![]() |
Doeme, Dat is op een donderdag denk ik. Dan ben ik in school en kan ik niks zien alleen horen. Tot hoelaat testen ze dan nog?
|
Quote:
|
Vergeet vooral geen foto's te nemen. Kun je me die dan doorsturen:D ? Ik geraak daar niet na school.
|
Quote:
|
Ik lees net in een berichtje op autosport.be dat GPR zelfs 4! porsche's 997 GT3 gaat inzetten in de belcar!!!
- Maes / Duez - Weisenburger / Dierick - Turco / Franchi - Dumarey / x En ik had me enkele weken terug nog laten wijsmaken dat je aan geen enkele 997 GT3 meer kan aangeraken bij de fabriek dit jaar, orderboek ijvol... Daar zal dan wel niet veel van waarzijn... Kan er iemand hier meer over vertellen? |
Om op Mr Dallara z'n post te antwoorden in de andere thread (kwestie van die clean te houden)
Quote:
|
Quote:
:applaus: :applaus: Idd, in de meest ideale omstandigheden zien we GPR met 4 wagens aan de start. De wagen van Max Weisenburger- Robert Dierick -Olivier Michel heb ik bij guests gezet gezien de eerdere berichten in de pers. Ja, eigenbouw GT3's mogen in de Belcar. Dat gaat leuk worden voor de heren van de TC :D |
Hmmm... gaan we eigenlijk nog ander wagens zien dan Porsche's en Vipers in de GT3? :rolleyes: 1 Corvette is zeker, maar daarbuiten?
|
Een oranje Ultima. :D :applaus:
|
Quote:
|
Quote:
Als het zo een eigenbouw btcs van verleden is zal er niet veel aan te doen zijn.2.28 in Francorchamps welke gt3 gaat er sneller zijn |
Het is jammer dat er zoveel porsches in het veld zijn. Belgiumracung en Racing for belgium zijn de enige met iets anders. Hoe komt het nu dat niet alle teams gebruik maken van de mogelijkheden van ditjaar? Ze kunnen toch ook nog andere auto's dan porsche's!!
|
Quote:
|
Een paar ferrari's of meer Aston's zouden geen kwaad kunnen. Het zou ook mooi zijn als de Lamborghini gallardo eens doorkwam. Maja porche heeft zijn degelijkheid al meer dan een keer bewezen dus ook een beetje logoisch dat ze er voor kiezen.
|
Ik hoop dat de Mazda RX-7 van Van Herck mee doet. Dit is namelijk de auto van de school waar ik volgend jaar heen ga. Kan ik meehelpen aan upgrades aan de auto:) :)
|
bwa er zijn wel heel wat porsches en vipers, maar is toch ook een corvette, aston martin, een mosler..
voor een 1ste jar gt3 in de belcar toch niet zo slecht.... naar volgend jaar toe zou het mooi zijn om ook wat andere wagens te zien ascari, ferraro, jaguar, lamborgini, maserati, lotus of een morgan aero 8 :drewl: @ guntha: welke school is dat ?? |
Quote:
|
Quote:
|
Zou die RX7 niet relatief makkelijk om te bouwen zijn naar GT3 spec? Alleen homologatie is misschien dan een probleem.
|
En Psi ging z'n Ford GT's laten rijden in sommige manches...
|
Foto's PK-Carsport persvoorstelling te bekijken op volgende link :
http://www.bd-photography.be/gallery...s.php?album=72 http://www.bd-photography.be/gallery...cs/006%7E7.jpg |
Vind de livery van de C6 Mooi maar die van de C5.R niet echt.
|
ik vind ze alletwee geslaagd, de livery van de C5.R ziet er lekker agressief uit
|
De livery van de ZO6 GT3 vind ik zeer geslaagd maar die van de C5-R heeft een beetje hetzelfde probleem als de livery van de Renault F1. Net iets te veel kleuren door elkaar volgens mij.
|
Beide liveries zijn goed vind ik. C5-R ziet er wel speciaal uit.
|
dat geel en groen... waar ken ik dat toch van ? :D
De C5 is heel mooi vind ik, de mooiste tot op heden |
Weet iemand waar ik foto's kan vinden van de testen van pk carsports in Duitsland?
|
Quote:
Een aankoop van een Porsche GT3 of een Aston Martin GT3 scheelt wel wat hoor. Mvg... |
Ook de contacten zijn niet te verwaarlozen. Dat is misschien een van de belangrijkste criteria. Veel van bovenstaande teams hebben al met porsche gereden, en hebben waarschijnlijk goeie contacten en een groter vertrouwen in mensen met wie ze al gewerkt hebben.
|
Quote:
|
Aston Martin DBRS9 GT3 kost een kwart miljoen eurotjes bij Prodrive
|
Quote:
Doe er nog maar 100.000€ bij, tenzij je wilt dat die knappe auto stil blijft staan... |
De PK Belcar vette vind ik mooi, de C5R niet,ronduit gruwelijke kleurencombo:eek:
|
Quote:
|
Quote:
Gisteren in de Versuz was iedereen ook wel tevreden met het resultaat van de C5-R. Ik vind hem zeer mooi. Hij is heel bruusk (of hoe zegt men dat?). Mvg... |
awel, de kleuren van de c5r waren irl vele mooier dan op de foto... irl was em eigenlijk best wel mooi (vond ik...)
|
Quote:
Wagen 1: Christian Kelders - Yves Lambert (met Gordon kleurtjes : ) ) wagen 2: Vincent Radermecker- Belgische topper uit de 24U Spa 2006??? (Gokje: DHL Lemeret?) wagen 3: ?? + ?? Igg :champagne: voor dit nieuws. Alleen Gravity racing? :confused: Wie of wat is dat? |
Amai het veld voor de belcar wordt precies mooier met de dag. Drie moslers, een paar vipers en een aston.:drewl:
|
Dat word smullen ;)
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 05:42. |