De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   TT-racing (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7208)

joske 17-02-2004 16:22

TT-racing
 
Kan er mij al iemand iets zeggen over wie er met de TT zal rijden

Mr.Dallara 17-02-2004 18:01

Ik zou denken dat net als vorig jaar Mattheus Chris & Redant Bert met de TT gaan rijden.

Wat ik wel kan zeggen is dat ze normaalgezien met een andere motor gaan rijden, zodat ze in toerisme zouden kunnen uitkomen.
TB of TA??? dat ik het niet weet!
Verder zouden er nog een heleboel kleine aerodinamische aanpassingen aan de auto gebeuren.

Ik heb het ook maar horen zeggen...

AlainH 17-02-2004 22:58

Ik dacht niet dat de motor het verschil tussen GT en Tourisme maakt, maar gewoon het reglement, in het bijzonder de "lijst met toegelaten wagens". Daarin stond in 2003 de Audi TT bij GT's, dit jaar heb ik ze nog niet bekeken...
Er waren wel geruchten dat er deze winter gelobby't werd om de TT van GT naar Tourisme te krijgen...

TTke 18-02-2004 02:13

:gas:

Scapa 18-02-2004 04:15

Wat er ook van zei, een paar ex-RTM medewerkers hebben blijkbaar het team vervoegd. Het kan het team en de wagen alleen maar ten goede komen :)

TTke 18-02-2004 11:07

:applaus:

krikke 18-02-2004 20:04

Misschien hangt er nu nog een langere vlam aan de audi z'n kont bij het terugschakelen... :D positieve evaluatie in elk geval...

TTke 18-02-2004 20:18

En vlamme zal ie... :p

Achteraan :no:

Goe bezig, ook al zegge ze van ni



Greetz aan de Krikke

pipo 18-02-2004 20:31

Volgens ik gehoord heb zou hij nu met een turbo motor komen.
Enige waarheid in dit verhaal?

Eygmar 18-02-2004 21:58

Quote:

Goe bezig, ook al zegge ze van ni
jullie zijn zeker goe bezig ,heb fotos gezien als da af iszal zeker
voor vuurwerk zorgen,hopelijk loopt alles volgens plan,en af tegen 1 training ,succes verder ;)

TTke 18-02-2004 23:04

Quote:

Originally posted by Eygmar
jullie zijn zeker goe bezig ,heb fotos gezien als da af iszal zeker
voor vuurwerk zorgen,hopelijk loopt alles volgens plan,en af tegen 1 training ,succes verder ;)


THX &

Don't worry be happy...Viperkiller saves the raceworld?? :+

Driesco 19-02-2004 00:07

Toen waren ze al met 2. ( die achter die Vipers gaan hé )

Scapa 19-02-2004 00:11

Quote:

Originally posted by Driesco
Toen waren ze al met 2. ( die achter die Vipers gaan hé )
Wij gaan om ervoor te rijden :D

Driesco 19-02-2004 00:23

Jullie zijn TA hé, wij zijn maar amatuerkes met een TC'ken

Raceboy 19-02-2004 00:28

Quote:

Originally posted by Driesco
Jullie zijn TA hé, wij zijn maar amatuerkes met een TC'ken
Ge zout ni den eerste TC zijn die kampioen word :)
maare die ander waren natuurlijk wel een half fabrieksteam.

Scapa 19-02-2004 00:37

Quote:

Originally posted by raceboy
Ge zout ni den eerste TC zijn die kampioen word :)
maare die ander waren natuurlijk wel een half fabrieksteam.

Half? Maakt daar maar 100% van ;)

Scapa 19-02-2004 00:39

Quote:

Originally posted by Driesco
Jullie zijn TA hé, wij zijn maar amatuerkes met een TC'ken
Severich vergeten zeker met z'n STW. Die reed altijd top 10 met zijn 320i STW. Hangt natuurlijk wel veel af van het budget...

TTke 19-02-2004 01:39

En in 1993 de Peugeot 205 van CECO als -2000cc op 1 1/2 punt net geen algemeen Kampioen (toen nog Carglass). Normaal wel kampioen, maar één wedstrijd zijn maar halve punten gegeven en daardoor géén algemene titel. Dus het kan (kon). Wie reed daar toen weer mee??? :frusty:

Driesco 19-02-2004 08:07

Quote:

Originally posted by raceboy
Ge zout ni den eerste TC zijn die kampioen word :)
maare die ander waren natuurlijk wel een half fabrieksteam.

En wij een gans, da scheelt inderdaad ;)

Baron 19-02-2004 08:18

Quote:

Originally posted by TTke
En in 1993 de Peugeot 205 van CECO als -2000cc op 1 1/2 punt net geen algemeen Kampioen (toen nog Carglass). Normaal wel kampioen, maar één wedstrijd zijn maar halve punten gegeven en daardoor géén algemene titel. Dus het kan (kon). Wie reed daar toen weer mee??? :frusty:
Even opgezocht.

Ceco zette in 1993 2 Peugeots 205 in de Carglass Cup in.
De eerste wagen, die dus bijna algemeen kampioen was, werd gereden door "Mr. Ceco" Marc Ceulemans en Chris Mattheus. Marc Ceulemans is trouwens ook de man achter het Audi TT-project. De 2e Ceco werd in '93 afwisselend bemand door Raph Bleeckx, Geert Roggeman, Pascal Mampaey en Bart Mampaey; en dat is inderdaad "Juma-junior", dezelfde Bart Mampaey die nu met RBM furore maakt in het ETCC. ;)

pipo 19-02-2004 23:01

Quote:

Originally posted by TTke
En vlamme zal ie... :p

Achteraan :no:

Goe bezig, ook al zegge ze van ni




Ge kunt zeker niet wat meer uitleg geven wat er aan de TT allemaal veranderd is? Blijft wel een aparte verschijning in de Belcar.

TTke 20-02-2004 02:57

Quote:

Originally posted by pipo
Ge kunt zeker niet wat meer uitleg geven wat er aan de TT allemaal veranderd is? Blijft wel een aparte verschijning in de Belcar.
QUOTE van StijnConinx (zie vroeger bij dit onderwerp)
Wat er ook van zei, een paar ex-RTM medewerkers hebben blijkbaar het team vervoegd. Het kan het team en de wagen alleen maar ten goede komen


Dus:
Wie zijn geschiedenis boeken nog heeft kan het erop nakijken, want het CECO kampioenenteam van 1993 is terug volledig herenigd.

TIP: Humm, euhh "DTM"

Als je dit weet, en je kent de slogan die steeds bij het TT Racing logo staat, dan is het woord "some" een understatement.

En "een aparte verschijning"...wacht maar! (ALS we komen)

Tzal een bijbels verhaal worden, dat van David tegen Goliath. Da's het nadeel als je zelf n BELCAR AUTO bouwt volgens de Belcar filosofie. Alleen is David wat gespierder en krachtiger geworden (en het budget ook)

Maar of de wagen effectief Belcar gaat rijden...? Er zijn alternatieven (vragen vanuit andere organisaties nationaal en internationaal om te komen deelnemen) in overweging op dit ogenblik die te maken hebben met dat David - Goliath gevoel en ook met waardering. Wat nu op stapel staat is niet met de bedoeling om hier de hoop te komen vergroten, dan doe je dat misschien beter en liever op internationaal niveau.

;)

flugel 20-02-2004 13:59

Quote:

Originally posted by TTke
QUOTE van StijnConinx (zie vroeger bij dit onderwerp)
Wat er ook van zei, een paar ex-RTM medewerkers hebben blijkbaar het team vervoegd. Het kan het team en de wagen alleen maar ten goede komen


(ALS we komen)


Hm... wat zouden dan de eventueel andere plannen zijn?

ICEMAN 20-02-2004 16:43

Ik HOOP wel da jullie komen!

Bart.Vandecavey 20-02-2004 21:42

Ik vond dat de TT vorig jaar al prachtig was uitgebreed. Hopelijk kan hij nog iets aan snelheid winnen...

TTke 21-02-2004 16:17

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Ik vond dat de TT vorig jaar al prachtig was uitgebreed. Hopelijk kan hij nog iets aan snelheid winnen...

Breng vooral n lintmeter en n chrono mee... :D

Dragonfly 21-02-2004 20:20

Quote:

Originally posted by TTke
Breng vooral n lintmeter en n chrono mee... :D
ge zijt er precies gerust in datem ga afgerake want ik heb er al foto's van gezien. kmoet zegge hij ziet er al eeeeeeeel goe uit maar de moet precies nog veel gebeure hé :p

Scapa 21-02-2004 20:32

Quote:

Originally posted by flugel
Hm... wat zouden dan de eventueel andere plannen zijn?
Ander kampioenschappen genoeg eh. Als je je daar meer in de kijker kan rijden of meer publiciteit krijgt ja dan valt dit op z'n minst te overwegen.

TTke 21-02-2004 20:50

Quote:

Originally posted by Dragonfly
ge zijt er precies gerust in datem ga afgerake want ik heb er al foto's van gezien. kmoet zegge hij ziet er al eeeeeeeel goe uit maar de moet precies nog veel gebeure hé :p

We zijn vandaag 21 februari 2004...dus nog 40 dagen tot 1 april.

Enne als jij foto's gezien hebt, dan zou je beter moeten weten, want dan weet je ook wie er zijn tanden in dit project gezet heeft en dan zou je geen twijfels mogen hebben...

pipo 23-02-2004 13:23

Quote:

Originally posted by TTke

Enne als jij foto's gezien hebt, dan zou je beter moeten weten, want dan weet je ook wie er zijn tanden in dit project gezet heeft en dan zou je geen twijfels mogen hebben...

En wie zijn dat dan wel???

Mistery 23-02-2004 13:45

Quote:

Originally posted by TTke
We zijn vandaag 21 februari 2004...dus nog 40 dagen tot 1 april.

Enne als jij foto's gezien hebt, dan zou je beter moeten weten, want dan weet je ook wie er zijn tanden in dit project gezet heeft en dan zou je geen twijfels mogen hebben...

TT'ke,

Ik heb geen foto's gezien, maar ben er in elk geval gerust in de da crew die zich nu over de wagen ontfermt alles tot een goed einde zal brengen ;)

Veel succes!

TTke 23-02-2004 23:29

Quote:

Originally posted by Mistery
TT'ke,

Ik heb geen foto's gezien, maar ben er in elk geval gerust in de da crew die zich nu over de wagen ontfermt alles tot een goed einde zal brengen ;)

Veel succes!


Je mag gerust zijn, dat zijn geen mannen van half werk. Ik zei het al: "het succesvolle team van 1993 is terug samen, met nog enkele dikke aanwinsten erbij" Enige verschil, 10 jaar extra ervaring. ;)

pipo 23-02-2004 23:37

Het is al enkele jaren dat ze aan deze TT bezig zijn, elk jaar vele veranderingen maar hij blijft maar achteraan bengelen.

Eygmar 23-02-2004 23:40

het zou wel eens kunnen dat dit jaar de rest er achteraanbengelt :p

pipo 23-02-2004 23:46

Misschien, wie weet. Zou natuurlijk wel mooi zijn om is een andere auto vooraan te zien dan een viper of een porsche

Eygmar 23-02-2004 23:51

laat ons hopen zou zeker iets anders zijn ;)

Dragonfly 24-02-2004 00:00

ocharme die manne die derachter hange, die gaan zwart zien van al die vlamme in hun gezicht :):):)

Supra 24-02-2004 00:06

amaai, dan staan de piloten op het podium alsof ze nascar gereden hebben.behalve de winaar dan (tt). mogen wij die fotos ook eens zien ???

TTke 24-02-2004 00:23

Quote:

Originally posted by Dragonfly
ocharme die manne die derachter hange, die gaan zwart zien van al die vlamme in hun gezicht :):):)

Eén ding beloven we, géén vlammen meer vanachter (ni achter aan de wagen, en ook nimeer achteraan het deelnemersveld.) De Porschisten waren daar ni zo zot van als ze pas getankt hadden. Ze hielden best wel effe afstand...


Het is inderdaad al enkele jaren bezig met die TT, maar je moet echt crazy :crazy: zijn om aan zoiets te beginnen en vol te houden. Er bestaat nu eens niets voor die wagen. Maar het zal des te zoeter smaken...wacht maar.

Enne, met Porsche nummer zoveel komen kan nog altijd, maar ik denk (en hoop) niet dat het ooit zover komt. Kwestie van van uitdagingen te houden en te steigeren bij de woorden "dat kan niet..." ;)

AlainH 24-02-2004 01:02

Quote:

Originally posted by TTke

Er bestaat nu eens niets voor die wagen.
In Duitsland is er een kampioenschap waar er toch nen hoop in rondreden herinner ik mij :D:D
Uw kas is zelfs een van da kampioenschap die ge eigenlijk ni mocht hebben ;)


All times are GMT +2. The time now is 08:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.