![]() |
JMT Racing staat op de lijst voor Spa met hun 996 GT2-R, das verassend nieuws.
Kaufmann en Walfish zijn de piloten voor Spa. Bron: endurance-info.com racingworld.it e.o. |
1000 KM van Spa '07, de aanloop....
Quote:
|
Ik ben ze enkel tijdens de afgelopen 24 Hours in het perscentrum tegen gekomen en dan lagen ze nog achter de televisie. :D
Mvg.. |
Quote:
De kaarten lagen steeds onder de ruitenwisser van mijn auto. |
Ik ben ook op zoek naar 2 kortingsbonnen!! Zijn ze niet ergens te downloaden? of zijn ze alleen verstrekt in de oude media...:p
Las dat ze verkrijgbaar waren in Plopsaland en in de bioscopen van Kinepolis. Kan iemand er misschien een scannen???? :cool: |
Ik heb er dit weekend in Zolder bij toeval een op de grond gevonden. :+
|
Quote:
|
Quote:
Hey, Ik heb je net een mailtje gestuurd via deze site. Maar ik heb dus 2 bonnen voor je. Dus geef even je adres en die dingen komen naar je toe. Voor alle anderen...ik heb nog 3 kortingsbonnen liggen. Indien interesse, geef maar een seintje. |
Ik lees net dit op de home page van LMES.net:
Quote:
Op http://www.lmes.net/2007/uk/spa/index.asp vind je een kort promo clipje van het LMS weekend in Spa! |
De eerste ergernis van a.s. weekend is al gewekt:
Quote:
M.a.w., dienstwegen zijn er niet voor VIPS ;) |
Die wagens gaan dus in de wegrijden van medical cars, extrication, takelwagens, manitou's en de VIP's staan mooi in de weg van de marshalls. :no:
Binnenkort gaan de VIP's nog plaats nemen op het circuit om het spektakel nóg beter te kunnen aanschouwen. :no: |
Die wagens gaan dus in de wegrijden van medical cars, extrication, takelwagens, manitou's en de VIP's staan mooi in de weg van de marshalls. :no:
Binnenkort gaan de VIP's nog plaats nemen op het circuit om het spektakel nóg beter te kunnen aanschouwen. :no: |
Als de entry list (http://www.lmes.net/2007/uk/spa/liste_engages.asp klopt die online staat, dan zal Mollekens rijden als 3e piloot op de Racing-Box Saleen naast de Italianen Perazzini en Cioci.
|
Quote:
|
Quote:
M.b.t. het weer, ziet er redelijk droog uit voor de komende dagen :) |
Quote:
Mvg... |
Quote:
Ik vrees dat ik weeral zal foto's moeten nemen van achter "den draad". Nu.... gelukkig vind ne mens af en toe eens een gat in den draad :champagne: http://pix3.telenet.be/S5yfZ0qxqd1GQ..._/PICT0225.JPG |
Wij gaan vrijdag naar francorchamps,mijne kameraad zijne zoon ga mee
en die heeft da nog nooit gezien,kan iemand mij missch vertellen waar ik een filmpje kan downloaden voor op cd te branden?hij heeft namelijk geen internet. sorry voor de :Offtopic: Dank bij voorbaat |
Bij de collectieve test van de WSR op donderdag (14u-18u volgens de tabellen) zal het circuit toch toegankelijk zijn?
Op alle tijdstabellen zie ik immers dat het algemene publiek en de pers niet voor vrijdagmorgen worden verwacht. Zou natuurlijk stom zijn van bijna 300 km te rijden en dan voor een gesloten hekken komen te staan... afin, niet dat we dan niet zouden binnenkunnen (er is meer dan één sluipweggeltje op Spa) maar ik breng een aantal mensen mee die ik eens voor volledig niks de sights and sounds van snelle éénzitters wil laten meemaken en het zou wel tof zijn als die mensen konden binnengaan zonder voorafgaandelijke boswandeling en bijhorende modderstromen :-) |
Quote:
Tuurlijk geraak je dan op het circuit! Gewoon parkeren op P1 en te voet door de poort waar normaal de ticket control is... én dan genieten van 4uur real racing ;) |
Quote:
Gelieve ook wat aan je schrijftaal te doen. Mvg... |
Op pitstop.tv staat te lezen dat de piloten deze keer tussen de witte lijnen moeten blijven. Iedereen die op de Raidillon of de busstop chicane wat te ver over de witte lijn gaat zal bestraft worden...
Gisteren op de E40 richting Brussel nog 2 camions van LNT (Panoz GT2) tegengekomen. Is toch altijd indrukwekkend om die te passeren... |
de 1000km is zowat de enige afspraak op het circuit die ik niet wil missen. Ondanks dat er velen hun neus voor ophalen, vind ik het dé ideale formule op hét ideale circuit.
Spa is een circuit waar je als amateur nog enkele plaatsen kan vinden waar je mooie foto's kan maken en aangezien ik ook graag wandel, biedt het tevens een goeie achtergrond om beide te combineren. De duur, 6 uren max., is ook van die aard dat je gedurende gans de koers de toer van het circuit quasi kan doen. Bij eender welke andere race lukt dat niet, tenzij de 24-uren, maar dat is dan weer net iets te lang voor mij. :D Ge ziet, de ideale race voor een autoliefhebber/amateurfotograaf/wandelaar als ik. :D Van de 10 euro kortingskaarten heb ik ook nog niets gezien, dus als ik ze tegen zondag niet te pakken heb, zal het 30 euro worden. Ik zie wel. :bye: |
ik zou er ook eens willen zijn, maar ik moet werken dit weekend :(
|
GEEN JMT Porsche aan de start. W. Kaufmann start nu op de Lavaggi LS1.
bron: projectlemans.de |
De collectieve tests van de World Series waren er al op donderdag.
Verder waren er al teams van de LMS aangeland en van de Radicals en Peugeots. Effe een "pitwalk" gedaan en de effectieven gefotografeerd. Album vind je hier : http://www.pixagogo.be/0707424226 |
Normaal ga ik ook dit weekend maar mijn vervoer is weggevallen dus zal het niets worden:mad:
sorry voor de :Offtopic: |
Een schitterende dag beleefd vandaag op Spa!:applaus:
Wat een programma! Ik vond dit echt één van de toppers van m'n circuitbezoeken van de laatste jaren. De Historic Endurance & LMES waren natuurlijk het hoogtepunt. Ik mag wel hopen dat het geluid van de Peugeot-Diesels geen trend wordt, want je hoort die wagens bijna niet! Ongelooflijk hoe stil ze zijn:crazy: |
Ik ben vandaag maar geweest omdat ik in het weekend moet werken.
Het was voor mij ook een prachtige autosport-dag. De nieuwe pits zijn indrukwekkend maar wat een gesukkel om door die nieuwe busstop te geraken! |
De aanpassingen die gebeurd zijn aan Spa zijn om te janken. Goed voor Bernie en zijn clan, maar noppes voor de fans. Ben vandaag voor het eerst helemaal langs Blanchimont gelopen, zoveel hekwerk dat de fans daar ver van de baan houdt. Doet pijn aan het hart zoiets:fight: En nu kan je zelfs al niet meer gaan kijken in diene kattenbak aan de nieuwe busstop, alleen nog langs boven kijken mag...
|
Volgens LNT komt Panoz volgend jaar naar Europa.
Waarschijnlijk met een geëvolueerde Esperante zoals werd aangekondigd... |
Nu kon ik juist via la deux een KWARTIERTJE volgen :frusty: was het een kwartier safetycar:frusty:
|
|
ja zie het nu pas om 17.25. Zet tv aan wat denk je gaat de spyker er hard af. weer safetycar:mad: . Ik zie dat een rijder in een corvette aan het prullen is aan een schermpje. IS dit zijn achteruitkijk of beschikken ze nog over een spiegel ook?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
die van oreca had een statief
kwaliteit |
Racing box en de Panoz' hebben ook achteruitkijkcamera's.
|
De 1000 KM zitter er weer op. Leuk om die wagens eens te zien maar autosport heb ik niet gezien. Ja, de strijd in GT2 zal vast wel superspannend zijn geweest ;) Ik hou van autosport in de pure vorm, ik kijk dus alleen naar de absolute nummer 1 in een wedstrijd. Al die subklassen? Leuk, maar ik snap dat niet......
Als we dan naar de LMP1 kijken is er geen enkel moment spanning geweest. De Pugs waren tijdens de kwalificaties 4 seconden rapper dan de eerst volgende. Op naar een spannende wedstrijd! :rolleyes: Vandaag reden de Pugs op een tempo van "Opa is met oma op zondagmiddag aan het rondtoeren". De rest van de LMP1's kon zelfs dat tempo niet bijbenen! Spreken we dan nog over top-autosport? Nee! Als een LMP2 op plaats 3 algemeen terechtkomt dan zegt dat wel heel erg veel over de rest. Niets ten nadele van de mannen van RML. Dus is LMS LMP1 het neusje van de zalm in de autosport? Mijn antwoord: nee. Publieke belangstelling, ja er liep wel wat volk rond maar bij lange na niet zo druk als op de woensdag van de F1-testen. Dus qua volk mogen ze blij zijn met 10.000 man. Wat stelt een evenement van 10.000 man vandaag de dag voor in deze evenementen-maatschappij? Niets toch? |
All times are GMT +2. The time now is 00:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.