![]() |
Belcar Testday
We zullen hier alles mbt de testdag van donderdag plaatsen.
Ik ga in ieder geval. Weet er iemand of Schnitzer komt trainen donderdag? |
Gillet Vertigo Streiff komt 1 April en niet donderdag normaal gezien.
|
Mini Cooper S3 zal aanwezig zijn dus ICEMAN ook. :p
|
Volvo zal aanwezig zijn
|
Sennake zal aanwezig zijn :D
|
MSE zal met 2 BMW's een Marcos Mantis en de ford mondeo cosworth afzakken naar de testdag.
|
fotokes posten hé jongens ;) .
|
Offcourse :-)
|
Quote:
|
KS Motorsport met de Silhouette BMW, die op de Racing Show in Brussel te bewonderen was, zal donderdag aanstaande ook aanwezig zijn en 'den deze' ook.
|
Corvetteboy zal er ook zijn. En ik denk dat g&a ook komt want ik heb afgesproken de donderdag met Edwin Segier (Teamchef g&a)
Weet er iemand of de ultima's ook komen ? Greetzz.. Corvetteboy |
ik ben er natuurlijk ook :p met onze canariepiet ;)
|
Quote:
|
Ik zal er ook zijn. Wel pas vanaf 15u...
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ook aanwezig was JMT met hun BMW Z3 en Fabrice Walfisch aan het stuur. In de box had het team nog een gelijkaardige Z3 staan. Of zij nog een tweede auto gaan inzetten of moet deze tweede wagen als spare dienen ??? Ook Beckers was aanwezig met hun BMW om twee onbekende piloten aan hun eerste tests te onderwerpen. Voor de rest geen tourisme-wagens. C U |
En onze Spaanse Stier mag ook weer uit de stal. Mooi gedecoreerd deze keer. De Ward heeft goed zijn best gedaan met plakken en snijden.
|
Quote:
|
Om wa duur begint morgen de testday??
|
Quote:
|
Ik zal er ook zijn.... maar wel als toeschouwer... misschien hier en daar een testje doen, maar meer niet , hiermee weten jullie ook dat ik voor dit jaar nog steeds geen buget heb, misschien de 4 en de 24 uren, we zien wel, en ik denk dat er 1 ultima zal zijn, die van theuws, als ze hem klaarkrijgen uiteraard.
groetjes Vinnie ;) |
De Ultima van Theuws stond vandaag bij bandencentrale Lambrechts in Houthalen om uitgelijnd te worden. Dus zal hij wel rijden morgen denk ik
|
A+ Race Project zal alvast ook van de partij zijn vandaag op Zolder.
Ik heb net de truck zien rijden richting de E313 (richting Zolder dus) |
ik zal er ook zijn:p
|
zijn er nergens live tijden te bekijken van deze testdag ??
|
|
Supra, volgens mij is er geen enkele instantie die de timing van alle race-wagens voor zijn rekening neemt tijdens de testdagen ... dus kan je enkel afgaan op de tijden die door de teamleden aan de pitmuur geklokt worden.
|
Ik ben vandaag ook naar Het circuit afgezakt, Mooie wagentjes, de corvette (in een mooi blauw kleurtje) 1 ultima, de volvo van BRI, veel Porsche Bi-Turbo's van O.A. Ad Sport , de Daikin Mini,... teveel om op te noemen
Greetzz.. Corvetteboy |
Net terug van Zolder.
Mooi Belcar-volk aanwezig: de SRT-Corvette (in een schitterend blauwe livery), de Hart-Viper, de Stealth, de Ultima van Theuws, de Daikin-Mini, de Audi TT (met inderdaad een geslaagde DTM-look), de Volvo, de Saab (die met verbrede wielkassen en een achtervleugel er eindelijk een beetje als een racewagen begint uit te zien), de Seat, de MSE-Mondeo, de silhouette-Mondeo, Porsches van o.a. AD Sport, RTM en PSI en een reeks BMW's. Ook enkele opvallende afwezigen : Geen GLPK, Geen Qvick-Ultima, geen Nederlandse Marcossen. En er zijn ook nog zekerheden in het leven. De Deti-Mercedes was er en stond weer mooi te blinken met mechanische pech. Ook Ceusters-Metior waren er met hun Porsche 996. Zij reden wel, maar zijn nog steeds even langzaam als met de beruchte "blauwe 45" 993. ;) |
Ik heb ook wa foto's on line gezet.
SILVER BULLET |
zie de viper van Hart en Hezemans, alleen Hart was er zeker?
|
Quote:
|
Quote:
|
Mike heeft ook gereden ja, althans ik zag zijn helm dus neem aan dat hij em op had en niet Hart ;)
|
Op www.belgiracing.be staan ook wat foto's van de pressday.
|
Ultima van Qvick was er wel, een Stealth heb k niet gezien....
|
Was dat geen Panoz?
|
Quote:
Ik heb de Viper van US Carworld dan blijkbaar weer niet gezien. ;) |
All times are GMT +2. The time now is 14:12. |