![]() |
Memorial Gilbert Staepelaere 26.11.2005 ==> 25.03.2006
Aangezien de eerste mails reeds toekwamen en we stilletjesaan november naderen ...
Wie gaat inschrijven of wie is er reeds ingeschreven en in welke klasse ? Op vraag van mijn co zal ik inschrijven in Recreatie. Zelf had ik liever terug in Toerisme gereden, maar hij wil het wat "rustiger" kunnen bekijken. Ik zal jullie hier ook op de hoogte houden van de werken aan de Porsche 914. Iedereen kent ondertussen onze lotgevallen van vorig jaar. Problemen: - Te weinig licht Het was de bedoeling van H4's te steken en originele Cibie Pallas'en te monteren op de motorkap. De H4's zitten erop maar wanneer ik nu groot licht wil opzetten, valt gewoon alles uit. Groot licht optrekken, zet de kruislichten terug op. Deze week plaats ik een nieuwe hendel en kruis mijn vingers. Cibie's blijken gigantisch duur te zijn. In Engeland kan ik een pod met 4 vergelijkbare verstralers verkrijgen voor "een beetje" meer. Project en beslissing uitgesteld naar 2006. - Remmen Worden bekeken in de week van 7 tot 11 november - Schouwing Eveneens voorzien in deze week (niet geschouwd wegens ... hieronder) - Verzekering Mijn makelaar had het lef mijn prijsofferte zelf te tekenen. Natuurlijk weigerde ik te betalen. Hierdoor bleef de 914 een hele zomer binnen. Na veel over en weer geschrijf tussen mezelf, het Controlecomité op de verzekeringen en de verzekeraar, zit ik nu volledig zonder verzekering. Wordt geregeld ... en ik krijg de makelaar nog ... :mad: - Schoenen Zijn gekuist en proper ! Klaar voor de strijd. :) |
Wij zijn net ingeschreven in de recreatieklasse Pat!
Mijn vervangende co heeft het uitstekende gedaan in de 6u van de Noorderkempen. 2e algemeen op de middag en uiteindelijk 4e algemeen in de recreatieklasse en 2e youngtimer. Niet slecht voor zijn eerste rally. Daartoe rijden ik dit jaar voor de eerste maal de staepelaere in de recreatieklasse. Ben eens benieuwd! Ik popel al voor die slalom proef Trouwens jammer dat er geen paddockers waren in de 6 uren. Prachtige rally, zoals elk jaar! Groetjes |
Als alles goed gaat staan er ook weer drie Keerbergse teams aan de start, Patrick, Rudi, Steven, Pierre, Wouter en ikke hebben besloten de Atlantic Classic van 19 november niet te rijden, en ons als alternatief volop te concentreren op de Staepelaere Memorial. Het DePaddock and Friends aandeel bij ATM gaat in stijgende lijn;)
|
Wij zijn ondertussen ingeschreven in Recreatie-Classics en kregen nr 60.
Werken aan de wagen beginnen maandagnamiddag ! |
Ziezo, Wouter en ik kunnen van start onder nummer 76 in de recreatieklasse.
Voor de late beslissers nog deze tip, vanaf 6 november, overmorgen dus, komt er 10€ bij de inschrijvingsprijs van 35€ (zonder avondmaal) of 55€ (met avondmaal). Niet te lang meer twijfelen dus;) Hoeveel Paddockers zijn er inmiddels al ingescheven? |
Boetzi - Pieter (R10)
Pat - Tony (R60) Pascal - Ann (R68) Jan - Wouter (R76) Volgens de tot nu binnengelopen reply's 4. Allen in recreatie ... |
Quote:
Vorig jaren reden Werner en ik in de Toerisme-klasse. Nu wil Ann ook wat leren navigeren en hebben we ingeschreven in de Recreatie. We zijn er echter nog niet uit wie de slalom gaat rijden :) :gas: C U |
Boetzie (of Quinten) samen met co pieter in recreatieklasse onder startnummer 10.
Ik ben eens benieuwd dit jaar. Er zitten een paar knallers in de klasse en ook op die slalom kan k al nimmer wachten. Alleen jammer dak zo vroeg moet starten. Maar volgens kenners zou da een voordeel zijn... We zullen zien! Groetjes :gas: |
Hebben jullie bij "equipevorming" De Paddock ingevuld?????
|
Yep !
Ik had dezelfde reactie als jij Werner. Geen De Paddock te zien op de lijsten. Mijn indruk is dat ze enkel de erkende clubs gebruiken voor de equipes. Misschien ligt hier een werkje voor ons bestuur ... :worship: |
Effe vergeten ...
Waar sta jij ergens, Werner ? |
Moet nog inschrijven. Piloot was ziek en heb pas sinds vandaag bevestiging dat hij terug kan piloteren.
|
Laat iets weten, dan zet ik jullie erbij !
|
Heb geen equipevorming ingevuld daar ik lid ben van CRRT en daar een equipe mee vorm.
Groetjes en tot de 26e! |
Boetzi - Pieter (R10)
Pat - Tony (R60) Pascal - Ann (R68) Jan - Wouter (R76) Werner - Johan (R89) |
Iedereen in recreatie ? :rolleyes:
|
Yep. Dat zal een harde strijd worden :)
|
Blijkbaar heeft Toerisme vorig jaar indruk gemaakt ...
Kleine update over de wagen: De nieuwe lichthendel heeft niet veel goeds teweeggebracht. Nu heb ik geen licht meer. Enkel als ik groot licht aansteek, dan gaan de kruislichten. Ik heb dan de gewone lichten teruggestoken ... geen verschil. Zaterdag komt een elektriciteitspecialist een kijkje nemen. Ik kruis mijn vingers. 15 dagen voor de Memorial heb ik geen licht, geen remmen, geen verzekering en geen schouwing ... |
Quote:
|
Zelfde navigator ...
Toerisme wel op zijn vraag. |
Foto's van de 6 uren van de Noorderkempen beschikbaar op
users.skynet.be/CRRT AVD |
Wie zegt dat daar niemand ni was ?
zedde gij de start vergeten ? volgende keer krijgde gene stempel na, en na gij AVD |
Dréke ik had het over deelnemende leden , moette gij u nu ook altijd en overal komen moeien??
:D tot donderdag maateke ciao |
Het lijstje is weer een beetje aangevuld
Boetzi - Pieter (R10) Pat - Tony (R60) Pascal - Ann (R68) Jan - Wouter (R76) Patrick - Rudi (R79) Steven - Peter (R80) Werner - Johan (R89) Toch al een mooi clubje hé.;) |
Quote:
Pat - Tony (R60) Pascal - Ann (R68) Jan - Wouter (R76) Patrick - Rudi (R79) Steven - Peter (R80) Johan - Werner (R89) :D |
Het begint kortbij te komen...
Zijn er klaar voor, al valt het weer niet echt mee. Misschien zelfs in de sneeuw ploeteren, wie weet. Tot morgen... C U |
Wij zijn er dus niet klaar voor.
Ondanks dat de verzekering in orde kwam, en ondanks dat de remmen ok zijn, en ondanks dat we terug licht hebben .... werd de wagen enkele minuten geleden afgekeurd op de schouwing. :( Zelfs de uitleg dat hij vorig jaar ook geen lichtclaxon had en dat we aan geen goede relais geraken, hielp niet. :mad: |
Quote:
Succes morgen Enne...stay on the road :) |
ATM afgelast, zo'n janette, vanwege beetje sneeuw!!!!!!!
dit geeft toch een extra dimensie en moeilijkheidsgraad, en voor alle deelnemers dezelfde handicap wat is dan het probleem ? |
ATm kan het zich niet veroorloven 280 auto's de baan op te sturen in deze omstandigheden. Je mag ook niet vergeten dat deze rit niet wordt gereden op de grote bestrooide banen
Bijkomend, ondanks het verhaal van afstand, blijft de organisator verantwoordelijk. Bij klachten haalt dit papiertje enkel de vuilbak. |
Niemand heeft er baat bij dat er ook maar 1 auto van het parcours in de gracht geraakt. De kleine wegen waarover gereden wordt waren helemaal niet te berijden. Een putje of een ander klein defect aan het wegdek kan dan snel nefaste gevolgen hebben.
Het zal geen gemakkelijke beslissing geweest zijn om de zaak af te lasten, maar het siert de organsiatie dat ze zo een beslissing durft nemen. Ik heb ook opgevangen dat er in Hulst (eindpunt) problemen waren met de elektriciteitstoevoer. Deze editie is echter niet verloren: De ATM 2005 zal doorgaan op 25 maart 2006. Men zegge het voort. |
Jammer voor jullie dat het niet doorgaat. Anderzijds, idd een belangrijke en verstandige beslissing van de organisatie. Een rittensport is geen rally, zeker de Memorial heeft daar een te familiaal karakter voor. Niemand heeft zin om zijn wagen in de prak te rijden.
Hierbij nog een vraag: wil dit zeggen dat je alsnog kan inschrijven? Mss dat ik zo in maart toch kan deelnemen. Vandaag had jammer genoeg niet gelukt. |
d'r is niemand die zegt, da ge in de gracht moet rijden hé, ieder moet z'n ding doen, en rittesport dat kunt ge op zaterdag avond gaan doen 90 km en met een modern auto'ke, ATM = ATM ge kunt overal uwen tijd vragen en dus op uw eigen snelheid rijden, enkel ni te laat komen en niet van toepassing op RT,s is ook (nog) geen VAS-rit
Jullie willen toch aan autosport doen, of enkel zoektochten ,,, |
Staepelaere
Eerst en vooral, net als iedereen vind ik het enorm jammer dat de Staepelaere werd afgelast.
Ten tweede ik weet uiteraard niet welk parcours er was uitgestippeld maar rekening houdend dat 280 teams de sneeuw moesten trotseren is de beslissing misschien niet onbegrijpelijk. En ik heb het dan duidelijk over de vraag of het verantwoord is 280 man onder eigen (afstand van verhaal moeten we toch tekenen voor iets eh!) en organisatorisch (er moet maar eens op nen boer zen veld geschoven worden of op zenne hof!) risico de baan op te sturen? Persoonlijk ben ik eerder geneigd nee te antwoorden voor 280 teams. Voor een rally met 50 deelnemers is mijn antwoord zowiezo ja! Toen we aankwamen en het nieuws vernomen bleven we echter niet bij de pakken zitten. Samen met 7 andere teams en dankzij de organisatorische kracht van Alan Jones sloegen we de handen in elkaar en reden we een in het verleden reeds gereden ritje in de buurt. Hoe was het? FANTASTISCH! Prachtig Decor ! De weersomstandigheden? Perfect, sneeuw en een zonovergoten hemel Gevaarlijk? Zowel austin Healey's, een porsche, Caterham, Golfke als een oude mercedes en een Alfa Romeo hebben mits incalculatie van een mogelijke slipper zonder problemen deze rit doorstaan. Geen enkele dijk was te hoog, geen dal te diep. Enkel de Caterham moest uiteindelijk op sleeptouw genomen worden daar deze iets te veel sneeuw had gehapt. Het tempo? zonder probleem 30km/u Als we enkel over de bereidbaarheid van het parcours oordelen had het volgens mij voor een beperkte groep (50 à 100 teams) kunnen doorgaan. Maar ik zeg het opnieuw voor 280 teams? das iets anders. In ieder geval respecteer ik de beslissing van ATM, hoe jammer het ook moge zijn en als er effectief gezegd is geweest dat 25 maart de vervangingsdatum wordt, dan is dat nog snel en knap geregeld ook! Tot slot nog een persoonlijke mening: Rittensport is iets anders dan wat ATM met hun Staepelaere Memorial en CRRT met hun 6uren der Noorderkempen organiseren. Rittensport is naar mijn evaring meer zoeken en puzzelen, terwijl de orientatie-regelmatigheids rally's eerder een mooi evenwicht vormen tussen rijden en zoeken. Is dat daarom beter of slechter? In geen geval, t ligt er enkel aan wat je zelf wenst om een dagje amusement te spenderen |
Nogmaals proficiat voor hun moedige beslissing. Sommige wegen waren niet te onderscheiden van het veld...Bij de verkenningsronde bleek hoe verder men de rit reed hoe dikker het sneeuwtapijt werd. Bovendien werd Hulst (Morres) driemaal aangedaan en er was geen electriciteit.
Geweldig dat men zo vlug een nieuwe datum kon vastleggen! |
Ondertussen deze mail binnengekregen :
Quote:
C U |
Idd
den Vlaanderens Classic Tour veranderd van datum, tis al dak weet... Nieuwe datum voor de VCT wordt 20 mei. Nu dat den ATM pas volgend jaar doorgaat, wilt da dan zeggen dat de Challenge Roger Boeren ten einde is voor dit seizoen, of zullen ze wachten tot volgend jaar in maart ;) |
Quote:
|
Volgende mail (ook interessant voor wie nog niet ingeschreven was en toch op 25/03/2006 willen ddelnemen) :
Quote:
|
Quote:
Bij deze ook aankondigen dat wij opnieuw van de partij zullen zijn. C U |
All times are GMT +2. The time now is 21:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.