![]() |
De Paddock goes: On the road Jabbeke - 15-16 maart 2014
|
We kijken er naar uit !!
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik heb even de naam van de thread aangepast in navolging van alle voorgaande threads rond onze uitstappen.
;) |
Ik ben zeker aanwezig. Overnachten is niet nodig aangezien het voor mij toch redelijk in de buurt is.
Zaterdag ben ik er de hele dag, wil eventueel vroeg komen om te helpen opbouwen. Zondag moet ik rond 15u vertrekken omdat de vriendin moet werken. :bye: |
Quote:
|
Dan zorg ik dat ik er tegen een uur of 8 ben ;)
|
Ga waarschijnlijk ook eens een dagje richting Jabbeke trekken, weet alleen nog niet of ik de zaterdag ga of de zondag.
Heb al veel positiefs gehoord over deze beurs. Vind je daar ook diecast modellen terug of is het enkel modelbouw? |
Het meest dat je daar gaat zien is modelbouw in al zijn civiele facetten. Je komt daar dingen tegen die je echt niet vaak te zien krijgt.
Zeker doen! |
Quote:
|
Quote:
|
Voorlopige deelnemerslijst;
-Dominique (zat & zon) -Starmodel (zat & zon) -Nismo (zat & zon) -Loeten (zat & zon) -Rocknrolla (zat & zon) -TvD (zat & zon) -Loixrallyfan (zat & zon) -Sennake (zat & zon) -FRED65 (zat) -Eyckles (zon) -Miss Fusca (zon) -Mech@niC (zon) Liefhebbers, laat het hier even weten of jullie meedoen, 1 of 2 dagen en welke ;) Kwestie van een overzicht te hebben. |
2 dagen in full force !
|
Quote:
|
Ik alleen zondag.
|
Quote:
Kan eventueel wel wat modellekes meebrengen voor op de stand ;) |
Als Guy zijn aanbod om een slaapplaats nog geldt, graag 2 dagen.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik blijf uiteraard 2 dagen, maar ben op zondag pas tegen de middag daar, zoals elk jaar trouwens.
Kwestie van nog een beetje te genieten van de gezonde zeelucht samen met 't vrouwtje na het ontbijt. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Normaal kom ik de zondag even overwaaien.:)
|
Update;
Volgens de laatste gegevens beschikken we over een stand 8 meter en FRED65 heeft toegezegd dat hij op zaterdag afkomt. |
Wij, (Adriana en ik) komen ook de zondag. :applaus:
Het zal wel niet vanaf 9.00uur zijn maar we rijden wel op tijd jullie richting op uiteraard! :gas: |
Quote:
Onze bezetting ziet er voorlopig als volgt uit: -Dominique (zat & zon) -Starmodel (zat & zon) -Nismo (zat & zon) -Loeten (zat & zon) -Rocknrolla (zat & zon) -TvD (zat & zon) -Loixrallyfan (zat & zon) -Sennake (zat & zon) -FRED65 (zat) -Eyckles (zon) -Miss Fusca (zon) -Mech@niC (zon) Nog een vraag; Gaan we voor een centraal thema en zo ja, welk? |
Wat thema betreft, het is 50 jaar Mustang dit jaar.. Maar denk niet dat hier een groot assortiment van is bij de Paddock bouwers..
Anders weet ik het niet echt. Nog een vraagje aan Johny, weet je toevallig of we de hemden krijgen voor Jabbeke? Groeten, Cedric |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Normaal gezien wel ja. ;) |
Hier staat alles al ingeladen, klaar om morgenvroeg te vertrekken richting kust.
De grote spiegel ga ik niet meehebben wegens plaatsgebrek. Maar eerst moet ik de nieuwe hemden nog gaan afhalen , want die zijn klaar. Dus mannen, we zien mekaar zaterdagmorgen (sommigen zondag) in Jabbeke. Zelf zal ik er rond 08.00 uur zijn. Als er nog iemand zich geroepen voelt om te helpen opbouwen, alle beetjes helpen. ;) |
Ik ben al aan de kust en tim straks ook. Dus wij komen morgenvroeg zeker helpen. Wel eerst koffiekoeken halen eh.
|
Ik mik op negen uur...
EDIT: Het kan ook wat vroeger zijn. Mijn vriendin moet in Brugge zijn rond half negen... |
Om 8u aanwezig. ;)
|
Jabbeke
Ik kom morgen is kijken Jabbeke.:bye:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:56. |