![]() |
Heb vernomen vanuit Spa dat SRT er hard afgegaan is vandaag met de C6.R.
Wagen zou heel erg beschadigd zijn, chassis ook geraakt (Heb ik gehoord...) Het ongeval zou gebeurd zijn op de radillon... Het team heeft meteen alles ingepakt om terug richting atelier te keren. Hopelijk zien we deze wagen nog aan de start van de 24H. |
Ai ai ai, das héél slecht nieuws! :(
|
Quote:
Mvg |
Damn, ik hoop echt dat ze die C6R weer opgelapt krijgen. Het zal er alleszins om spannen zo te horen. :cool:
|
Als het goed is morgen ook de bekendmaking van de line-up voor de Lamborghini. Peter Kox en Roman Rusinov krijgen een flinke brok sportscar ervaring naast zich ;)
|
En terwijl ik het bovenste typ krijg ik de eerste bevestiging. Jan Lammers zal als 3e coureur op de Lamborghini rijden. Geloof het of niet, zijn eerste 24 Uren van Spa ooit en volgens mij pas zijn tweede race in een GT1, na Petit Le Mans 2003.
Coureur 4...een met wel heel wat ervaring op GT1s ;) |
Zo die pakken uit bij Reiter, ben benieuwd naar de 4de.
|
Quote:
Bron: Pitstop.tv |
DKR zal waarschijnlijk niet deelnemen aan de etmaal race te Spa.
Bron: pitstop.tv |
Quote:
|
Leuk om de Lamborghini nog eens te zien en ook dat er zoveel toppers op rijden! :)
Wel jammer dat die wagen, door zijn legendarische betrouwbaarheid, waarschijnlijk nieteens de ochtend zal halen :(. |
Quote:
Ik zal proberen om er te zijn. Het is wel cool om die bolides op gewone wegen te zien. |
Quote:
Wellicht bedenkt ACA Argentina zich nog, en komt op Spa ook even kijken... |
Die bedenken zich niet.
|
Hopelijk brengt de nieuwe livery PK wat meer geluk...:cool:
http://www.endurance-info.com/2008_F...o_SaleenPK.jpg |
All times are GMT +2. The time now is 06:27. |