De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Holiday Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13471)

bluelite 11-07-2006 23:19

Belcar Holiday Race
 
Wie zakt er allemaal af naar de Lausitzring, als piloot of toeschouwer?

Belle 11-07-2006 23:28

Ik kom als toeschouwer... Net terug van de LMS in Nürburg en dan hop op weg naar Lausitz om dan 1 dag later weer naar Francorchamps af te zakken. We zien het zitten! :p

marcel 12-07-2006 11:34

in één of ander roddelmagazine dat Koen Wauters het niet ziet zitten om eerst 6 uur naar ginder te rijden, een raceke te doen, en dan 6 uur terug te rijden. die komt dus niet

Viper GTS-R*** 12-07-2006 19:23

Quote:

Originally Posted by marcel
in één of ander roddelmagazine dat Koen Wauters het niet ziet zitten om eerst 6 uur naar ginder te rijden, een raceke te doen, en dan 6 uur terug te rijden. die komt dus niet

in één of ander roddelblaadje... daar zou ik dan ook niet zoveel op vertrouwen... laat dat dan maar een roddeltje blijven en hopelijk komt AD wel met de Viper zodat we trug strijd krijgen Viper vs Marcos vs Stealth!;)

AlainH 12-07-2006 19:30

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
in één of ander roddelblaadje... daar zou ik dan ook niet zoveel op vertrouwen... laat dat dan maar een roddeltje blijven en hopelijk komt AD wel met de Viper zodat we trug strijd krijgen Viper vs Marcos vs Stealth!;)


Bij AD Sport zeiden ze tijdens de Midsummer Race dat ze niet afzakken naar Lausitz...

Fonne 12-07-2006 23:58

Quote:

Originally Posted by bluelite
Wie zakt er allemaal af naar de Lausitzring, als piloot of toeschouwer?

Ik ga als toeschouwer.

gti-r 13-07-2006 00:35

in 6 uur naar ginder rijden :no:
dat word fietsen denk ik :gas:

marcel 13-07-2006 01:41

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
in één of ander roddelblaadje... daar zou ik dan ook niet zoveel op vertrouwen... laat dat dan maar een roddeltje blijven en hopelijk komt AD wel met de Viper zodat we trug strijd krijgen Viper vs Marcos vs Stealth!;)


bwa, als de Belcar al ter sprake komt in interviews met Koen, ben ik geneigd het te geloven. ze gaan niks verzinnen over iets dat ze niet kennen he :+

Jawaddeman 13-07-2006 09:55

Quote:

Originally Posted by marcel
bwa, als de Belcar al ter sprake komt in interviews met Koen, ben ik geneigd het te geloven. ze gaan niks verzinnen over iets dat ze niet kennen he :+

en toch zal er niemand van AD zijn...... spijtig...

Viper GTS-R*** 13-07-2006 14:03

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
en toch zal er niemand van AD zijn...... spijtig...

Das spijtig, een GT1/klasse1 wagen minder.
Moest het nu nog gereduceerd worden aan de hand van een guest entry type GT1/klasse1 van één of ander (duits) team...
maar zal jammer genoeg niet zo zijn vrees ik...
Of weet er soms al iemand welke guest entry's er zullen/kunnen komen?

Viper GTS-R*** 14-07-2006 18:23

Deelnemers Belcar Original van donderdagtraining uit trainingsverslag Zolder:
Quote:

Belcar Original:
Marc Goossens/Danny Van Dongen (#5-Marcos LM600), Menno Kuus/Luc Gabriël (#16–Porsche 996 biturbo), Wim Meulders/Paul Grutman (#14–Porsche 996 biturbo), Steegmans/Vanierschot (#9-Porsche 996 biturbo), Koen Wauters/Kris Wauters ((#8-Porsche 996 biturbo).
Wilt dat dan zeggen dat de Wauters'n het voor het bekeken houden met de Viper?
Of gaat het om een fout van de verslaggevers?
Link: http://www.racingworld.be/nieuws/360...iningsdag.html

Viper GTS-R*** 14-07-2006 18:38

Geen Viper op lausitz en mischien ook GeeN Marcos:(
Marc Goossens:
Quote:

Het is niet zeker dat we richting Laustiz afreizen. De wagen is in de huidige configuratie, met de kleine achtervleugel, niet veilig en wij hebben een wijziging van het reglement gevraagd. Mocht die er niet komen, dan zou het kunnen dat de LM600 niet in Duitsland rijdt en zelfs niet in Zolder tijdens de 24 uur. Stel je voor dat er iets misloopt, daar is niemand bij gebaat.”
VIa pitstoptv & Joost: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12055

Neo-242 14-07-2006 19:20

Goe bezig de RACB. Waar ben je mee bezig als de teams zelf reglementwijzigingen moeten gaan afdwingen om ook maar een beetje meer competitief te zijn. Geen Viper, geen Marcos, wss ook niet voor de 24u van Zolder. Dat is héél erg jammer allemaal, zeker omdat ze nu net naar het buitenland gaan. Belcar kan wel wat buitenlandse aandacht verdragen dacht ik zo.

A.J. 14-07-2006 19:32

Oei, dan moeten we opletten of er wel 5 wagens in de grootste klasse zijn, anders rijden ze maar voor halve punten...

GT2-R 14-07-2006 21:00

Ik hoop dat ze gewoon ns inzien dat die FIA-GT reglementen voor niks nodig zijn!!! Wij rijdt er zowel FIA-GT als belcar met éénzelfde wagen: NIEMAND! Neem gewoon het oude reglement waarbij de belcar nog zijn hoogdagen beleefde...Als ze het niet veranderen vrees ik dat de belcar zijn dagen stilaan geteld gaan zijn. Het echt doodzonde zijn :( .

Viper GTS-R*** 14-07-2006 22:19

Quote:

Originally Posted by A.J.
Oei, dan moeten we opletten of er wel 5 wagens in de grootste klasse zijn, anders rijden ze maar voor halve punten...

Je zegt daar iets, daar zou GS BMW V8 wel eenz zeer goed van kunnen profiteren moesten ze hun klasse kunnen winnen en top 5 halen!
Klasse1: GLPK/SRT Corvette's, McDonald's/HamCar/S&P Bi-turbo's, Laudi Stealth, en de JMT GT2-R's...
7 wagens als deze allen de trip maken, niet veel overschot dus...

smiley 14-07-2006 22:43

ik denk dat de regelementen voor 2007 toch wel heel fel gaan veranderen.. want zoals het nu gaat..:no: dan haakt die af, dan wordt dat deel van het regelement gewijzigt, dan wilt die dat weer nie toepassen, enz. ..

ik hoop dat in iedergeval dat dit seizoen nog enkele veranderingen worden gedaan, anders hebben we tegen da laatste race enkel nog de 2 vettes in klasse 1..

maar nu terug over de holiday race
wie zal er bij srt rijden ?? rijdt jeroen bleekemolen dit keer wel ? zoja hebben ze toch een klein voordeel (jeroen kent het circuit van dtm.. )

ik ben nu wel benieuwd wie 3de wordt ! zonder de viper en marcos.. meschien wel een klasse 2 wat een algemeen podium kan boeken.. of meschien de stealth ! dat zou wel mooi zijn. :cool:

Eygmar 14-07-2006 22:50

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Je zegt daar iets, daar zou GS BMW V8 wel eenz zeer goed van kunnen profiteren moesten ze hun klasse kunnen winnen en top 5 halen!
Klasse1: GLPK/SRT Corvette's, McDonald's/HamCar/S&P Bi-turbo's, Laudi Stealth, en de JMT GT2-R's...
7 wagens als deze allen de trip maken, niet veel overschot dus...

S&P gaat naar ik heb gehoord, de trip ook niet maken

GT2-R 14-07-2006 22:59

Was wel te denken dat niet veel teams daar gaan deelnemen he. In 2005 was het op Brands-Hatch (één van de mooiste, zoniet HET mooiste circuit) en toen namen er ook niet zoveel wagens aan deel. Dit jaar Lausitzring: volgens de meesten een vrij stom circuit. Dan weet je het wel he....:mad:

Raceboy 14-07-2006 23:06

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
Was wel te denken dat niet veel teams daar gaan deelnemen he. In 2005 was het op Brands-Hatch (één van de mooiste, zoniet HET mooiste circuit) en toen namen er ook niet zoveel wagens aan deel. Dit jaar Lausitzring: volgens de meesten een vrij stom circuit. Dan weet je het wel he....:mad:

44 autos is toch normaal?
De GLPK viper tja die lag toen in stukjes uiteen.

GT2-R 15-07-2006 12:11

OK dat is idd nog niet zo weinig. Maar ik herinner me dat er vorig jaar hier een aantal mensen nog zaten te klagen over het aantal deelnemers. Eén ding is alvast zeker: er zullen nog minder wagens op de Lausitzring aanwezig zijn...:fight:

Viper GTS-R*** 15-07-2006 15:32

Quote:

Originally Posted by Eygmar
S&P gaat naar ik heb gehoord, de trip ook niet maken

Je bent niet de enigste vanwie ik dit hoor, niet zo best dus.
En Laudi zou met de stealth ook al niet afzakken naar Lausitz...
En JMT zit nu in de guest klasse.. dus nog enkel
SRT/GLPK/McDonald's/HamCar die komen rijdne in K1?
Veel kans dus op halve punten... zoals A.J. als eens vermelde...

El Torro 15-07-2006 16:02

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
Ik hoop dat ze gewoon ns inzien dat die FIA-GT reglementen voor niks nodig zijn!!! Wij rijdt er zowel FIA-GT als belcar met éénzelfde wagen: NIEMAND! Neem gewoon het oude reglement waarbij de belcar nog zijn hoogdagen beleefde...Als ze het niet veranderen vrees ik dat de belcar zijn dagen stilaan geteld gaan zijn. Het echt doodzonde zijn :( .

INDERDAAD,
maar we kunnen altijd nog BTCS gaan rijden..........!?!

smiley 15-07-2006 16:09

Quote:

Originally Posted by El Torro
maar we kunnen altijd nog BTCS gaan rijden..........!?!

ik hoop dat het er daar nooit van komt ! btcs moet voledig voor toerisme wagenns zijn vind ik ! (tenzij 'we' een team is met een toerisme wagen natuurlijk :p)

Viper GTS-R*** 16-07-2006 01:50

Met zoweinig GT1/K1's zullen we mischien zoals in Spanje alleen nog maar GT2/GT3's toelaten?
Daar hebben ze spanning verzekerd met meerdere kandidaat winnaars...
http://www.gtsport.es/actualizer/cat...SALIDA%201.jpg
http://www.gtsport.es/actualizer/cat...SALIDA%201.jpg
http://www.gtsport.es/actualizer/cat...%20DOMINGO.jpg
Foto's: http://www.gtsport.es/GT/index.asp
Maar denk nu ook niet dat we daar zo blij mee zullen zijn alleen GT2/GT3's te zien:)

ICEMAN 16-07-2006 17:38

Daikin Racing zakt ook niet af naar de Lausitzring.

GT2-R 16-07-2006 19:18

Aan dit tempo gaan ze nog maar met 30wagens overschieten. Het circuit (ligging en baan zelf) zit er natuurlijk voor iets tussen maar de huidige reglementen zijn zo slecht dat gewoon 1/3 van het deelnemersveld het niet meer ziet zitten om de reis te maken. Toch niet echt normaal als je het mij vraagt :no: .

Mark 16-07-2006 23:03

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Met zoweinig GT1/K1's zullen we mischien zoals in Spanje alleen nog maar GT2/GT3's toelaten?

Ooit eens een hersenspinsel om de klasse 1 te schrappen........ http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=13111

Twee wedstrijden verder en het probleem heeft zich bijna vanzelf opgelost ;)

Viper GTS-R*** 16-07-2006 23:08

Quote:

Originally Posted by Mark
Ooit eens een hersenspinsel om de klasse 1 te schrappen........ http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=13111

M'n uitspraak was niet zo serieus bedoelt hoor:)
Mischien ideetje, Rhino GT en Belcar rijden allebei op Lausitz..
Laat die Rhino's gewoon mee in het veld van de Belcar ...
Heb je er direct een F550 en een 2/3tal turbo's bij e.d. ...?

Mark 16-07-2006 23:19

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Laat die Rhino's gewoon mee in het veld van de Belcar ...

Dat zijn dan weer Guest-wagens en geen Klasse 1 wagens :) En de sponsor van de Rhino's mag dan met zijn V8Star niet deelnemen aan de Belcar ;)

Viper GTS-R*** 16-07-2006 23:30

Quote:

Originally Posted by Mark
Dat zijn dan weer Guest-wagens en geen Klasse 1 wagens :) En de sponsor van de Rhino's mag dan met zijn V8Star niet deelnemen aan de Belcar ;)

Laat ze dan samen rijden, met een samen einduitslag, en een apparte uitslag (belcar-rhino) waar daarop de klassementen worden op berekend voor elk eigen kampioenschpap, dus dat rhino's niet opgenomen worden in belcar klassering en andersom... krijgen we mooie startgrid + mooie snelle wagens extra..
v8stars... moet toch kunnen voor een uitzondering te maken eh...

Pinzie 17-07-2006 00:37

En wat als er een wagen van een klasse een wagen van de andere klasse uittikt perongeluk, zorgt weer voor extra goede stemming ...

marcel 17-07-2006 02:09

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Met zoweinig GT1/K1's zullen we mischien zoals in Spanje alleen nog maar GT2/GT3's toelaten?
Maar denk nu ook niet dat we daar zo blij mee zullen zijn alleen GT2/GT3's te zien:)

dan gaat het weer "een porsche-cup" zijn

GT2-R 17-07-2006 04:58

Waarom laten ze geen V8STAR of ex-DTM toe??? Zou toch miss voor een beetje tegenstand kunnen zorgen denk ik (vooral de DTM dan)...

ICEMAN 17-07-2006 10:38

Die Porsche Bi-Turbo Nr. 5 van de Rhino GT's is ook niet toegelaten in Belcar. Zie vleugel.

marcel 17-07-2006 11:22

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
Waarom laten ze geen V8STAR of ex-DTM toe??? Zou toch miss voor een beetje tegenstand kunnen zorgen denk ik (vooral de DTM dan)...

zo kunnen ze àlles gaan toelaten

ICEMAN 17-07-2006 12:27

Zou toch wat meer spanning kunne brenge denk ik. :gas:

GT2-R 17-07-2006 14:40

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Zou toch wat meer spanning kunne brenge denk ik. :gas:

Idd!!! En waarom niet wat meer soorten wagens toelaten??? In VLN kan er toch zéér veel, daar kan de belcar niet aan tippen qua reglementering.

Mark 17-07-2006 20:19

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Laat ze dan samen rijden, met een samen einduitslag, en een apparte uitslag (belcar-rhino)

Ter info...............

De meeste wagens in de Rhino's GT worden bereden door 1 piloot, de lengte van een wedstrijd is daar iets van 40 / 50 minuten. Zie die beste mannen niet in een keer 125 minuten rijden of nog een extra piloot vinden.

DTM's, V8Stars zijn wegens diverse redenen simpelweg reglementair niet toegestaan. Laat we dat kleine beetje van het reglement maar respecteren ;) Anders krijg je de naam van een Bonanza-kampioenschap opgeplakt :)

fasttrack 17-07-2006 21:39

Aanwezig
 
Spijtig dat er zovelen afzeggen en het voor de Belcar in het algemeen zo somber inzien !
CEO Racing trekt in ieder geval met drie Porsche's naar de ring.

http://www.ceo-racing.be


All times are GMT +2. The time now is 13:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.