![]() |
BGTC of FIA GT, keuze en redenen om iets wel of niet te doen?
Kumpen en Longin zeker niet in de BGTC! Eventueel wel een optreden tijdens de 24u van Zolder
Bron: HBvL |
Omdat ze al 2 jaar na elkaar geen kampioen meer zijn?:rolleyes:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik lees net op autosport.be dat Kumpen niet in de BGTC aan de start komt en Longin misschien wel
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Bovendien kan het voor sponsors interessant zijn om internationale erkenning te krijgen. En als ik de keuze had (en het budget had), dan zou ik ook voor de FIA GT kiezen. Het niveau ligt hoger, je doet een heleboel circuits aan en de sfeer is er stukken beter! |
Quote:
ik zou voor de FIA-GT gaan, wegens mijn sponsors meer op tv te krijgen |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Volgens de laatste berichten is Kumpen exit BGTC en wil Longin alsnog BGTC doen. Niks nieuws onder de zon. Andere vraag: hoeveel deelnemers hebben we nu concreet? |
Exqi Sport wordt wel naar gekeken naar mijn mening
|
exqi sport vind ik toch niet zo slecht als sportliefhebber.Ook goed voor de sponsors lekker veel herhalingen.
Voor de telenetklanten kanaal 209. Motorstv is voor de autosportlover toch ook een prima zender en ik dacht dat ze het ook op moteurs gingen uitgeven. |
Quote:
http://www.vrt.be/extra/VRT_MDL_ST.pdf |
Quote:
|
Quote:
@Mods, kunnen jullie deze discussie afsplitsen? bvd. |
Mark, wist totaal geen gepaste titel, verander maar als je een iets beter kent wat niet moeilijk zal zijn ;-) staan ze alvast opgesplitst.
|
Quote:
Mark, en waar haal jij je info om te zeggen dat er niet veel mensen naar dit kanaal kijken. |
EXQI gaat ook een kanaal oprichten dat standaard op de kabel zit, met meer mainstream programma's, misschien dat ze het dan één keer daar uitzenden en de rest als herhalingen op EXQI sport
|
Fia GT komt ook EXQI dus dat blijft het zelfde voor belgie.
Ik zou ook persoonlijk voor bgtc kiezen omdat alles tog verandert volgend jaar. En volgend jaar er vollidig voor gaan. |
Ik denk dat er vooral gekeken moet worden internationaal. Inderdaad, op EXQI komt zowel FIA GT als BGTC, maar voor sponsors is internationale reclame meestal wel handig. En BGTC komt buiten belgië niet op tv...
|
Quote:
|
Quote:
Ik denk dat deze discusie geen duidelijkheid schept ivb waarom we geen kumpen zien in bgtc. |
Ik snap niet dat BGTC geen zendtijd koopt bij commerciele zenders (VTM, VT4). Dit doet b.v. Dutch Supercar Challenge ook en op die manier kan men een groter publiek bereiken dan via zenders als Motors TV of EXQI.
|
BGTC wordt toch uitgezonden op sporza?
|
Dat was in 2007. In 2008 was dit niet meer het geval.
|
Quote:
|
DSC wordt zowel op motors tv als op de commerciële omroep(RTL?) in Nederland uitgezonden.
|
Quote:
|
Quote:
Da wast! :D |
Snap egl ook niet waarom dit in België niet kan.
|
Blijkbaar koopt de DSC zelf zendtijd(zie boven), en in België hangt het volgens mij af van de goodwill van de tv-zenders...
|
Quote:
|
Quote:
|
Het TV station moet ook de zekerheid hebben dat er wel genoeg kijkers zijn, en gaat BGTC dit hen kunne gegaranderen? Dat lijkt me de vraag...
|
All times are GMT +2. The time now is 01:43. |