![]() |
Debuut van de GT3 PSI Ford GT in Essen?
Quote:
|
FORD GT:drewl:
|
Ik ga 2 december, wagen zal zeker op foto vastgelegd worden :D
|
Zien we de wagen dan terug in het FIA GT3 2007? Volgens gt-eins.de niet:
Quote:
|
Quote:
Dat kan ik er van afleiden. |
Quote:
Mvg... |
Quote:
|
Ascari deed het niet, Ferrari en Maserati deden het een tijd niet.
Het enige minpunt is dat je met drie wagens niet kan deelnemen aan het merkenkampioenschap. |
G&A hun Mosler staat ook in Essen!
http://www.projectlemans.de/componen...140/catid,180/ |
Quote:
|
En is de Ford GT aanwezig in Essen?
Quote:
|
Quote:
|
neen Fire, geen PSI GT40 in Essen.
|
Quote:
|
Quote:
|
Maar ik snap van de hele logica niets af. Bij G&A dragen ze allemaal US Basic shirts en de racepakken zijn van Stand 21, nochtans dat was afgelopen jaar zo. Haha...
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
De link tussen G&A en Toora is volgens mij Guy Verheyen verdeler van Toora. Heeft er dit jaar de 24u van Zolder mee gereden. |
Quote:
|
Dit topic ging over de Ford GT, niet over G&A of sponsors natuurlijk. En daarmee weet ik als grote Ford GT(40) fan nu nog niet of dit een reëel project is of niet...:(
|
Volgens de woorden van Palttala is het debuut van PSI Ford GT GT3 voorzien voor de eerste gemeenschappelijke FIA GT3 test, ergen in februari. Doel is met 3 wagens deel te nemen aan het FIA GT3 kampioenschap. Mochten er klanten zijn voor andere klassen (lees Belcar) dan bestaat daar de mogelijkheid voor.
Bron: Autosport 4 januari '07 |
Waar halen ze al die GT's vandaan dan? Zoveel zijn er niet gemaakt toch? Of valt dat wel mee?
|
Quote:
Wat wel opmerkelijk is dat Jaguar en Ford het tegen elkaar gaan opnemen in het GT3 kampioenschap. Twee merken uit hetzelfde huis. |
Naja, de Ford is natuurlijk geen officiele fabrieksentry, dus wat dat betreft is het niet zo gek.
|
Quote:
|
Quote:
|
Is Jaguar eigenlijk een fabrieksentry? Apax staat toch enkel achter dat project...
|
Volgens mij heeft Apex wel degelijk fabriekssteun bij hun project, maar daar kan ik me in vergissen.
|
All times are GMT +2. The time now is 21:01. |