![]() |
Le Mans 2007: Race
Bourdais al bijna in de grindbak.
|
Jammer dat ze GT1 niet zoveel in de gaten houden, daar zit de top nu ook dicht bij elkaar.
|
Een SC voor dit beetje regen?
Bij Audi gaan er gewoon slicks op, wel opmerkelijk dat ze een neus wisselen bij de Audi nr. 2 |
De Radical is DNF vanwege een crash. :(
|
Was dat de reden van de SC?
|
Rockenfeller in #3 Audi is gecrashed in Tetre Rouge! Dit is een DNF!
Opnieuw safety car. |
Quote:
|
#64 Corvette staat stil langs de baan.
|
Is Rockenfeller nou echt aan het proberen dat wrak weer aan de praat te krijgen? Hij staat al een behoorlijke tijd aan die auto te sleuren. De lola van erdos/newton/wallace staat ook stil voor tertre rouge.
|
Inderdaad snap ik niet.....
|
Quote:
|
De Peugeots vallen terug zo te zien... Dan hadden ze toch beter aangevallen in het begin.
|
Alweer een SC. Werner en Magnussen rossen elkaar van de baan. Tegelijker gaat de LMP1 met nr. 9 achterwaarts de banden in de Porsche curves. Wat een hechtische Le Mans !
Edit: tijdens de SC procedure spint de Kruse wagen in de pit-entry, haaks op de baan. |
En nu staan er al 3 GT1's voor de eerste LMP2... Straf!
|
Ze zijn aan het uitzenden op utv
|
Quote:
|
En ook Audi nr 2 is out. Wiel verloren in Indianapolis en hard tegen de bandenmuur gecrasht. Kristensen zijn geluk heeft hem in de steek gelaten, hij zal geen 8e keer Le Mans winnen...
Nog één Audi (nr 1) over om de eer van Audi hoog te houden; 2 Peugeots liggen op de loer... |
De enige fabrieks 'Vette houdt de druk er goed op! :applaus:
De leider in LMP2 pas na 6 GT1's! |
Quote:
|
Nog 4 uur 26 minuten te gaan tot het einde.
Ben live aan het kijken op utv. Echt mooie beelden voor een life stream. |
Opgave voor #7 Peugeot.
|
Geen LMP2 meer op de baan.
De twee overgebleven LMP2s staan beide in de pits. Blijven ze daar tot enkele minuten voor de finish? Mvg... |
Quote:
|
En we gaan finishen onder safety car...
|
Wat een anticlimax zeg, klote-ACO. Rot toch op met je safetycar....
|
peugeot nr 8, ook in box die gaat toch ook niet opgeven zeker?
|
Quote:
Bourdais was ook ongelooflijk snel onderweg. Een beetje druk op Werner zetten. |
Quote:
|
Safety car is binnen!
|
Peugeot #8 staat stil op circuit?
|
bourdais wou geen extra rondje rijden, stond gewoon op de audi te wachten
|
Quote:
|
Audi zal blij zijn met hun overwinning, echter helemaal tevreden zullen ze niet zijn. Met 3 wagens starten en slechts een over de finish is niet des Audi's.
Peugeot kan tevreden zijn met hun 2e plaats. Ik had niet gedacht dat ze de finish zouden halen. En eindelijk dan een overwinning voor Aston Martin. :) |
Inderdaad lichte ontgoocheling voor Audi: fout van piloot en fout van pit crew. Er wordt toch wel verwacht dat ze toch wel een volledig podium zouden innemen.
Zeer aangename verrassing dat Peugeot de race heeft kunnen uitrijden. Ik had wel niet verwacht dat GT2 zo'n groot slagveld zou zijn. LMP2 kan beter afgeschaft worden :rolleyes: |
Team Oreca Saleen was ook een lichte ontgoocheling. Tijdens de race ging het plots een stuk minder snel.
|
Ben ik ook blij voor die eerste Aston zege :)
Ja ORECA, volgend jaar beter? Wat ook wel opvalt is die goede prestatie op de 'gastrijders' op de AF CORSE 430! Ik hoop toch dat Pescarolo bij benzine blijft, er moet toch een manier zijn om evensnel of sneller te kunnen zijn dan de diesels? |
Quote:
|
Maakt dat wat uit?
|
bwa, als da wiel los zat door die stop, is het wel straf dat het zo lang blijft zitten, he..
|
De tijden van Villeneuve in de eerste stint(s) waren erbarmelijk slecht, meneer had last van het verkeer. Ja, Sjaak.....dat is nog eens wat anders dan de F1 waar ze elkaar inhalen in de pits.
Vond die laatste SC wat overdone...........is dat een trend in 2007? Bij regen een SC? Dan hadden ze ook kunnen afvlaggen ergens tussen 1300 en 1400 uur. Doen ze natuurlijk niet vanwege de time-slots op TV ;) Prachtig begin op zaterdag, veel actie t/m grave-yard shifts...........waardeloze laatste uren op zondag. |
All times are GMT +2. The time now is 15:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.