komen. Alé, dat zal normaal wel gebeuren, want zijn toch al meer teamvoorstellingen geweest. Persoonlijk denk ik dat men terug moet streven naar superweekends waar 2(of 3) van de grote belgische kampioenschappen samenrijden in een weekend. En wat ik ook wel zie zitten voor de startvelden is beginnen met een BENE-verhaald. BENE GT4 - BENE GT3 en dan die laten bijvoorbeeld 8 weekends, 2 per circuit in België en Nederland... |
Ik ben zeker een race enthousiast en ga naar zoveel mogelijk wedstrijden zien maar als je ziet hoeveel weekends of race dagen er zijn op een jaar, dan is dit voor mij niet haalbaar.
Zelfs alle grote events haal ik al niet dus dan vraag ik me af hoe het zit met Jan Modaal die wel eens een wedstrijdje wil zien maar zeker niet elke maand. Het groeperen van verschillende grote en kleine series lijkt me super om zo veel publiek te lokken, alhoewel ik het de laatste 2 jaar al veel beter vind dan vroeger. |
Quote:
De superweekends ben ik niet zo voor. De vorige keer toen dat was was het gewoon iedere meeting hetzelfde programma. nooit een kans om is een dsc of een BRL V6 erbij te zien. |
Bwa, wat is een super weekend?
Dit is voor mij tenminste één van de 3 hoofdseries van België samen met clio cup of funcup of BRL of DSC of zelfs openwheelers. |
Inderdaad, en ik ben daar ook voorstander van.
|
Ik wil niet minachtig doen over de DSMEC, maar er zijn toch maar 2 hoofdseries? DSMEC is toch een regionaal kampioenschap?
|
Als je het zo technisch bekijkt dan heb je gelijk maar in de realiteit moet DSMEC zeker niet onder doen voor de rest qua uitstraling en veld bezetting.
Ik vind DSMEC zeker geen maat minder dan BTCS of BGTC. Mijn mening natuurlijk, ik hoef geen gelijk. :gas: |
Dat wil ik ook helemaal niet zeggen. Ik vind DSMEC een schitterend kampioenschap. Zeker tov BGTC qua veldbezetting.
|
wat nu het BGTS is, is toch ook ooit als een regionaal kampioenschap begonnen?
|
Dat is het punt toch ook niet?
|
All times are GMT +2. The time now is 23:08. |