![]() |
Begint zowat een Nederlandstalige serie te worden ;)
Heylen, Zwolsman, Pastorelli, Verstappen.........we missen Frau Antje nog. Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Simpele conclusie, geen Verstappen richting States en de fans gaan gratis naar Assen :D Behalve een vermelding in de kranten staat Verstappen for all the wrong reasons in de welbekende rioolblaadjes die iedereen alleen leest bij de kapper of de afhaalchinees ;) Centrale thema: Vrouwen! :) |
Tja, Verstappen en ultimatums is zeker geen goeie combinatie.
Ik hoop dat 'ie een deal kan maken maar op zo'n korte termijn verwacht ik er niet veel van, teambazen houden zowiezo al niet van dat soort acties... |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Ik heb nog een petje van 'm liggen dus dat gaat wel lukken:applaus: .
Wanneer snapt Verstappen nou 'ns dat niet de hele wereld op hem zit te wachten, één keer in 2004 een testje gedaan voor die jongens en dan arrogant je bek opentrekken naar die Yanks, dat kan alleen maar fout gaan natuurlijk.. Ik ben zeker een liefhebber van Jos' acties op het circuit maar met die acties van 'm naast het circuit moet het nu maar 'ns afgelopen zijn. Las trouwens net op het Verstappen-forum dat Verstappen en manager tot 7maart even radiostilte richting de media houden, eindelijk een verstandige actie, probeer maar achter de schermen tot een deal te komen en kom er pas weer mee naar buiten als je echt een deal hebt... |
Quote:
Mocht het doorgaan dan hoopt Verstappen op extra testdagen, die kans lijkt me klein. De regels voor het testen in Champcar zijn aardig beperkt. Tenzij de organisatie besluit om er extra dagen tegenaan te gooien vanwege het nieuwe Panoz chassis. |
De laatste week helemaal niks gelezen over Verstappen's situatie, en als ik op het Verstappen-forum kijk word ik er niet veel wijzer van, de meest onbenullige nieuwtjes komen daar voorbij, zelfs dat Verstappen misschien wel alleen de 2 races in de Benelux zal rijden...
Al met al is de situatie Verstappen-Champcars weer lekker wazig. |
Ja, op het Verstappen hebben ze de gewoonte om te roepen: "Geen nieuws is goed nieuws". Maar bij Verstappen is het in beide gevallen altijd slecht nieuws. Nooit een subjectief forum als dat van Verstappen lezen, tenzij je eens hard wil lachen...
|
Quote:
|
Nou dat heb ik echt niet aan zien komen hoor.:+
Ga lekker rustig met pensioen Jos en ga maar 'ns af en toe meerijden in een paar races van de BRL/DSC ofzo.. |
Ging Jos niet eigenhandig al zijn fans terugbetalen als hij NIET de Champcar race in Assen rijdt? :D
|
Het zal weer eens niet om geld gaan bij Jos...
Als ik dit echter lees wordt ik echt bijna onpasselijk, wat een misplaatste arrogantie; Quote:
|
Nu zijn ze op Verstappens forum over DTM bezig. Het wordt altijd beter...
|
hey, zolang er reeksen over blijven, zal Jos "dicht bij een topzitje" zijn
|
Weet iemand een adres in de buurt van Maaseik waar Jos terecht kan voor een beroepskeuzetest?
Waarom zou Jos betaald moeten worden? Welke platte prijzen heeft ie binnengehaald sinds 1993? |
"Meeste races beëindigd in de grindbak"-titel.
|
"Platte" wagens ja:)
Dat hij eerst eens een jaartje gratis rijdt en leeft van de sponsoring. Kan hij mss eindelijk laten zien hoe goed hij zogezegd wel is, want ik heb het nog niet gezien:D |
Dat gaat hem geld kosten in Nederland en omstreken.
Heeft iemand zijn contact gegevens ? ;) |
Jos Verstappen start dit weekend in het Belgische kampioenschap karting.
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=6140 |
Zou joske ook betaald worden voor onzin?
Ik heb de laatste jaren niet anders gehoord:D . Volgens mij kan hij wel degelijk goed presteren. Maar zijn eisen zijn altijd...ja En als je geen zitje hebt, wat dan?:confused: No money:crazy: |
Jos ging toch Champcar rijden? Jos ging toch elke Nederlandse fan terug betalen als ie niet aan de start stond in Assen. In het kader van "lees ik het goed" kwam ik de volgende tegen :)
Quote:
|
Quote:
|
Ik vind die grote mond van Doornbos eigenlijk wel meevallen, ik vind hem een pak sympathieker en bescheidener dan een Verstappen, Albers of van der Garde.
|
Een beetje arrogantie hoort nu eenmaal (vind ik) bij de autosport.
|
Klopt, maar als Nederlanders zijn wij graag kritisch tegenover onze rijders, en dan word enig zelfvertrouwen al snel geportretteerd als "arrogantie". Wat soms klopt, maar vaak ook niet.
|
Quote:
|
Quote:
Gewoon een geboren Rotterdammer :D Al die andere figuren komen uit het gooi of uit Limbabwe Jos heeft jarenlang leuke dingen laten zien maar heeft vorig jaar zijn ware aard laten zien Toen Zandvoort voor de A1 GP uitverkocht was dacht ie dat ie een pressie middel had om geld los te krijgen bij Jan Lammers En Jan laat zich niet onder druk zetten en heeft hem voor het blok gezet Rijden of niet rijden ? ,We weten allemaal wel welke keus de dombo gemaakt heeft , Hij heeft hier een hele hoop fans mee verloren En tsja Christijan.... Ik heb gehoord dat die eerst een cursus tanken met een racewagen moet volgen voor ie weer aan de bak komt :+ Maar is er al iets meer bekend wat er allemaal het laatste weekend van augustus staat te gebeuren op CZ ? Komt er idd een brug vanaf de kanaal tribune naar het paddock ? Anders moet mogas een heel eind omlopen....:( |
Vandaag de nieuwe Start in de bus en daarin staat een leuk interview met Bart Rietbergen. Daarin laat Rietbergen fijntjes merken dat Rothengather en Verstappen de boel zelf (wederom) verkloot hebben.
Rietbergen had een test geregeld bij Forsythe, met kans op het tweede zitje naast Tracy. Rothengatter liet weten dat Verstappen alleen ging testen als hij ook het zitje voor het seizoen zou krijgen. Zoiets kan alleen maar als je voor dat zitje betaald. M.a.w., Rietbergen moest het zitje betalen voor Verstappen met nog een miljoentje USD als zakcentje voor Joske. Rietbergen heeft nog 500.000 USD prijzengeld aangeboden met garantie. Bij minder prijzengeld zou Rietbergen het verschil bijlappen. Tijdens de onderhandelingen belde RTL op om een bod te doen op de TV-rechten, dat bod was alleen geldig als men de garantie had als Verstappen zou deelnemen. Beetje verdacht allemaal, dat dacht Rietbergen ook en ging fijntjes in zee met SBS voor de TV-rechten. Verstappen/Rothengatter dachten met de RTL-troef het heerschap Rietbergen onder druk te zetten. Dat spelletje pakte dus verkeerd uit voor Joske en Hubke. Leuk stuk in de Start, de waarheid komt na verloop van tijd altijd boven water. En Jos, wat zeggen ze bij SBS altijd? Oant moarn :D |
En wie dacht dat we de laatste letters hadden ingetikt over Jos en Champcar heeft het mis :)
Nouveau riche Michel Perridon is weer hardop aan het dromen. Om wat voor reden duikt Verstappen dan weer op. Houdt het dan nooit op? Quote:
|
Champcars en Verstappen? Het blijft een droom voor Joske :D
Quote:
In die column geeft ie nog een geweldige trap na aan het adres van Peridon / Trust. Kan ik wel waarderen, die Peridon blijft voor mij een vorm van de meeste ordinaire vorm van nouveau riche. |
All times are GMT +2. The time now is 12:26. |