![]() |
Donderdagtraining 11 maart
Beste sportvrienden, MSE zal aanstaande donderdag voor het eerst dit jaar de Marcos Mantis op training brengen.
Bart en Jef Vansamang zullen de rollout doen mbt de Zolder Touring Cup 2004. |
Ik en nog andere schoolgaande racefans vinden het heel spijtig dat we jullie donderdag niet kunnen zien en de eerste TC wedstrijd zal ook moeilijk zijn door de examens. Kunnen we jullie mss verwachten tijdens de donderdag training van 1april?
Sportieve racegroeten, Thomaske_GLPK |
Quote:
|
ja, ik heb dan examens net zoasl thomaske
|
Wie word er komende donderdag nog verwacht op Zolder???
Laat ons hier een lijstje maken. - MSE / Marcos Mantis - GLPK / Viper - GLPK / Biturbo - Daikin / Mini - BRI / Volvo S40 - ... / MW V6 series Mondeo (2x) - RTM / Porsche bi-turbo - ... / Seat Leon - Kamala ??? - ... aanvullen maar zou ik zeggen! Die marcos van MSE, waar heeft die gereden vorig seizoen? Of is het een nieuwe wagen? Gaat hij enkele in de TC rijden? Of ook in de Belcar? Zijn er foto's van te vinden? |
Quote:
Denk dat de Daikin Mini ook te zien is a.s Donderdag ;) |
Quote:
BRL (MWV6) Mondeo 2x Kamala? |
Quote:
|
Quote:
De foto van Marshal is inderdaad deze Marcos...! Hij zal ingezet worden in de Touring Cup. meer info: www.m-s-e.org |
Quote:
Inderdaad, de mini komt. Die dag is het dan ook persvoorstelling in Wheels. |
Is het donderdag ook niet de officiële testdag van de Mini Cooper Challenge?
|
Quote:
|
Het begingt stillaan een serieus lijstje te worden, vooral dan qua "kwaliteits" wagens.
Als nu nog eens de Corvette zou afzakken naar Zolder, dan zoude de groote drie zich aan mekaar kunnen meten... (nl. de GLPK Viper, de RTM Bi-turbo en de Corvette C5R) En ja indderdaad, volgens mij is het komende donderdag ook Mini test-day. Hopelijk gaan ze deze wagentjes enkel in de voormiddag op de piste toelaten, want die kunne wel eens voor problemen zorgen tussen de snelle "Belcar-boy's"... |
Wat zowel de GLPK Viper als de BRI Volvo S40 betreft, wordt het een roll-out. Dus "flying laps" hoeven jullie niet onmiddellijk te verwachten van deze wagens...
|
En onze Leon zal er natuurlijk ook zijn. Kilometers maken is de bedoeling.
|
Quote:
5 Km beton,beton,beton heen - 5 Km beton,beton,beton terug. Verleden week bolde de Porsche daar ook behoorlijk maar op het circuit donderdag waren de paardjes terug ezeltjes !! |
Quote:
|
Niet vergeten dat de Mini's toch een pak sneller zijn geworden :)
|
Quote:
|
Quote:
|
kamala
awel Pascual al gevonden wie ik ben
vroemmmm ;) |
Quote:
|
De Kamala komt niet, schokdempers zijn nog niet terug :frusty:
De Saab 9.5 Vigen zou komen. |
voor zover ik kan zien staat de viper hier toch nog, die komt niet buiten voor alleer donderdag en ja flying laps zullen het niet zijn, we gaan eerst de nieuwe ophanging verder de testen.
Of de ezeltjes terug paardjes zijn geworden zullen binnen 2 uurtjes zien. 5km heen heen heen heen en 5km terug terug terug :D |
huurt glpk dan die weg af of wat ???
|
en welke weg si da dan???
|
In de viper van GLPK welke piloten zullen er daar in zitten Anthony of Bertje?
Weet er iemand als Vicent Dupont een stuur heeft gevonden? Vanwege, een gast van de Materiaaldienst!!!!!!!! |
allebei denk ik
|
Ik ga donderdag toch nog eens een kijkje nemen. GLPK testen op een baan van 5km en dan op en af rijden. Tis nogal zot om al de wegen van 5km af te rijden hier in de buurt he :+ :)
|
Vincent zal niet meer rijden heb ik hem zelf horen zeggen. Hij heeft nog één droom en datis de 24heures LeMans. Als de Viper zal testen op een baan van 5km dan weet ik al welke denk ik :D
Sportieveracegroeten, Thomaske_GLPK |
Ge moet toch niet altijd naar een circuit trekken of zelf een stuk baan laten afzetten om eens te testen zeker, alle nu een industriepark is toch even goed :o :D
|
welke weg ??:p
|
De Volvo staat klaar op nog enkele kleine zaken die vandaag maar pas zijn binnengekomen uit Duitsland. Morgenavond komen onze Zweden toe en donderdagmorgen vertrekken we richting Zolder waar we de wagen nog even gaan uitlijnen en op de weegschalen zetten waarna onze Zweedjes gaan controleren of we ons werk goed gedaan hebben. Rond 13.00 mag je ons dus zeker op de piste verwachten voor de eerste ronden. Enige spelbreker kan de regen zijn, want dan wachten we gewoon tot het droog is.
Bij leven en welzijn, tot donderdag. Ps: vergeet vooral jullie oordopjes niet, het zal nodig zijn vrees ik. Zonde voor de Corvette liefhebbers, the sound zal iets scherper zijn :) |
Re: kamala
Quote:
|
Quote:
|
Athony en Bert gaan op de Viper rijden
Patrick, Guy & Walter op de BiTurbo zoals op F1world.be staat |
Quote:
Het positieve aan al die Belcar wagens is dat ik ze dus van kortbij kan bewonderen op de piste zelf, als ze passeren. En Dries, ik zal onder mijne helm oordopjes steken als de Volvo mij passeert, kwestie van niet doof te zijn achteraf . :D |
Quote:
Zoek het voor de rest maar zelf uit. ;) |
BRI had zopas nog contact met Rickard Rydell. Hoe zeer de kerel het zelf ook zou willen, zijn nieuwe werkgever (SEAT) staat hem niet toe om de VOLVO S40 te komen testen. Doch, Rickard zal de komende weken contact blijven houden, en natuurlijk kan BRI steeds bij hem terecht om verdere "Volvo-kennis" op te doen. Het rijden zelf mag hij echter niet doen...
|
das eigenlik ni meer dan logisch...
wel sympatiek van die gast dat die wil blijven helpen. |
All times are GMT +2. The time now is 06:25. |