![]() |
F1 Prono: GP F1 Brazilie 2008
De ontknoping nadert. Wie wordt kampioen bij de rijders en wie bij de teams? En wie wordt kampioen van de F1 Prono 2008?
We zullen het antwoord op de laatste vraag weten op zaterdagavond. Voor de overige antwoorden zullen we moeten wachten tot zondagavond. |
F. Massa - 1:11:981
|
L. Hamilton - 1:12:594
|
L. Hamilton - 1:12:695
|
F. Massa - 1:12:890
|
L. Hamilton - 1:12:660
|
F. Massa - 1:12:935
|
F. Massa - 1:12:665
|
F. Massa - 1:12:158
|
F. Massa - 1:13:003
|
F. Massa - 1:12:656
|
Dit lijkt eBay wel, wachten op de laatste seconden :) Het is inderdaad een spelletje hoger lager geworden. Maar ik heb mijn tijd sinds gisterenavond niet meer veranderd, ik heb mijn methode en wijk daar zelfs in het heetst van de strijd niet vanaf. Dat de beste moge winnen!
|
Beste Nicki_Mks, net zoals jij volg ik een bepaalde methode, en die genoodzaakt mij in dit geval om voor sluitingstijd de chrono bij te stellen. Dat ik het in de laatste seconden nog enkele keren heb aangepast heeft vooral de bedoeling om het uiteindelijke verschil tussen ons beiden zo klein mogelijk te houden. Bottom line is: volgens mij is de polesitter vandaag sneller dan de door jou ingegeven chrono. Over anderhalf uur zullen we het weten :) Succes!
|
Proficiat Jan! Ik hoop vooral dat mijn parcours geen voorteken is voor morgen, maar ik begin er eigenlijk voor te vrezen... Mijn enige troost is dat het hier wel eerlijk gegaan is en Jan geen hulp heeft gekregen van de moderators ;) En dat van daarstraks was geen beschuldiging hoor, enkel een geamuseerde vaststelling.
|
Quote:
|
Het was een spannend seizoen. Prachtig dat er tot nu gestreden is voor die 1e plaats. De winnaar van vorig jaar, Superdiesel, komt dit jaar niet verder dan een eervolle derde plaats. De andere podiumplaatsen van vorig jaar, vanni en mezelf, staan weer in dezelfde volgorde. Maar wel enkele plaatsen meer naar achter.
Proficiat aan alle deelnemers voor het deelnemen en uiteraard mijn felicitaties voor Jan en Nicki_Mks voor de prachtige strijd. :applaus: Goud: Jan :champagne: met 101 punten Zilver: Nicki_Mks met 99 punten Brons: Superdiesel met 79 punten |
Proficiat aan de winnaar.Vond het tof om te doen,maar ga volgend jaar toch eens proberen een heel seizoen mee te spelen.Als je 6 keer forfait geeft kun je niet voor winst gaan:)
|
3e plaats is niet slecht.
Er was zeer sterke concurrentie dit jaar. Doorgaans zat ik er nooit echt ver naast maar had het ongeluk dat de concurrentie er net een paar duizensten dichter tegen zat. Ik heb al 2 keer gewonnen, ik mag zeker niet klagen. Die eerste overwinning heeft mij trouwens een prachtig schaalmodel (Ferrari F2001) opgeleverd dat ik nog dagelijks kan bewonderen. Al ga ik volgend jaar toch opnieuw voor de overwinning. :) |
Quote:
|
Net naast het podium na men 1e seizoen, niet slecht al zeg ik het zelf :). Hopelijk volgend jaar beter. Hartelijk dank aan alle inrichters het was een leuk seizoen :worship: Natuurlijk ook een proficiat aan de winnaars :)
|
All times are GMT +2. The time now is 21:58. |