![]() |
Timing 24H Spa testdag 2 juli :
Formula 1 boxes Administrative checks: Monday 2/07/07 7h00 - 9h00 9h00 - 12h00 Testing 14h30 - 18h00 Testing |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Dear sir, The test day is the 2nd of July from 9h00 to 12h00 and 13h00 to 18h00 Tne entry is free Best regard Etienne MASSILLON Events Manager RACE s.a. |
Quote:
Gaan we een kleine paddock-meeting doen? Is dat paddock-cafe op een nieuwe plaats heropend? Tis bijna juli en ik ben dit jaar nog niet in Spa geweest :eek: Overigens, de organisatie verloopt geweldig :rolleyes: Jawel, op 26-06 ontvang ik (en de rest van het gilde der eigenwijze oranje kereltjes) een uitnodiging om "dienst" te doen op deze dag. Lekker op tijd heren van R.A.C.E.! Vandaag heeft ons "management NKBK / CNCR ;)" pas de uitnodiging ontvangen voor deze dag ! Ik kon niet anders doen dan mijn Spa template Non-Participation te gebruiken :D Puur ter info over door-de-weekse dagen: DO 28-06 Belcar CZ MA 02-07 FIA GT SPA DI 10-07 F1 SPA WO 11-07 F1 SPA DO 12-07 F1 SPA DO 12-07 BEC CZ DO 26-07 FIA GT SPA VR 27-07 FIA GT SPA Ik schaam me dat ik een baan heb ;) |
Misschien kunnen we al beetje samengieten in deze thread wie al ZEKER aanwezig is van deelnemers, dus geen gissingen maar wel zekerheden.
Deze weet ik al zeker : - AF Corse (bericht website Stephane Ortelli) |
PK Carsport met de Corvette C5-R en Carsport Holland / Phoenix met hun C6-R.
Ook zou Spyker van de partij zijn. Mvg... |
Tech 9 zal er zijn. :)
|
Ook SRT en BMS Scuderia Italia (en AMR BMS :)) zullen aanwezig zijn.
(zie persbericht SRT en interview Collard op endurance-info) |
Weet er trouwens al iemand hoe de affiche er uit ziet??
|
All-Inkl.com Reiter Lamborghini past (hoogst)waarschijnlijk voor de Test Day. Scuderia Playteam SaraFree blijft op eigen bodem, zij gaan testen in Italië.
|
Quote:
Of dit nu de officiële affiche is weet ik niet zeker. |
Nog wat info betreffende de testdag met ook de juiste timing.
http://www.total24hours.com/pictures...ay%20GB(2).pdf |
Quote:
:p |
Vitaphone racing is also there.
The Lambos do not come. Bron: The Teams |
The Race Alliance Team is also there.
Bron: email from the team |
Quote:
|
Volgens kunnen de teams eerst werken aan de auto(12u-13u), en is er dan een persconferentie (13u-14u30).
|
Is de persconferentie niet op dinsdag ?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Is er al iets geweten over de komst van GT3 teams? Matec Ford GT?:drewl:
|
Quote:
Quote:
|
JMB racing testing also at spa on monday
|
Even een kort overzichtje :
Wie zal er al zeker zijn? - Af Corse (Bron website Stephane Ortelli) - PK Carsport (Bron Thomaske) - Carsport Holland (Bron Thomaske) - Spyker (Bron Thomaske) - Tech 9 (Bron Integra) - SRT (Bron Persbericht) - BMS ( Bron interview Collard op EI) - Vitaphone (Bron het team) - Jet Alliance (Bron het team) - JMB Racing (Bron Renjupp) |
Quote:
|
Eerste foto's op http://www.endurance-info.com/articl...rder=0&thold=0
Waarom heeft SRT startnummer 30??? |
De Pagani van Rock Media duikt ook nog ns op in de bewoonde wereld :D !
|
Quote:
|
Er rijdt maar één JetAlliance Aston Martin :(
|
Bron: pitstop.tv
|
ik heb er toch 2 gezien
|
Op de testdag rijden er twee Astons, maar binnen 4 weken wss één... :(
|
|
Hierbij ook een lijst van de aanwezige teams en wagens:
- Vitaphone: twee MC12 - BMS: twee Aston Martin + een 997 RSR - JetAlliance: twee Aston (maar slechts één rijdt in Spa 24) - SRT: een Corvette C5-R - PK Carsport: idem - Alphand: een C6.R + een C5-R - Prospeed: een 997 RSR + een 997 GT3 - Phoenix: een C6.R ... Joost Custers - pitstop.tv Verder rijdt Phillip Peter wss bij JMB (!) Stel je voor: 5 Maserati's vooraan... (endurance-info) De tijden : 1 – Maserati MC12 n°1 : 2.17.096 2 – Carsport Holland n°5 : 2.18.030 3 – PK Carpsort n°4 : 2.18.390 4 – JMB Racing n°16 : 2.18.446 5 – Luc Alphand Aventures n°3 : 2.18.643 |
Quote:
|
Ik ben al even terug van de testdag.
Viel op: * aanwezigheid van de Pagani Zonda, hoewel de wagen niet bijzonder veel rondjes gereden heeft moet ik zeggen... Als die 10 ronden achter elkaar heeft afgemaald zal het veel zijn. Die gaan toch geen 24u proberen rijden met dat ding? Moordmachine, dat wel:applaus: * Lemeret in de Maserati. Ik had zijn interview nog niet gelezen op Pitstop.TV maar ik vond al dat ie als Goliath in die wagen zat, net alsof ie een rugzak aan had:eek: * JetAlliance Aston's: 2 aanwezig, slechts 1 gereden... om geen onnodige schade op te lopen schijnbaar. Ik vond het al raar dat er maar 1tje reed op de baan. * Luc Alphand: hadden C6R & C5R bij, maar alleen de C6R is buiten gekomen. * Geen Spyker gezien:rolleyes: * Weinig opkomst van GT3's gezien. Ik hoopte op de Matech Ford GT's, helaas:frusty: * nieuwe busstop is huilen met de pet op. Hadden ze hem maar gelaten zoals ie was, nu is het helemaal niks. Totaal onnatuurlijk en past niet bij de baan. Inrit naar de pit is gekkenwerk, wie heeft zoiets ooit bedacht?:p * Vielen zeker op: de bende eikels die het nodig achtten om met hun auto's +70km/h te vlammen op de baantjes langs het circuit. Nooit eerder gezien, levensgevaarlijk als voetganger! PS: Vitaphone was schijnbaar niet zo gelukkig met hun pitboxen. Er was de nodige commentaar op waterlekken en afwerking. Terecht als ik het zo wat meer in detail bezag:D |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 05:18. |