![]() |
TT-racing
Kan er mij al iemand iets zeggen over wie er met de TT zal rijden
|
Ik zou denken dat net als vorig jaar Mattheus Chris & Redant Bert met de TT gaan rijden.
Wat ik wel kan zeggen is dat ze normaalgezien met een andere motor gaan rijden, zodat ze in toerisme zouden kunnen uitkomen. TB of TA??? dat ik het niet weet! Verder zouden er nog een heleboel kleine aerodinamische aanpassingen aan de auto gebeuren. Ik heb het ook maar horen zeggen... |
Ik dacht niet dat de motor het verschil tussen GT en Tourisme maakt, maar gewoon het reglement, in het bijzonder de "lijst met toegelaten wagens". Daarin stond in 2003 de Audi TT bij GT's, dit jaar heb ik ze nog niet bekeken...
Er waren wel geruchten dat er deze winter gelobby't werd om de TT van GT naar Tourisme te krijgen... |
:gas:
|
Wat er ook van zei, een paar ex-RTM medewerkers hebben blijkbaar het team vervoegd. Het kan het team en de wagen alleen maar ten goede komen :)
|
:applaus:
|
Misschien hangt er nu nog een langere vlam aan de audi z'n kont bij het terugschakelen... :D positieve evaluatie in elk geval...
|
En vlamme zal ie... :p
Achteraan :no: Goe bezig, ook al zegge ze van ni Greetz aan de Krikke |
Volgens ik gehoord heb zou hij nu met een turbo motor komen.
Enige waarheid in dit verhaal? |
Quote:
voor vuurwerk zorgen,hopelijk loopt alles volgens plan,en af tegen 1 training ,succes verder ;) |
Quote:
THX & Don't worry be happy...Viperkiller saves the raceworld?? :+ |
Toen waren ze al met 2. ( die achter die Vipers gaan hé )
|
Quote:
|
Jullie zijn TA hé, wij zijn maar amatuerkes met een TC'ken
|
Quote:
maare die ander waren natuurlijk wel een half fabrieksteam. |
Quote:
|
Quote:
|
En in 1993 de Peugeot 205 van CECO als -2000cc op 1 1/2 punt net geen algemeen Kampioen (toen nog Carglass). Normaal wel kampioen, maar één wedstrijd zijn maar halve punten gegeven en daardoor géén algemene titel. Dus het kan (kon). Wie reed daar toen weer mee??? :frusty:
|
Quote:
|
Quote:
Ceco zette in 1993 2 Peugeots 205 in de Carglass Cup in. De eerste wagen, die dus bijna algemeen kampioen was, werd gereden door "Mr. Ceco" Marc Ceulemans en Chris Mattheus. Marc Ceulemans is trouwens ook de man achter het Audi TT-project. De 2e Ceco werd in '93 afwisselend bemand door Raph Bleeckx, Geert Roggeman, Pascal Mampaey en Bart Mampaey; en dat is inderdaad "Juma-junior", dezelfde Bart Mampaey die nu met RBM furore maakt in het ETCC. ;) |
Quote:
|
Quote:
Wat er ook van zei, een paar ex-RTM medewerkers hebben blijkbaar het team vervoegd. Het kan het team en de wagen alleen maar ten goede komen Dus: Wie zijn geschiedenis boeken nog heeft kan het erop nakijken, want het CECO kampioenenteam van 1993 is terug volledig herenigd. TIP: Humm, euhh "DTM" Als je dit weet, en je kent de slogan die steeds bij het TT Racing logo staat, dan is het woord "some" een understatement. En "een aparte verschijning"...wacht maar! (ALS we komen) Tzal een bijbels verhaal worden, dat van David tegen Goliath. Da's het nadeel als je zelf n BELCAR AUTO bouwt volgens de Belcar filosofie. Alleen is David wat gespierder en krachtiger geworden (en het budget ook) Maar of de wagen effectief Belcar gaat rijden...? Er zijn alternatieven (vragen vanuit andere organisaties nationaal en internationaal om te komen deelnemen) in overweging op dit ogenblik die te maken hebben met dat David - Goliath gevoel en ook met waardering. Wat nu op stapel staat is niet met de bedoeling om hier de hoop te komen vergroten, dan doe je dat misschien beter en liever op internationaal niveau. ;) |
Quote:
|
Ik HOOP wel da jullie komen!
|
Ik vond dat de TT vorig jaar al prachtig was uitgebreed. Hopelijk kan hij nog iets aan snelheid winnen...
|
Quote:
Breng vooral n lintmeter en n chrono mee... :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
We zijn vandaag 21 februari 2004...dus nog 40 dagen tot 1 april. Enne als jij foto's gezien hebt, dan zou je beter moeten weten, want dan weet je ook wie er zijn tanden in dit project gezet heeft en dan zou je geen twijfels mogen hebben... |
Quote:
|
Quote:
Ik heb geen foto's gezien, maar ben er in elk geval gerust in de da crew die zich nu over de wagen ontfermt alles tot een goed einde zal brengen ;) Veel succes! |
Quote:
Je mag gerust zijn, dat zijn geen mannen van half werk. Ik zei het al: "het succesvolle team van 1993 is terug samen, met nog enkele dikke aanwinsten erbij" Enige verschil, 10 jaar extra ervaring. ;) |
Het is al enkele jaren dat ze aan deze TT bezig zijn, elk jaar vele veranderingen maar hij blijft maar achteraan bengelen.
|
het zou wel eens kunnen dat dit jaar de rest er achteraanbengelt :p
|
Misschien, wie weet. Zou natuurlijk wel mooi zijn om is een andere auto vooraan te zien dan een viper of een porsche
|
laat ons hopen zou zeker iets anders zijn ;)
|
ocharme die manne die derachter hange, die gaan zwart zien van al die vlamme in hun gezicht :):):)
|
amaai, dan staan de piloten op het podium alsof ze nascar gereden hebben.behalve de winaar dan (tt). mogen wij die fotos ook eens zien ???
|
Quote:
Eén ding beloven we, géén vlammen meer vanachter (ni achter aan de wagen, en ook nimeer achteraan het deelnemersveld.) De Porschisten waren daar ni zo zot van als ze pas getankt hadden. Ze hielden best wel effe afstand... Het is inderdaad al enkele jaren bezig met die TT, maar je moet echt crazy :crazy: zijn om aan zoiets te beginnen en vol te houden. Er bestaat nu eens niets voor die wagen. Maar het zal des te zoeter smaken...wacht maar. Enne, met Porsche nummer zoveel komen kan nog altijd, maar ik denk (en hoop) niet dat het ooit zover komt. Kwestie van van uitdagingen te houden en te steigeren bij de woorden "dat kan niet..." ;) |
Quote:
Uw kas is zelfs een van da kampioenschap die ge eigenlijk ni mocht hebben ;) |
All times are GMT +2. The time now is 08:00. |