De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Quiz 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=47)
-   -   Vraag 1 en 2 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7248)

Sennake 22-02-2004 17:19

Vraag 1 en 2

http://www.depaddock.eu/sennake/logo...tquiz_2004.jpg

Ok, hier gaan we weer voor een seizoen!

We beginnen met een "makkie", zodat iedereen de smaak van het quizzen goed te pakken krijgt :)

Moeilijkheidsgraad : 1
Punten per goed antwoord : 1

Vraag 1 :
[list=1][*]Wie is de piloot in de eerste wagen?[*]Om welke GP gaat het hier?[*]Wie is de piloot in de tweede wagen?[*]In welk jaar speelt dit zich af?[*]Wie had in deze GP de pole?[/list=1]

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2004/01.jpg

Tip ? Neen, shh!!!

Vraag 2 :
[list=1][*]Wie is de piloot in de eerste wagen?[*]Wie is de piloot in de tweede wagen?[*]Wie is de piloot in de derde wagen?[*]Wie is de piloot in de vierde wagen?[*]Welke GP is dit? (het land volstaat)[/list=1]

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2004/02.jpg

Tip ? Misschien kan je eens te rade gaan bij onze huis-kunstenaar die de eerste prijs ter beschikking stelt?

Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de start van de GP van Australië op 7 maart 2004. Wie dan in Wheels komt kijken zal de antwoorden live te horen krijgen, de rest zal moeten wachten tot ik die dag terug thuis zal zijn :)

En vooral : veel succes aan iedereen!!!!

Lender 22-02-2004 22:26

verstuurd. Alleen het circuit ben ik niet zeker. De rest was makkelijk op te zoeken

marcel 22-02-2004 23:33

is PM ook toegelaten? ik vind dat gemakkelijker als email...

Sennake 23-02-2004 00:09

Neen. Enkel e-mail. Ik hou alle antwoorden per email bij zodat er nooit discussie kan bestaan over de datum en het uur van de ingezonden antwoorden. Pm's worden niet aangerekend als geldige antwoorden.

Een andere reden hiervoor is dat ik emails in geval van twijfel of discussie gemakkelijker kan forwarden naar Werner333 die ook jurylid is.

Sorry dat ik zo streng moet zijn maar dat zijn nu eenmaal de regels.

Dragonfly 23-02-2004 00:57

Mijn antwoorden zijn ook verstuurd ;)

AlainH 23-02-2004 00:58

Ik heb ook is geprobeerd ;)

vanni 23-02-2004 15:07

antwoorden verstuurd. ;)

Sennake 23-02-2004 17:57

Quote:

Originally posted by Lender
verstuurd.
Check dat nog eens, want van alle andere leden (die hier meldden dat hun antwoord verstuurd is tenminste) heb ik de antwoorden binnen, maar van jou niet...

Lender 23-02-2004 19:03

Quote:

Originally posted by Sennake
Check dat nog eens, want van alle andere leden (die hier meldden dat hun antwoord verstuurd is tenminste) heb ik de antwoorden binnen, maar van jou niet...
hmm, raar, zal ze nog es herzenden :confused:

Lender 23-02-2004 19:06

voor de 2e keer verzonden :D

Swa 23-02-2004 20:01

Ook maar eens een poging gedaan.
Antwoorden verstuurd!

Sennake 23-02-2004 21:04

Wat ik ook zou willen vragen is : wil je aub zowel je echte naam als je nick vermelden in je antwoord? Anders riskeer ik dat ik hier mensen zie zeggen dat ze hun antwoord binnengestuurd hebben waarvan ik denk dat ik nog geen antwoord binnen heb eenvoudigweg omdat ik niet weet welke nick bij welke echte naam past...

Na enkele vragen weet ik het dan wel en is die vermelding niet meer nodig.

Bedankt!

Sennake 23-02-2004 22:24

Quote:

Originally posted by Lender
voor de 2e keer verzonden :D
Nog steeds niks. Stuur je je mails wel naar guy.golsteyn@pandora.be???

marcel 24-02-2004 00:15

is mijn mailtje toegekomen?

Superdiesel 24-02-2004 00:29

Net mijn antwoorden doorgemaild.
Het zou eigenlijk al moeten toegekomen zijn. :)

Lender 24-02-2004 09:28

Quote:

Nog steeds niks. Stuur je je mails wel naar guy.golsteyn@pandora.be???
zal volgende keer es doormailen gewoon met mijnen hotmail.
Ik gebruik een prgm, en dat werkt precies niet echt goed :)

Lender 24-02-2004 09:30

voor de 3e keer herzonden. Hopelijk komt ie nu toe :+

Snelle Japie 24-02-2004 13:10

Hoh, ik had het gewoon van de eerste keer perfect verstuurd, mijn naam en nick erin vermeldt, dat is toch al een punt waard he :+

sledge 24-02-2004 13:30

Lender z'n probleem is al opgelost zie. (blijkbaar wil een mail niet verzenden als je niet op send drukt, heb je dat nu al geweten zie :D)

Lender 24-02-2004 14:10

Quote:

Originally posted by sledge
Lender z'n probleem is al opgelost zie. (blijkbaar wil een mail niet verzenden als je niet op send drukt, heb je dat nu al geweten zie :D)
sorry hoor. Ik had wel nog nooit met dat prgm gewerkt hé :D :frusty:

Baron 24-02-2004 15:52

Mijn antwoorden zijn ook binnen.

Het circuit bij de 2e vraag ben ik niet zeker.
Dat was direct al een moeilijke. :frusty:

pompierke 24-02-2004 16:35

Quote:

Originally posted by Baron
Het circuit bij de 2e vraag ben ik niet zeker.
Dat was direct al een moeilijke. :frusty:

Vind ik ook niet gemakkelijk maar ik blijf nog verder zoeken, ik heb nog tijd.
pompierke

Guido 24-02-2004 17:32

ha, ik ben er zelfs nog niet uit of ik nu dit jaar wel ga meedoen of niet. 't is momenteel heel erg druk en motivatie om 's avonds nog het nodige zoekwerk te doen, is er precies nog niet zo direct... :(

Sennake 24-02-2004 18:03

Op dit moment heb ik al antwoorden binnen van (alfabetisch) :

AlainH
Autosport.be
Baron
Dragonfly
Johan
Lender
Marcel
Marshal
Snelle Japie
Superdiesel
Swa
Vanni

Jan 24-02-2004 18:08

Niet panikeren ;)
Vanavond stuur ik je mijn mailtje wel door, het "klad" is sinds vanochtend klaar (eveneens voor opwarmer 5)

jan

Brecht 24-02-2004 20:12

Ja, ik heb mijn antwoorden ingestuurd

Denk dat ik alles juist heb behalve dan op vraag 2 wie de piloot was in vierde positie

Greetzz.. Corvettteboy

marcel 24-02-2004 20:26

Quote:

AlainH
Autosport.be
Baron
Dragonfly
Johan
Lender
Marcel
Marshal
Snelle Japie
Superdiesel
Swa
Vanni

en wie daarvan heeft de juiste antwoorden gestuurd? ;) :+

Sennake 24-02-2004 21:09

AlainH
Autosport.be
Baron
Corvetteboy
Dragonfly
HHugo
Jan
Johan
Lender
Marcel
Marshal
Snelle Japie
Superdiesel
Swa
Vanni

Sennake 24-02-2004 21:10

Quote:

Originally posted by marcel
en wie daarvan heeft de juiste antwoorden gestuurd? ;) :+
No comment :)

Mark 24-02-2004 22:01

:fight: Aaarrghhhhhhhhhh, denk ik voor vraag 2 te kunnen terug vallen op de welbekende russische foefelpagina.................is die site offline :confused:

@ Jan
Begin almaar vast te gevonden pagina's voor de quiz 2003 te controleren, dit gaat niet goed aflopen ;) :D

sledge 24-02-2004 23:33

Quote:

Originally posted by Marshal
:fight: Aaarrghhhhhhhhhh, denk ik voor vraag 2 te kunnen terug vallen op de welbekende russische foefelpagina.................is die site offline :confused:

@ Jan
Begin almaar vast te gevonden pagina's voor de quiz 2003 te controleren, dit gaat niet goed aflopen ;) :D

Dat had ik weken geleden in de algemene thread al gemeld :+ ;)

Jan 25-02-2004 09:52

Quote:

:D

Afgelopen vrijdag heb ik er anders nog een uurtje op zitten wegdromen.......maar toen waren de vragen nog niet gekend.

Volgens mij hebben Sennake en Werner die Russische webmaster a fistful of euro's toegestopt om zijn winkel een half jaartje dicht te houden :D :D

jan

ps mijn huidig aantal posts stemt overeen met de typebenaming van een F1 bolide, over welk tuig gaat het? Er zijn geen bonuspunten te verdienen :D

Sennake 25-02-2004 15:08

[list=1][*]AlainH[*]Autosport.be[*]Baron[*]Corvetteboy[*]Dragonfly[*]HHugo[*]Jan[*]Johan[*]Lender[*]Marcel[*]Marshal[*]Sledge[*]Snelle Japie[*]Superdiesel[*]Swa[*]Vanni[/list=1]

Werner333 25-02-2004 22:52

Quote:

Originally posted by Huudo
ha, ik ben er zelfs nog niet uit of ik nu dit jaar wel ga meedoen of niet.
Lap, hij weet de antwoorden op deze vragen niet en geeft al forfait. :D :D :D

Guy 25-02-2004 23:13

Hé la mannekens, rustig blijven !

We hebben nog tijd zenne....
Ik zal er mij dit weekend eens in verdiepen !

Ik hoop alleen dat IEDEREEN het tot het einde volhoudt !

ICEMAN 26-02-2004 18:25

vwala, antwoorden verstuurd.

Sennake 26-02-2004 19:36

[list=1][*]Marshal[*]AlainH[*]Autosport.be[*]Baron[*]Corvetteboy[*]Dragonfly[*]HHugo[*]Iceman[*]Jan[*]Johan[*]Lender[*]Marcel[*]Sledge[*]Snelle Japie[*]Superdiesel[*]Swa[*]The Interceptor[*]TiBo[*]Vanni[/list=1]

Guido 26-02-2004 21:26

Quote:

Omdat ik wel vermoedde, dat zoiets niet lang on-line ging blijven, heb ik vorig jaar... laat ik zeggen, mijn voorzorgen genomen. :D :D

Quote:

Originally posted by Werner333
Lap, hij weet de antwoorden op deze vragen niet en geeft al forfait. :D :D :D
'k ben in de week wat slapjes op de benen geweest (grieperig enzo) gisterenavond er vroeg in gekropen en vandaag eens goed uitgeziekt. De vragen zien er weeral veeel makkelijker uit dan eerder deze week :p

Quote:

Originally posted by guy
Hé la mannekens, rustig blijven !

We hebben nog tijd zenne....
Ik zal er mij dit weekend eens in verdiepen !

Ik hoop alleen dat IEDEREEN het tot het einde volhoudt !

Als ge't maar weet. Er zijn er nu al die niet zeker zijn van hun antwoorden. En dit terwijl er nog ruim genoeg tijd is om alles te gaan dubbel-, en evt. tripple checken. 't is niet alleen kennis die bepaalt of je deze kwis tot een goed einde kan brengen, maar ook inzicht en een beetje strategie. ;)

Sennake 26-02-2004 22:11

Mja, ik moet zeggen, inzendingen van mensen die zeggen "daar ben ik niet zeker van" terwijl er nog bijna 2 weken tijd overschieten begrijp ik niet goed. Tenzij ze nog een "erratum" binnensturen voor de deadline verstreken is natuurlijk :)

Ottooke 26-02-2004 22:31

Precies Sennake, mijn antwoorden op vraag 1 en 2 liggen klaar, maar omdat ik nog niet 200% zeker ben wacht ik nog even. Dus van mij mag je binnenkort nog een mailtje verwachten :)

All times are GMT +2. The time now is 20:25.